Poďakovanie

11.9K 572 97
                                    

Veľká vďaka všetkým! :-*

Gratulujem vám, že ste sa dostali až sem! <3 Týmto sa vám podarilo prečítať zhruba asi tak 100 000 slov textu, ktorý som zo seba vyprodukovala za obdobie jedného roka. :) Áno, je to tak, prvý diel The Deal som napísala už v máji minulý rok. Dúfam, že moje ďalšie príbehy nebudem písať tak dlho. :P

Chcela by som týmto poďakovať všetkým, ktorí dali šancu môjmu príbehu a prečítali si z neho časť-dve a možno aj celý príbeh. :)

Každý z vašich komentárov a hlasov mi robil počas tohto roka neuveriteľnú radosť. :) Som nesmierne rada, že sa vám môj príbeh tak veľmi páčil a podarilo sa nám spolu do tohto dňa (05. 06. 2015) nazbierať viac než 250 000 prečítaní. :)

Pokiaľ ste nespokojní s koncom, pokojne skúste napísať vlastnú fanfiction so záverom, aký si predstavujete. :) Rada si ich potom prečítam, len mi na ne nezabudnite hodiť odkaz. :)


A čo teraz?

Ak teraz zúfate, že nemáte čo čítať, skúste sa mrknúť na moje ďalšie príbehy. Od skončenia príbehu The Deal sa toho na mojom profile udialo veľa. :) 

Chcete niečo pikantnejšie? Určite skúste moju novú sériu s názvom Flame, poprípade dajte šancu príbehu s názvom Mrcha, ktorý bude vychádzať počas jesene (aspoň to plánujem).  

Ak máte chuť radšej na niečo sladšie a nevinnejšie, určite sa pozrite na príbeh V zlatej klietke. :) 

Chcete niečo úplne iné? Čo takto krátke emotívne príbehy na zamyslenie? V tom prípade siahnite po sérii s názvom Melancholická dystopia, ktorá je tvorená krátkymi príbehmi s dĺžkou kapitol len 100 slov. :) 

Po stopách The Deal

Verím tomu, že určite máte niekoľko nezodpovedaných otázok ohľadom tohto príbehu. :) Niekoľko odpovedí môžete nájsť aj v príbehu Sladká pomsta

Obľúbili ste si Aki a je vám ľúto, že sa v príbehu napokon už tak často nevyskytovala? V tom prípade sa pozrite na prvý diel série Melancholická dystopia, ktorý sa nazýva Aki. Dozviete sa tak príbeh Nadyinej najlepšej kamarátky. :)

Verím tomu, že ak budete pozorne čítať niektoré moje ďalšie príbehy, určite nájdete niekoľko náznakov, ktoré vám našepkajú, čo sa dialo ďalej. :)

K druhému dielu

Rada by som na tomto mieste poďakovala ostatným. Mrzí ma, že tento príbeh nemá viac kapitol, pretože venovaní som chcela urobiť ešte tak veľa, no akosi mi došli časti. :D Snáď to dobehnem niektorými z ďalších príbehov, ktoré chystám. :)

Už kdesi uprostred tohto príbehu som vôbec nebola spokojná so smerom, ktorým sa uberal, ale keďže som ho nechcela len tak bez varovania zmazať, rozhodla som sa ho teda nakoniec dopísať. Zrejme je mnoho ľudí aj kúsok sklamaných, pretože tento diel vôbec nebol taký akčný ako ten prvý, no chcela som dokončiť niekoľko otvorených tém, ktoré som načrtla v prvom dieli. :)

Prosím, nežiadajte ma už o pokračovania príbehov, pretože to potom dopadne ako tento príbeh. :D

Dúfam teda, že sa vám tento príbeh aspoň kúsok páčil a dopredu hovorím, žiadne pokračovanie už nebude. :D Ako vždy, náznaky ponachádzate poskrývané v iných príbehoch, ale treba hľadať. ;) Osobne si ale myslím, že už po prvom dieli The Deal bol čas konečne ho nechať ísť a venovať sa radšej ďalším príbehom. :)

EDIT: 19. septembra 2018

Môže sa vám zdať, že niektoré postavy, ktoré sa prelínajú s príbehom Môj drahý únosca, nedávajú zmysel. Je to preto, že príbeh Môj drahý únosca sa zmenil po niekoľkých rokoch, ako som dopísala tieto príbehy. Prepáčte teda za možné vzniknuté logické nezrovnalosti. ;)

Ak premýšľate, čo čítať ďalej, príbehy z tejto série boli písané alebo publikované v nasledujúcom poradí:

♔ Séria Glamour ♔
Môj drahý únosca
The Deal 1 & 2
V zlatej klietke
Aki (Zbierka Melancholická dystopia)
Sladká pomsta & Provokatívna inšpirácia (Zbierka Flame)
Mrcha
Mistress (Zbierka Flame)
Na hraně
The Refusal

The Deal - Dohoda [VYDANÉ KNIŽNE]Where stories live. Discover now