Δανάη
Εν τελεί η 28η Οκτωβρίου δεν με βρήκε να επιστρέφω στην πόλη μου όπως περίμενα και έλεγα ότι θα έκανα αλλά αντί αυτού έμεινα εδώ έχοντας παρέα την Όλγα και φυσικά και τον Νίκο και την παρέα του. Ήταν πολύ όμορφα εδώ εκείνη την ημέρα και πέρασα πιο καλά από ότι περίμενα. Το πρωί είδαμε με την Όλγα την παρέλαση, το μεσημέρι πήγαμε για φαγητό σε μια ταβέρνα στα λαδάδικα και φυσικά όχι μόνες μας μαζί με τα παιδιά, την παρέα του Νίκου και παραδόξως όλα κύλησαν ήρεμα και καλά και τέλος το βράδυ πήγαμε κλαμπ με τα παιδιά από την σχολη που κάνουμε παρέα και φυσικά ένας από αυτούς ήταν και ο Άγγελος, ο οποίος έβλεπα ποσό προσπαθούσε να κερδίσει την προσοχή μου. Ήταν πολύ δύσκολο να αφήσω χώρο για κάποιον άλλον στην καρδιά μου ενώ ήμουν τόσο κολλημένη με τον Νίκο. Παρόλα αυτά βγήκαμε για έναν καφέ επειδή μου το πρότεινε εκείνο το βράδυ και πέρασα καλά, πολύ καλά!
Από την άλλη η κατάσταση με τον Νίκο πια κυμαινόταν στα ίδια μοτίβα, εγω να λιώνω και μόνο που τον βλέπω μέσα στο σπιτι να περιτριγυρίζει με τις φόρμες και τα εφαρμοστά μπλουζάκια που φορούσε στο γυμναστήριο και εκείνος να είναι χαμένος στην πολυάσχολη ζωή του. Μετά από τον καφέ μου με τον Άγγελο προσπάθησα και εξακολουθώ να προσπαθώ να αποτραβηχτώ από τα συναισθήματα μου για τον Νίκο, γιατί ο ίδιος δεν θα με δει ποτέ με διαφορετικό τρόπο και πάντα για αυτόν θα είμαι η μικρή του αδελφή -που σιχαίνομαι απόλυτα όταν με αποκαλεί έτσι-
Θα ήθελα να μιλούσα στην Όλγα για όλα όσα έχω νιώσει και νιώθω για Νίκο γιατί πλέον νιώθω μια ανεξήγητη άνεση και οικειότητα μαζί της και νιώθω πως μπορώ να της το εμπιστευτώ. Σε αντίθεση με την Δομνα η Όλγα δεν φαίνεται να σκέφτεται ερωτικά τον Νίκο. Αν και η Όλγα πιστεύω το έχει καταλάβει ότι κάτι μπορεί να νιώθω για τον Νίκο, δεν της το αρνήθηκα εντελώς πεισματικά, όμως το αρνήθηκα με πρόφαση να της εξηγήσω κάποια στιγμή.
Ίσως έπρεπε να της το πω σήμερα της Όλγας πριν το παρτυ
Σήμερα ήταν το ένδοξο και πολύ πολυπόθυτο πάρτυ στο σπιτι του Μάκη και όπως ήταν ανανεωμένο η Όλγα είχε έρθει από το σπιτι μου για να ετοιμαστούμε παρέα και φυσικά να σχολιάσουμε τα όσα θα γίνουν ή πιστεύουμε πως θα γίνουν, ποιοι θα είναι και ποιοι όχι.
Ο Νικος έλειπε από νωρίς μου ειχε πει ότι θα πήγαινε από το σπιτι του Μάκη νωρίτερα για να βοηθήσει τον αδελφό του Μάκη και εκείνον να ετοιμάσουν τα πράγματα στο σπιτι. Από ότι γνώριζα χάρη στον Νίκο είναι το πάρτυ ήταν ιδέα του αδελφού του Μάκη, του Βαγγέλη και πιο κυρίως λόγος ήταν κυρίως γιατί ήθελε να πείσει δυο κορίτσια που του άρεσαν να έρθουν στο πάρτυ του, και όπως είπε ο Νίκος οποία θα ερχόταν με αυτήν θα έβγαινε την άλλη μέρα για καφέ. Φυσικά όμως δεν θα είναι δέκα άτομα καλεσμένοι αλλά μάλλον γύρω στα τριάντα και ίσως έρθουν και άλλοι που ίσως δεν γνωρίζω ότι καλέστηκαν. Αλλά σύμφωνα με τον Νίκο θα είμαστε αρκετοί και φυσικά πήραν άδεια για αυτό το πάρτυ και ενημέρωσαν και τότε υπόλοιπους ενοίκους.
ČTEŠ
Like a friend
Fanfikce"Της άρπαξα τον καρπό και την ανάγκασα να γυρίσει εκατόν ογδόντα μοίρες ώστε να με αντικρίσει. «Με πονάς»παραπονέθηκε. «Θέλω να ξέρω ένα πράγμα και μετά θα σε αφήσω» είπα και εκείνη προς απάντηση έκανε να πάρει το χέρι της από το κράτημα μου. Άδικο...