#moetikpraten? Tw!

188 4 4
                                    


LOTTE:
Toen ik weer rustig wakker werd wist ik niet goed wat er gebeurt was, ik zag pommelien en Camille naast me staan, 'Lotte gaat het? Zei pommelien.. toen ik dat hoorde wist ik al wat dr was gebeurd.. ik was flauwgevallen.. 'het gaat nu goed met haar!  De oorzaak is dat ze geen voedsel heeft binnen gekregen vandaag, en ook omdat het warm is dat heel slecht dus het is belangrijk om te eten en ook drinken!' Toen Camille het hoorde keek ze me aan' k kreeg tranen in mijn ogen maar k probeerde het tegen te houden... pommelien was ondertussen eten voor me gaan halen' toen ze terug kwam had ze een zak chips mee..' eh heb je ook iets gezonders.. vroeg  ik stil' uh ja ik zal ff kijken' zei ze ze keek vreemd naar me' ik was opgelucht dat Camille met Thomas was gaan praten zodat ze nie hoorde dat ik wat gezonds vroeg..' Camille merkt snel aan mij wanneer ik met iets zit ik weet niet waarom precies maar ze kent me gewoon heel goed' toen pommelien weer terug kwam had ze een appel mee' ik keek opgelucht ik nam de appel maar toen begon ik weer te ratelen, wat als ik dit nu eet? Dan verpest ik alles, straks vind pommelien me srs te 'dik'? Er vlogen allemaal vragen door mn hoofd' ik staarde naar de lucht terwijl ik nog op de brancard lag... pommelien keek me aan.. lotte? Ga je nog eten' vroeg ze. Ik reageerde niet echt.. ik vocht tegen mn tranen hoe moeilijk t ook was.. Camille kwam weer aangelopen nadat ze met Thomas had gepraat.  T lukte nie meer.. k begon te huilen.. Camille & pommelien keken elkaar aan.. ik wist niet wat ik moest doen. 'Kom eens mee' zei Camille. En Camille nam me mee naar mn loge. Toen we binnen kwamen lagen er nog doekjes vol bloed op mn tafel en lang er nog een m€sje naast... Camille liep er heen. 'Ben je er weer mee begonnen?' Vroeg ze. Ik wou liegen.. maar dat heeft helemaal geen zin, 'ja sorry, ik kreeg net weer een paniek aanval omdat ik met vanalles in mn hoofd zat en toen werd ik boos en toen pak-.. ' ratelde ik..'oh sorry ik moet je hier niet mee lastig vallen, zei ik stil' 'nee t is oke lotte, met wat zit je in je hoofd? Ik kan je helpen he' ik twijfelde, moet ik het Camille vertellen? Of gaat ze me raar vinden? 'Nee t is niks belangrijks, kom we gaan terug' zei ik. Maar Camille was het daar niet mee eens. 'Lotte nee.' Je gaat me gewoon vertellen wat er is en waarom je was flauwgevallen'......




Hey hey, sorry k heb heel lang niks geschreven want mn inspo is beetje weg maarrr hier is weer een deeltje wel wa korter dan normaal ma ja.
Dit verhaal is wel best heftig dus als je met vragen zit ofzo kan je me altijd sturen via mijn insta!! @liefdevoorlottedeclerck xx

Likeme on tour! Achter de schermen TW!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu