12

118 19 13
                                    

Büyük gün gelmişti, Taehyun evleniyordu. İstemediği bir evlilikti. Sevdiği çocuğun kız kardeşi ile evlenecekti.

Bu duruma ise sevdiği çocuk sesini bile çıkarmamıştı. En fazla içi ona yanıyordu.

Flashback

Taehyun'un ailesi ve Kai'nin ailesi tanışıyordu. Uzun süredir aileler birbirlerini tanırdı. Çünkü aileleri Taehyun ve Kai'yi arkadaş olarak bilseler de Taehyun ve Kai uzun zamandır sevgililerdi.

Aşıkları lise yıllarının ortalarında başlamıştı. Sonra bu aşk üniversiteyr kadar devam etmişti. Üniversite son sınıfa geldiklerinde ise ilişkilerinin sonu gelmişti.

Kai bir gün üniversite bahçesinde sevgilisini ararken arka tarafa gelmişti. Arka tarafta ise kendi çok yakın arkadaşı Yeonjun ve Taehyun kavga ediyorlardı. Taehyun'un gözleri bile dolmuştu. Kai Yeonjun'un sert biri olduğunu biliyordu. Ne kadar onlara karşı yumuşak davransa da sinirlendiğinde çok sert olurdu. Şimdi de aynı o noktadaydı.

Kai daha fazla dayanamayıp yanlarına gidecekken Yeonjun Taehyun'u belinden tutup kendisine çekti ve dudağından öpmeye başlamıştı. Kai, gördüğü karşısında şok içinde kalmıştı. Yıllardır ilişkileri olan sevgilisini, yıllardır çok yakın olduğu arkadaşı ile görüyordu.

Taehyun, debelense de Yeonjun izin vermemişti. Bir süre sonra Yeonjun ayrılınca Taehyun onu ittirmişti. Etrafa baktığında Kai'yi görmüştü. İkisinin de gözleri doluydu. Kai Taehyun'un arkasından seslenmesini dinlemeden oradan çekip gitmişti ve ilişkilerini bitirmişti.

Flashback End

Taehyun Yeonjun'a lanetler okuyordu her gün. Onu bu duruma bir nevi o getirmişti. Belki de onunla konuşmaya gitmeseydi hiçbir şey olmayacaktı.

Flashback

Yeonjun, Taehyun'u bulup onunla konuşmak istemişti. Taehyun Yeonjun'un kendisine olan duygularının farkındaydı. Başta gitmemek için ısrar etmişti. Çünkü Kai ile buluşacaktı ama Yeonjun çok ısrar ettiği için mecbur gitmişti.

İkili arka bahçeye geldiklerinde Taehyun Yeonjun'a baktı.

"Ne konuşacaksak hızlı konuşalım Yeon. Kai ile bulu-"

"Kai Kai Kai! Hep Kai! Yeter artık Taehyun. Benim duygularımı biliyorsun büyük ihtimalle ama hala Kai diyorsun. Ben ondan daha iyi bir sevgili olabilirim. Bir kere bana şans veremez misin? Yıllardır tanıyorsun beni, kaç defa da korudum seni. Lütfen Taehyun"

Taehyun onun sözlerine sinirlenmişti.

"Hayır Yeonjun veremem. Ben Kai'yi yıllardır seviyorum ve sen bunu gayet iyi biliyorsun. Onu sevmeyi bırakmayacağımı da biliyorsun neden şimdi ba-"

"YETER"

Yeonjun'un yüksek sesi ile Taehyun ürkmüş ve geriye çekilmişti. Gözleri anında dolmuştu. Küçüklükten kalma korkuları vardı.

"Hep Kai hep Kai! Taehyun ben daha iyi bir sevgili olabilirim! Neden bana şans vermiyorsun!"

Yeonjun sinirlenmişti iyice. Taehyun gözlerinin daha fazla dolmasına engel olamamıştı.

"Yeonjun ya-"

Aniden Yeonjun'un kendisini öpmesi ile gözlerini şok içinde açmıştı Taehyun. Ne kadar debelense de Yeonjun kendisinden daha güçlüydü.

Bir süre sonra ayrılınca onu ittirdi ve etrafa baktığında Kai'yi görmüştü.

Flashback End

Taehyun, Kai'nin kız kardeşinin yanına gelmişti. Kendisi damatlık ile, kız kardeşi -yani Bahiyyih- gelinlik ileydi.

"Bahiyyih"

Taehyun, Bahiyyih'in yanına geldiğinde Bahiyyih ürküp ona baktı.

Bahiyyih telefondan biri ile yazışıyordu. Gözleri dolmuştu.

Taehyun onun yanına oturdu.

"Hikaru mu?"

Bahiyyih başı ile onayladı. Bahiyyih ve Taehyun yakın arkadaşlardı. Yıllardır birbirlerini tanırlardı. Hatta Bahiyyih, Kai'ye anlatamadığı şeyleri Taehyun'a anlatırdı.

"En azından konuşuyorsunuz. Abin bana yazmadı bile. Sadece son mesajlarıma görüldü attı"

Bahiyyih Taehyun'un konuşması ile ona baktı.

"Hala sinirli sana. Ama senin bir suçun yok. Bunu hala anlamıyor"

"Maalesef"

"Sana olan sinirinden ikimizi de yaktı. Seni hiç dinlemedi"

Flashback

Kai ve Taehyun'un aileleri buluşmuşlardı. Taehyun ve Bahiyyih'in evlendirileceklerinden haberleri yoktu.

İki aile de homofobikti. Bu yüzden yıllardır ilişkileri gizliyorlardı.

İki aile buluştuğunda Taehyun ve Bahiyyih'in evlenmesi konusunda hemfikir olmuşlardı.

Taehyun ve Bahiyyih itiraz etseler de aileler kararlıydı.

Huening ailesi, çocuklarına çok karışırlardı. Aynısı Kang ailesi için de geçerliydi.

Huening ailesi, tek konuşmayan kişinin Kai olduğunu fark etmişlerdi. Kai ve Taehyun'u arkadaş olarak biliyorlardı. Kai'ye fikrini sorduklarında Kai ve Taehyun göz göze gelmişlerdi.

Taehyun üzgün ve dolmak üzere olan gözleri ile Kai'ye bakarken Kai'nin içi acısa da hala sinirliydi. Ciddi ve kendinden emin bir ses tonu ile ailesine fikrini söylemişti.

"Evlenebilirler, ben evlenmemeleri için bir sebep görmüyorum"

Flashback End

save me / tyunning  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin