1- Aka Moon

116 21 52
                                    

Katsuki Bakugou, Ejder Krallığının son varisi. Yeteneği ve karakteri ile potansiyel güçlü bir eş. Kesinlikle gözler üzerinde. Tabi kendisi bu işlere pek ilgili değil. Ejderhasının adı da Kirishima bu arada, Kirishima yarı Ejderha yarı insan formundadır. Katsuki onun daha çok Ejderha formunu sever çünkü çenesinin kapalı olduğu tek formu budur. Tüm bunlara rağmen Katsuki ona hep minnettardır ve birbirlerinin arkasını kollamaktan asla vazgeçmemişlerdir. Tabi tartıştıklarında ikiside birbirine alev püskürtüp birbirlerini kül ediyorlar orası ayrı.

   BOKTAN SAÇ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BOKTAN SAÇ. KÜRKÜM NEREDE?! diye bağırdı Katsuki. Kirishima ise içinden sövüyordu son Ejderha binicisine. Elinin köründe Katsuki Ben nereden bilebilirim?! Sinirlenince korkunç bir boğa gibi görünüyorsun ilerdeki eşine çok dua ediyorum Katsuki!. Ejder binicisi bu sözle daha da sinirlenip bütün evi ateşe verecek şekilde kirishimaya saldırdı. İkiside yangınlar söndükten sonra Ahh olamaz.. Diye iç çektiler. Bu olağandı. Ama değiştirdikleri ev sayıları giderek artıyordu. Kirishima Katsuki'ye bu eş olayını bir kez daha düşünmesini söyledi. Katsuki tchlayarak kimseye ihtiyacı olmadığını vurguladı ve böyle kavga ederek Ochako'nun dükkanının yolunu tuttular.

Deku-kun! Çok özledim seni nerelerdeydin. dedi Ochako
Bende seni özledim Uraraka-san, ancak şimdi vakit bulabildim affet beni lütfen. dedi Izuku, ve dükkana göz gezdirip analiz yapmaya ve yüksek sesle mırıldanmaya başladı. Ochako bazı alışkanlıklar hiç değişmez diyerek komik bir bakış attı Izuku'ya. Tam bu sırada Katsuki dükkanın kapısına tekme atarak içeri daldı. Ochako ona bağırdı, "Bir kere de insan gibi aç şu kapıyı be! Bin sin ejder binicisiyim. Bana ne o kapı kırılırsa bana yeni bir kapı borçlusun Bakugo-kun."
Katsuki sesini kes cadı diyerek gözlerini etrafa kestirdi, dikkatini yeşil saçlı brokoliye benzeyen çilli bir çocuk kesti. Ve aynı anda Izuku da Katsuki'ye bakmaya başladı. Bakışma yarışması, ikiside gözlerini kırpmadan birbirine bakıyordu.
Katsuki yüzüne biraz daha bakarsa ezberleyeceğine yemin etti. Çünkü karşısındaki şifacının yüz hatları inkar edilemeyecek kadar güzeldi. Ama Katsuki inkar eder. Izuku ise çok farklı bir alemdeydi. Sonunda 'barbar, asi ejder binicisi' ile tanışmıştı ve ardından ekledi, "Söyledikleri kadar barbar ve korkunç durmuyorsun. Daha da betersin"dedi.

Katsuki bu söz üzerine gözleri büyüdü ve yükselip Izuku'nun üzerine yürüyecekken arkadan bir patlama sesi geldi. Katsuki sorumluluğu gereği herkesi ve Izuku'yu yakınına çekerek arkasına aldı. Kirishima'yı yanında getirmesi iyi olmuştu. Bir şey olursa onları kirishima'ya bindirip götürebilirdi.
Bu sırada Izuku Katsuki'nin ne kadar büyük ve yapılı bir vücudu olduğunu seyretmekle meşguldu. "Ejderha genleri olsa gerek" diye içinden geçirdi.
Bunun onu etkilemediğini söylerse yalan söylemiş olurdu. Yine de pek kafaya takmamaya çalıştı ve sese dikkat kesildiler. Katsuki dışarı göz atıp geldiğinde bunun Afo krallığının sembolü olduğunu ve sayıca çok olduklarını söyledi. Kirishima çevik bir hareketle kırmızı bir ejderhaya dönüşerek hepsinin sığması için yer düzeni yaptılar, Katsuki Izuku'ya fırsat vermeden onu arkasına çekti, sırasıyla Katsuki, Izuku, Ochako, ve Ilda'yı en arkaya alarak uçmaya başladılar. Katsuki bunu neden yaptığını, Izuku'yu neden yakınında tuttuğunu bilmiyordu ama o şifacıda onu sakinleştiren bir havası vardı, muhtemelen şifacı olduğu için aurası gereği böyle olduğunu düşündü.

Son Ejderha KrallığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin