#vertelme

169 0 9
                                    

'T maakt nie uit Camille'  zei ik. Jawel lotte, je moet niet al je problemen opkroppen, want dan word alles erger. Zei Camille. Ik wist t nie meer moet k t nu zeggen? Of niet.. 'ik- ik nee laat maar' ik kon t niet en ik wou t niet, Camille keek me aan. Lotte t is oke echtwaar. Zei ze. Nee ik kan t nie, sorry kunnen we t gewoon laten?" Zei ik. Nee lotte, als je niet tegen mij wilt praten over je gevoelens & problemen, dan ga ik hulp voor je zoeken. Camille ik wil het gewoon niet. Duidelijk? Zei ik best wel boos.. ik bedoelde t niet zo maar ik wou gewoon er niet over praten.

POV CAMILLE
ik schrok van lotte haar reactie.. normaal als ik doorvraag krijg ik t er wel uit maar deze keer blijkbaar niet." Ik kan het alleen Camille" zei ze, oke is goed. Maar als t niet gaat kom naar me toe alsjeblieft, en als ik het aan je merk dan ga ik je wel gewoon helpen" zei ik. Lotte knikte. En Ik liep haar kleedkamer uit

POV LOTTE.
ik weet niet waarom ik niks zei, t mag gwn niet van mezelf. Ik weet wel dat Camille we zou gaan helpen maar toch. Het voelt raar om te praten over mn gevoelens want Camille kan d'r toch niks mee.
Na een kwartiertje klopte er iemand op mn deur, ik deed open, het was pommelien mn hard maakte meteen een sprongetje, er vlogen wel 2974884 vlinders door mn buik.,."hey hoe gaat het nu?" Vroeg ze , Goed hoor" zei ik " Oke top, de bus is er weer kom je?" Ja ik kom, Ik pakte me spullen snel en pommelien hielp me even, "wat is dat? Vroeg ze ineens en ze , naar de doekjes op mijn tafel die nog vol met blo3d zaten... oh uh ik eh, ik had net een wond op mn knie en k had het even schoon gemaakt, zei ik heel ongeloofwaardig.. " uhh geloof je het zelf? Zei ze" ik hield mn schouders op. Pommelien keek me aan. Lotte? Heb je dat zeLf gedaan? ' eh ja sorry..' t is oke, waarom deed je het?" Ik weet t niet, ik dacht gwn niet meer na' zei ik" pommelien keek me met een verliefde blik aan.. ik voelde dat ze steeds dichterbij kwam en toen...


Ik moest dit deel speciaal maken voor team chlau dus ja dit is t einde 🫣

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 31, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Likeme on tour! Achter de schermen TW!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu