XIX.LUISA

4 0 0
                                    

Kiedy zakończył się nasz związek, moje emocje były w totalnym chaosie. Byłam w stanie odczuwać całą gamę uczuć, od smutku i rozpaczy po złość i frustrację. To było jakby całe moje życie zostało wywrócone do góry nogami.

Pierwsze dni po zerwaniu były najtrudniejsze. Czułam się kompletnie zagubiona i samotna. Każda chwila przypominała mi o tym, co straciłam. Wszystkie wspólne miejsca, które odwiedzaliśmy razem, stały się dla mnie miejscami pełnymi nostalgii i bólu.

Nawet najprostsze czynności stały się trudne do wykonania. Nie mogłam skupić się na nauce ani pracy. Moje myśli stale wracały do chwil spędzonych z TOBIM i wszystkich pięknych wspomnień, które mieliśmy razem. Czułam się jakby część mnie została porwana.

Z czasem smutek zamienił się w złość. Zaczynałam zadawać sobie pytania: dlaczego to się stało? Co zrobiłam nie tak? Czy mogłam coś zmienić? Te pytania nieustannie krążyły w mojej głowie, a ja nie potrafię ich opanować.

Luisa siedziała na wygodnym fotelu w gabinecie psychologa, jej spojrzenie utkwione w jednym punkcie. Jej myśli były zamknięte w wirze pytań i wyrzutów sumienia. Jak mogła być tak głupia? Dlaczego zdradziła Tobiego na lotnisku, w momencie, gdy mieli zaczynać wspólne życie?

Psycholog spojrzał na nią z empatią i delikatnie przerwał ciszę, która unosiła się w powietrzu. "Luisa, rozumiem, że jesteś teraz w trudnym miejscu emocjonalnym. Chciałabym, żebyś opowiedziała mi o tym, co czujesz i dlaczego podjęłaś taką decyzję."

Luisa westchnęła głęboko i zaczęła snuć swoje myśli na głos. "Czuję się strasznie winna i głupia. Zdradziłam Tobiego, człowieka, którego kocham najbardziej na świecie. To było tak nierozsądne i bezmyślne z mojej strony. Nie potrafię sobie wybaczyć tego, że zniszczyłam naszą relację."

Psycholog kiwnął głową, słuchając.

~Can't stop loving you ~  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz