Chapter Fourteen | Rešenje

56 5 2
                                    

Namjoon's POV:

Uzeli smo sve podatke koje smo mogli i usli u auto.

Daniel:"Mislis da ce hteti da kaze nesto?"

Namjoon:"Zar ne bi zeleo da mu neko konacno osveti sina?"

Daniel:"Ovaj Seokmin nece to lako pustiti."

Namjoon:"Nece znati nista o ovome sve dok ne saznamo sve od ovog Jisunga."

Daniel:"Ali opet. Proslo mu je pre par godina, zasto nece sada?"

Namjoon:"Hoce tebe moci da potplati? Tvog komandira?"

Daniel:"Nas nece, ali sudija? On odlucuje."

Namjoon:"Sudija...Onda, naci cemo sudiju koji ce voditi ovo i igracemo prljavo."

Daniel:"Kako prljavo?"

Namjoon:"Snimacemo razgovor sa njim. Ako ponovo zataska slucaj, mi cemo te videe izbaciti u javnosti. Moze?"

Daniel:"Probacemo."

Potrazili smo lokaciju medju ostalim informacijama i uputili se ka tamo.

Daeun's POV:

Daeun:"Sahyeon, molim te...Donesi mi moj caj."

Sahyeon:"Donecu odmah."

Otisla je u kuhinju.

Legla sam na kauč.
Glava me je ubijala.

Nisam znala sta da radim od sebe vise.
Sve se otelo kontroli.

Seokmin me ucenjuje i ne dozvoljava da se razvedem inace ce uzeti starateljstvo nad Arin.

Sa druge strane se Jiyeon pojavio.
Poceo je da me proganja.

Sahyeon:"Izvolite."

Daeun:"Hvala..."

Sahyeon:"Ne izgledate bas najbolje danas."

Daeun:"I nisam dobro. Ne znam vise sta da radim. Htela bih da samo nestanem sa lica zemlje, ako je to moguce."

Sahyeon:"Ne pricajte tako. Sve ce se resiti. Za sve postoji neko resenje."

Daeun:"Ja ih pronadjem, ali onda se desi jos  neka stvar. Dokle vise?"

Sahyeon:"Ne znam sta da Vam kazem. Znate da sam i ja imala los period, pa se sada sve smirilo."

Daeun:"Kako je tvoja majka nakon toga?"

Sahyeon:"Kako da bude? I dan danas se plasi da ga ne sretne negde. Retko kada izlazi sama iz kuce."

Daeun:"On nije u zatvoru?"

Sahyeon:"Bio je, ali je pusten zbog dobrog ponasanja."

Daeun:"Glupost...Covek je mucio zenu dva meseca i onda su ga samo pustili."

Sahyeon:"Dobro je sve dok nam nije blizu."

Daeun:"I to nekako. Nedostaje mi moja stara kuca, znas? Prizeljkivala sam ovakvu kucu godinama ranije, ali sada zelim da budem u mojoj maloj kuci. Sada nisam dobro dosla tamo, ali..."

Sahyeon:"Zasto ne pricate sa Vasim ocem? Mozda bi oprostio."

Daeun:"Ja se plasim. Svaki put kad ga mama spomene, uplasim se. Ne znam kako bi to islo."

Sahyeon:"Treba da savladamo nase strahove. To cete resiti razgovorom sa svojim ocem."

Daeun:"Videcemo..."

Okrenula se i otisla.

Iz nekog razloga sam uzela telefon i samo pozvala Namjoona.

Kada je zazvonilo par puta, shvatila sam sta radim, pa sam prekinula.

Daeun:"Prestani. Sta ti je? On je samo tvoj advokat. Ne moze da resava svaki problem."

Popila sam caj i otisla u svoju sobu.
Legla sam i odmah zaspala.

Namjoon's POV:

Kucali smo par puta i niko nije otvorio.

Daniel:"Sigurno ne zivi tu vise."

Namjoon:"Sta ako nece da otvori?"

Daniel:"Ne znam. Necu razbijati vrata coveku."

Iznervirano sam se okrenuo i krenuo ka autu.

Jisung:"Ko ste vi?"

Daniel:"Mi smo..."

Prekinuo sam ga.

Namjoon:"Dosli smo zbog Lee Seokmina."

Vec sledeceg minuta smo bili u njegovoj kuci.

Posluzio nas je kafom.

Jisung:"Sta hoce sada?"

Namjoon:"On nece nista, vec mi."

Jisung:"Zar se ta prica nije zavrsila? Otisao sam dalje od grada, nisam pricao o tome, sta hocete ponovo?"

Daniel:"Kako mislite?"

Ukljucio sam snimanje.

Jisung:"Ovaj kreten...Seokmin, imao je svoje ljude u policiji. Rekao je da odem iz Seoula i ne progovorim vise ni reci o tome sto je uradio. Inace..."

Daniel:"Inace?"

Jisung:"Ubio bi moju mladju cerku."

Namjoon:"Cekajte, mozete da nam ispricate sve od pocetka? Kako se to desilo, zasto? Ko je vodio taj slucaj?"

Jisung:"Zasto hocete da znate to?"

Namjoon:"Ako ispricate sve, konacno ce biti iza resetaka. Spasicete jos ljudi."

Jisung:"Zar je to moguce sada? Proslo je dosta godina. Kome god da se spomene moje ime, samo ucute."

Namjoon:"Mi necemo. Zelimo da zatvorimo ovog coveka i Vi cete nam pomoci."

Pogledao je u mene, pa u Daniela.

Jisung:"Dobro, ionako nemam vise sta da izgubim."

Daniel:"Vasa cerka?"

Jisung:"Misle da je mrtva. Nakon toga sam je poslao u inostranstvo, bila je par godina i tada smo rekli da je mrtva. Promenila je ime u medjuvremenu i sada je ponovo u Koreji. Ali niko ne zna da je to moja cerka."

Ostali smo u šoku na kratko, ali kada je poceo ponovo da prica, fokusirali smo se na njegov govor.

Daeun's POV:

DESTROYED BY MONEY || Kim. NJ || FFWhere stories live. Discover now