#onderweg! Tw!!

258 5 3
                                    

POV LOTTE :
Een nieuwe dag! Ik  werd rustig wakker, en keek op mn  telefoon en reageerde even op wat berichtjes, ik had ook een berichtje van pommelien gekregen... ' hey lotte wil je mee rijden naar fabric magic?' stuurde ze ik kreeg een lach op mn gezicht.. Ik ben al mega lang verliefd op pommelien ( ofja net een maand dan)  maar ik denkt nog steets niet dat het wederzijds is.. iedereen weet van pommelien dat ze op meisjes valt, maar lotte heeft dat nog niet verteld... tegen niemand behalve haar zusje, febe! Zij is 16 jaar en woont voor een tijdje bij me omdat onze ouders 2 maanden naar amerika zijn. Ik voelde me niet zo lekker, k zit gwn nie zo lekker ik me vel de laatste tijd..ik heb gister avond ook weer iets gedaan waar ik zoveel spijt van heb... k heb mezelf weer pijn gedaan.. mega dom want ik heb super veel optredens klaar staan, Ik besloot me maar te gaan klaarmaken want vandaag hebben we een optreden, de eerste van de zomer! Ik probeerde wat foundation op me arm te doen om mn litekens en wonden weg te werken, het lukte wel gelukkig.. alleen als je van dichtbij kijkt zie je het wel.. maar dat merkt vast niemand. Ik deed een t shirt aan en een trui erover, dan zie je teminste in de bus niks dacht ik, maar toen ik op het weerbericht keek werd het wel 29 graden, dus ik deed mn trui toch maar uit toen ging de deurbel, ik deed open en pommelien stond daar! Ik werd meteen gelukkig toen ik haar zag... 'heeyy lekker geslapen? En we gaven elkaar een knuffel, ik voelde 100 vlinders door me buik vliegen, ik hou echt van pommelien... Klaar voor het eerste optreden?' Zei ze. Tuurlijk! Kom binnen, moet jij nog eten ofzo? Zei pommelien, Nee heb ik al gedaan zei ik snel dus we kunnen meteen gaan! Eigenlijk had ik nog niet gegeten maar dat was ik ook niet echt van plan... ik nam alleen me waterfles mee, dat zou wel genoeg zijn toch?  oké we kunnen gaan! Zei ik ik stapte bij pommelien de auto in en we reden naar fabric magic... iedereen was er al dus we stapte met ze allen de tour bus in, ik besloot even alleen te zitten vooraan zodat niemand me echt zag, ik doe me koptelefoon op en luisterde wat muziek.. ik probeerde even aan niks te denken, maar dat ging niet ik bleef maar nadenken wat ik nu met pommelien moet doen.. ik ben echt verliefd op haar maar.. ik weet t niet meer, t is mijn schuld gwn als ik niet zo ingewikkeld aant doen was dan... ratelde ik ik voelde ineens een hand op mn schouder ik keek naast me en t was Camille, hey alles oke? K heb je bijna niet gezien vandaag.. zei ze ja hoor ik ben oke! Zei ik maar Camille kent mij wel langer dan vandaag..

POV CAMILLE :
ik ken Lotte wel als ze zich niet fijn voelt of als er iets is trekt ze zich terug en gaat ze meestal alleen zitten, ik weet ook wel dat Lotte niet graag praat over haar gevoelens of over wat er aan de hand is, weet je zeker dat je oke bent lotte? Zei ik maar lotte knikte' je weet dat je altijd naar me toe mag komen he? Zei ik tegen lotte. Echt mega lief Camille maar ik kan t wel alleen! Zei ze.. ik twijfelde of ik moest doorvragen want ik weet dat ik het er op een gegeven moment wel eruit krijg maar ik besloot maar terug te gaan naar de rest..

POV LOTTE :
Ik vond het wel fijn dat Camille even bij me kwam checken, ik wou ook wel met haar praten maar hoe weet ik niet precies, wat zou ik moeten zeggen dan.. 'ja Camille ik ben verliefd op pommelien en nu weet ik niet wat ik moet doen' nee dat wordt m niet. Ik dacht ook na.. stel pommelien vind me niet leuk? Omdat ik er niet mooi uit zie? Of omdat mn lichaam niet mooi is? Ik was blij dat ik geen eten had meegenomen dan kon k toch al iets afvallen misschien vind pommelien me dan wel leuk! Ookal weet ik niet of ze dat nu al vind....

Likeme on tour! Achter de schermen TW!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu