Harry 4 gündür babasından kaçıyordu.
Severus her ne kadar harryle konuşmak istesede harry onunla konuşmuyor yüzüne bile bak mıyordu.
Oğlunu bu kadar kırdığı için kendinden nefret ediyor normalde babasını görmek için her boş zamanını değerlendiren çocuk şimdi yüzüne bile bakmıyordu.Buğün harry'nin dersi vardı. Bu sefer severus kaçmasına izin vermeyecekti.
Oğlunu daha fazla böyle üzgün görmeye dayanamıyor onun yüzündeki gülümsemeyi özlüyordu. Eskisi gibi gelip ona sarılıp sürekli konuşmasını özlemişti.Harry ve arkadaşları iksir sınıfına gidiyordu. Malesefki bugün iksir dersi vardı. Harry tam sınıfa gidecekken aklına bir fikir geldi arkadaşlarını durdurup pek iyi hissetmediğini revire gideceğini söyledi. Hermione ona şüpheyle bakarken bir yandan da arkadaşının gerçekten hasta olma ihtimaline karşı endişeliydi. Hermione ve ron her ne kadar onunla gitmek istesede harry kabul etmedi.
Ron: dostum seninle gelmemizi istemediğinden emin misin?
Hermione: harry birden ne oldu demin iyidir? İksir dersinden kaçmak için numara yapmıyorsun değil mi?
Harry: sadece biraz kötü hissediyorum yani tek başına gidebilirim ron ve hayır numara yapmıyorum herm.
Hermione onun ciddi olduğunu görünce özür diler gibi harry'e baktı.
Harry arkadaşların yanından ayrılıp revire doğru yol aldı. Görünürde kimsenin olmadığını görünce yolunu değiştirip dışarı çıktı Harry gizli geçitlerden birinden hogwarts'tan çıkmıştı. Bugün bira eğlenmeye karar vermişti sadece oturup üzülmek yerine biraz eğlenmek daha cazip gelmişti.
Harry okula döndüğünde saat 10'u geçiyordu. Aslında bu kadar kalmayı palanlamamıştı ama artık o kadar yorulmuştuki biraz olsun her şeyden uzaklaşmaya karar bir kere olsun harry potter olmak istemedi sadece harry olmak istedi. Hayatı tehlikede olmadan peşimlnde psikopatın teki olmadan bir gün geçirmek iyi gelmişti.
Harry okula döndüğünde grifindor kulesinde babasını karşısında görmeyi
beklemiyordu. Harry yanından geçip gitmek isterken severus tarafından durduruldu.Severus:cezalısınız bay potter. Benimle gelin.
Harry sessizce severusu takip etti ikiside birbirinin yüzüne bakmadı.
Severusun odasına geldiklerinde severus kapıyı açıp harry'nin içeri girmesini bekledi kendisine içeri girdikten sonra kapıyı hızla kapattı.
Severus sinirle masasına oturdu.Harry çarpan kapı ile korkuyla sıçradı.
Severus:Ne yaptığını sanıyorsun sen?!
Bu yaptığının ne kadar tehlikeli olduğunun farkında mısın?!Severus sinirle oğluna baktı. Nasıl böyle bir hata yapar voldemortun yandaşları onun peşindeyken habersiz çıkıp gitmesine çok kızmıştı.Harry sessizce otururken severus harry'e bağırıyordu.Oğluna o kadar kızgındı ki onun kırgın bakışlarını bile farketmemişti.
Severus: bundan sonra hogsmade gezileri yasak okulda kalacaksın.
Harry:Ne?! bunu yapamazsın.
Severus: Evet yapabilirim. Senin bu saçma hareketlerinden bıktım. Sürekli başını belaya sokuyorsun.
Harry babasına kırgınlıkla baktı bu kadar mı bıkmıştı ondan sinirle babasına şunları söyledi:
Harry:bu seni ilgilendirmez.Severus: ben senin babanım harry benimle nasıl konuştuğuna dikkat et!
Harry sinirle ayağa kalktı.
Harry: sen benim babam değilsin unuttunuz mu profesör ben bir potter'ım.
Severus harry'nin söyledikleriyle şok olmuştu. Oğlu nasıl onunla böyle konuşur. Şoku önce kırgınlığa sonrada öfkeye dönüştü. Madem onu babası olarak görmüyor severusta ona göre hareket eder.
Hary söylediklerinin ağırlığını farkedince pişman olmuştu.
Harry: baba ben özür dilerim. Bir an sinirle-
Severus:dışarı çıkın bay potter.
Harry: ama baba-
Severus harrye sakince baktı sözünü bitirmesine izin vermemişti.
Severu: profesör
Harry:Ne?
Severus:profesör snap diyeceksin.
Harry: ama-
Severus: seninde söylediğin gibi ben senin baban değilim bu da senin saçmalıklarınla uğraşmak zorunda olmadığımı gösterir.
Harry:saçmalık mı?
Severus:beni duydun potter sürekli seninle uğraşmaktan bıktım. Senin yüzünü görmek bile bana babanı hatırlatıyor.hayatımı mahvetmeyi bırak ve hayatımdan Defol!
Harry kırgınlıkla babasına baktı ne yani o babasının gözünde beladan başka bir şey değil miydi? Harry kararla karşısındaki adama baktı.
Harry: peki profesör
Harry sakince dışarı çıktı. Kapıyı kapattığı gibi gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı. Madem onu bela olarak görüyordu harry bundan sonra ona göre hareket edicekti. Harry kararla gözyaşlarını sildi artık kimsenin onu üzmesini izin vermeyecek.
Severus yaptığı şeyi harry gittikten sonra farketti.
Severus: Ne halt ettim ben!
Sinirle kafasını masaya koydu şimdi harrye kendini nasıl affettiricekti.
◇◇◇
Ya niye böyle olduki şimdi aslında mutlu bir şeyler yazacaktım. Ama böyle ilerledi sgvsbsbbs.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!😊
Sizce severus kendini affettirebilicek mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry potter One shot (Ara Verildi)
FanfictionHarry potter bana ait değil Tüm hakları jk Rowling'e aittir.