Namjoon's POV:Nije me pustala par minuta iz zagrljaja.
Namjoon:"U vezi cega?"
Daeun:"On...On mi je stvarno to uradio."
Udaljila se i sela.
Isto sam uradio.Daeun:"Poslao je zahtev za starateljstvo nad Arin...Ako mi nju uzme, onda nemam nista u zivotu."
Namjoon:"Plasio sam se da ce do toga doci, ali ti si bila sigurna u suprotno."
Daeun:"Znam! I krivim sebe za to! Odveo me je tamo i iskoristio priliku da zavrsi to, pre nego stvarno pokrenem zahtev za razvod braka."
Namjoon:"I sta ces sada?"
Daeun:"Ja...Ne smem da rizikujem."
Namjoon:"Kako?"
Daeun:"Rekao mi je ako se ne razvedem, vratice sve papire i nece to raditi, a ako..."
Krenula je da place.
Prisao sam do nje i stavio njenu glavu na moje grudi.
Pomazio sam je po kosi.Daeun:"Ucenjuje me...Sa necim sto najvise volim."
Namjoon:"Zna tvoju slabu tacku."
Daeun:"Namjoon, neko vreme cemo prestati sa ovim za razvod. Moja cerka ne sme da zavrsi kod njega."
Namjoon:"Dobro, to je tvoja zelja. Ali imas li nesto drugo na umu."
Daeun:"Moracemo da pronadjemo nesto sto ce ga odvesti iza resetaka. Tako cu biti slobodna."
Namjoon:"Kod njega postoji nesto sto je za zatvor?"
Daeun:"Puno toga. Ubijao je osobe, varao ljude, krao im novac."
Namjoon:"Ali svi dokazi su verovatno izbrisani."
Daeun:"Da."
Namjoon:"Ali trazicemo. Ako zelis da se spasis od njega, moraces da mi pomognes."
Udaljila se.
Daeun:"Hocu. Sve cu reci sto znam."
Namjoon:"Ja poznajem osobu u policiji. On nam moze pomoci sa time."
Daeun:"U redu, ali veceras stvarno ne mogu. Glava ce mi eksplodirati. Previse mi je svega."
Namjoon:"Dobro, sacekacemo sutra."
Daeun:"Namjoon, ti se ne secas bas nicega od juce..?"
Namjoon:"Cega tacno?"
Daeun:"Kluba i ostalo?"
Namjoon:"Uhm...ne bas."
Klimnula je glavom.
Namjoon:"Zasto? Treba da znam nesto?"
Daeun:"Ja ne umem bas da lazem, a i nema potrebe za tim. Kad tad bi saznao."
Namjoon:"Sta tacno?"
Daeun:"Uf...Vidi, to je bilo zbog alkohola. Mi...prethodnu noc smo...proveli zajedno. To jest, spavali smo."
Iznenadio sam se.
Nisam znao ko je to bio, ali ona?
To nisam ocekivao.Namjoon:"Wow..."
Daeun:"Samo necemo pricati o tome, u redu? Ja se ne secam nicega tacno. Videla sam ujutru."
Namjoon:"Dobro, nije problem."
Daeun:"Onda, hvala sto si dosao samo zbog par minuta."
Namjoon:"Nema na cemu. Ali vidi, ovo je drugi put da cujem hvala sa tvoje strane."
YOU ARE READING
DESTROYED BY MONEY || Kim. NJ || FF
FanfictionOsecanja. Ona prave haos. Prave stvari mnogo komplikovanijim. Ali zar im se treba odupreti ili prepustiti? Kim Namjoon je advokat koji je doveden da gospodju Lee Daeun spasi od situacije u kojoj se sama nasla. Planirala je da se spasi, a zapravo je...