Harry yasak saatte dışarıda olduğu için cezalıydı.
Ron: dostum snaple cezaya kaldığına İnanamıyorum.
Hermione: Ron!
Ron: haksız mıyım hermione adam harryden nefret ediyor. Nefes alsa ceza veriyor.
Hermione: Harry'nin moralini bozmayı bırak Ron. Ne olduğunun bizde farkındayız. Tekrar hatırlatmana gerek yok.
Ron sustu. Harry onlar konuşurken tek kelime bile etmemişti.
Ron:Dostum iyi misin?
Harry: ben iyiyim ron. Ceza saati geldi gitmeliyim.
Haryy severusun odasına gelmişti kapıyı çalıp çalmamak konusunda kararsız kaldı. Kendini sakinleştirip kapıyı çaldı. Severus "gel" dedikten sonra içeri girdi sessizce adamın karşısına geçip yapması gerekenleri söylemesini bekledi.
Severus: Kazanları temizlemeye başla.
Harry:Evet profesör
Harry kazanları temizlemeye başladı.
Severus sessizce onu izliyordu.Harry'nin bakış açısı
Çok yoruldum artık insanların beklentilerinden, savaştan, voldemorttan. O kadar yoruldum ki artık bırakmak istiyorum. Anlamıyorum bana neden bunu yapıyorlar 14 yaşındaki bir çocuktan ne bekliyorlar. Neden herkes onlar için kendimi feda etmemi istiyor neden hayatımı feda etmeliyim, neden normal bir çocuk olamıyorum. Yetişkin insanlar benden voldemorla savaşmamı istiyorlar ama kimse 14 yaşındaki bir çocuğun tek başına voldemorta karşı çıkmasını istemelerinin saçmalığını farketmiyor. Omzumda neden bu kadar çok yük olmalı, neden diğerleri gibi sadece normal olamıyorum. Gözümden akan yaşları profesörün farketmemesi için hızla sildim. Sonuncu kazanıda sileceğim zaman yanlışlıkla bir iksir dolabına çarptım. Dolap tam üstüme düşücekken birden durdu.
Severus: delirdin mi?! daha dikkatli olsana.
Harry:merak etmeyin efendim iksirlerinize bir şey olmadı.
Üçüncü bakış açısı:
Severus sinirle çocuğun yanına gitti.
Yarası var mı diye kontrol ederken bir yandanda harry'i azarlıyordu.Severus: aptal çocuk ya o dolap üstüne düşseydi oradaki iksirler ne kadar tehlikeli biliyor musun?!
Harry sinirle çekildi.
Hary: Yeter artık! Daha ne kadar beni aşağılayacaksın. Benden bukadar mı
nefret ediyorsun?Harry kırgınlıkla severusa baktı. Severus harry'nin omzuna elini uzattı ama harry geri çekildi. Severus daha yeni farketmişti çocuğun gözleri kıpkırmızı olmuştu. Geldiğinde hiçbir şeyi yoktu çocuk karşısında ağlamıştı ama o farketmemişti bile. Severus sanki kalbine binlerce iğne batırıyorlarmış gibi hissettimişti.çocuğu korumak için hareket etsede onun ne kadar kırıldığını farketmemişti. Kendi çocuğunun acısını nasıl farketmezdi.
Severus: Harry-
Harry: Ne harry Ne ?! Bıktım artık benden bu kadar mı nefret ediyorsun baba.
Severus oğlunu kendine çekip ona sımsıkı sarıldı insanları ondan nefret ettirdiğine inandırmak isterken kendi oğluna bile buna inandırırmıştı. Severus oğlunu kırdığı için kendinden nefret etti. Harry'nin hayatı zaten yeterince yorucuyken birde kendisi üstüne gitmişti.
Severus: özür dilerim. Senden asla nefret edemem sen benim canımsın.
Biliyorsun bütün bunlar seni korumak için-Harry severusun sözünü bitirmesine izin vermeden ondan ayrıldı. Koşarak odayı terketti. Grifindor kulesine döndüğünde bütün meraklı gözler ona dönmüştü. Harry'nin gözleri kıpkırmızı olmuştu ağladığı çok belli oluyordu. kimseye bir şey söylemeden yatakhane çıktı. Ron ve hermione onunla konuşmaya çalışsada ikisiylede konuşmadı. Harry bir güne daha kırgınlıkla, hüzünle gözlerini kapatmıştı.
♡♡♡
Part 2 gelsin mi?
Bölüm nasıldı?
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi günler.❤
Hayalet okuyuculara sesleniyorum oy atın be gardaş bu ne 20 kişi okusa ikisi oy veriyor. Ben bir hevesle yazıyorum bunları ama siz böyle yapınca hevesim kırılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry potter One shot (Ara Verildi)
FanfictionHarry potter bana ait değil Tüm hakları jk Rowling'e aittir.