2.bölüm(part1)

70 14 21
                                    

Lily bugün hogsmadeye gitmişti. Harry'e çapulcular bakıyordu remus bir kaç dakikalığına mutfağa gitmişti ama döndüğünde salonda kimse yoktu bahçeye çıktığında sirius bir şey arar gibi etrafa bakarken James ortalarda yoktu. Remus sessizce siriusun yanına gitti.

Remus: ne yapıyorsun?

Sirius korkudan sıçradı elindeki asayı remusa doğrultmuştu ama karşısındaki kişinin remus olduğunu görünce rahatladı. Asasını indirip başka bir tarafa baktı ilk başta hiçbir şey söylemese de daha fazla remusun bakışlarına dayanamayıp yüzünü ona doğru çevirdi.

Sirius: Hiç, hiçbir şey olmadı.

Remus: sirius ikimizde şuan bir şeyler sakladığını biliyoruz o yüzden beni yorma ve konuş.

Sirius: Harry kaybettim.

Remus: NE!

*****

Remus: ne demek harry'i kaybettim.

Sirius: remus bana yardım etmelisin.

Sirius remusun kolunu tutmuş yalvarırcasına remusa bakıyordu.
Remus derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştı önceliği harry'i bulmaktı. Siriusa bunun hesabını daha sonra sorabilir.

Remus: onu en son nerde gördün

Sirius: bahçedeydik.

Remus: neden bahçedeydiniz ki ayrıca James nerde?

Sirius: James bayıldı.

Remus:Ne?!

Sirius: remus sürekli bağırıcak mısın?

Remus: harry ortada yok, James bayıldı diyorsun ne yapma mı bekliyorsun?

Remus: anlat ne oldu?

Sirius: biz harrye süpürgeye binmeyi öğretecektik James birkaç dakikalığına ayrılmıştı bende iki saniyeliğine başka tarafa bakmıştım. Kafamı çevirdiğimde harry yoktu.

Remus: o daha 4 yaşında.

Sirius: James le birlikte süpürgeye binicekti.

Remus: bu dört yaşında olduğu gerçeğini değiştirmez. 4 yaşında bir çocuğa neden süpürgeye binmeyi öğretirsiniz sadece birkaç dakikalığına yanınızdan ayrılıyorum ve sonuç bu.
Sirius-

Remusun sözünü kesen yukarıdan gelen gülme sesiydi. ikisiyde yukarıya baktığında harry'i gördüler. Uçuyordu ve süpürgesi yoktu.

Remus:Harry!

Sirius: vay canına yeğenim bir harika!

Remus:sirius!

Sirius: ne o süpürge olmadan uçuyor.
Bu harika.

Remus: o daha 4 yaşında ya biz görmeden düşseydi.

Sirius: o bakımdan düşünmemiştim.
Ayrıca burda olduğum sürece asla düşmesine izin vermem.

***
Hikaye hakkında fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.birde yıldıza basıp beğenip beğenmediğinizi belirtmenizi rica edicem.

Harry potter One shot (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin