#ditgaatnietgoed! Tw!

198 5 7
                                    

POV LOTTE :
Ik keek uit het raam en zag dat we er bijna waren, alleen toen kreeg ik een beetje hoofdpijn en werd ik wat lichtjes in mn hoofd.. maar ik besloot het maar te negeren... toen de bus stopte gingen we allemaal naar onze loge, ik besloot alvast mn kleren aan te doen, ik kreeg steeds meer hoofdpijn en werd ook wat duizelig. Maar dat mag niemand merken, ik doe waarschijnlijk veel te overdreven. Gelukkig was er airco in de loge's! Dat hielp al iets want, in de hitte een uur dansen terwijl je niks eet en drinkt is niet echt goed voor je.. iemand klopte op mijn deur. Ik vond het raar want het optreden begon pas over een half uur, Ik deed open en het waren maksim en Camille ze hadden ijsjes mee, shit dacht ik moet ik het nu aanemen of niet.. 'wil je een ijsje? Vroeg maksim' ooh nee ik hoef niet hoor! Zei ik snel' Ik kreeg een doodstaar van Camille.. ik denk dat ze begint door te hebben dat k anders doe.. ' oke! Tot zo dan! Zei maksim' tot zo!! Zei ik met alle energie die ik in me had..' ik ging even zitten en zetten weer wat muziek op op mn koptelefoon, ik voelde een traan over me wang rollen... ik weet niet waardoor het kwam maar ik denk dat alles gewoon te veel is.. ik werd gek van mezelf.. waarom doe ik zo moeilijk! En uit ik niet gewoon me gevoelens zoals elk normaal persoon!?.. ik werd er zo boos van dat k in ne tas ging zoeken naar.. een ja m€sje.. ik deed het.. ik snijde mezelf weer.. maar veel te diep, de adrenaline stroomde door me lijf en k kreeg paniek... het bloed liep langzaam over me arm... ik keek op de klok en ik had nog maar een kwartier.. wat moet ik nu doen? Ik voelde een paniek aanval aan komen.. ik probeerde het tegen te houden maar t ging niet echt ik besloot met wat natte zakdoekjes de wond schoon te maken.. mn adem haling ging steeds slechter en mn make-up was uitgelopen... ik deed een plijster over de wond en dronk wat water ik probeerde nog mn make-up op nieuw te doen snel en ik was net optijd klaar... ik dacht bij mezelf na.. oke lotte nu is het optreden dus 'masker' op en wees gelukkig en lach naar iedereen .. ookal brak ik van binnen niemand mag het merken en al zeker de rest van de cast niet... ik liep naar de rest en ze keken mij al aan alsof ik net een paniek aanval heb gehad... en dat was ook wel zo. Maar ik heb dat wel vaker gehad tijdens opnames enzo dus misschien zien ze het aan me.. 'Camille kwam naast mij staan.. lotte ik zie dat je niet oke bent, ik wil met je praten na het optreden!.. zei Camille, oke... zei ik, ik probeerde er niet te veel spel van te maken.. ik werd ineens heel duizelig en kreeg veel hoofdpijn.. volgens mij was mn gezicht ook helemaal wit.. maar niemand mag dat merken, het optreden begon, ik had het mega warm en zag allemaal zwarte vlekken voor me.. maar ik negeerde het en ik liep gewoon het podium op... het optreden verliep zwaar ik had zoveel hoofdpijn en was zo duizelig... toen ik het podium afliep zag ik niks meer.. alles werd zwart en ik wist niet wat er gebeurde ineens viel ik op de grond..

"In groep" WOW! Jongens help wat gebeurt er met Lotte? Zei fransisco , pommelien rende erop af snel iemand haal de EHBO! Zei ze, pommelien keek naar Lotte, t zag er echt niet goed uit... Camille had inmiddels de ehbo gehaald en ze tilde Lotte in een brancard naar de ehbo ruimte, pommelien en Camille liepen mee en pommelien kreeg tranen in haar ogen... ze keek naar Camille, weet jij hoe dit komt? Zei ze zacht tegen Camille.. nee ik weet t nie.. ik wou met Lotte praten maar ze zei dat ze oke was maar dat is ze dus echt niet.. na 10 minuten was Lotte weer een beetje bij bewustzijn.

Likeme on tour! Achter de schermen TW!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu