Kilka miesięcy minęło od momentu, kiedy Tobi i Luisa zdecydowali się na bolesne rozstanie. Oboje musieli stawić czoła trudom i wyzwaniami, które niesie ze sobą życie po rozstaniu. Jednak w tym czasie odkryli nowe możliwości i zaczęli budować swoje życie na nowo.
Tobi postanowił skupić się na swojej karierze. Po wielu godzinach spędzonych nad nauką i doskonaleniem swoich umiejętności, w końcu udało mu się zdobyć wymarzoną pracę w renomowanej firmie technologicznej. Jego determinacja i zaangażowanie przyniosły owoce, a teraz mógł cieszyć się satysfakcją z osiągnięcia zawodowego sukcesu.
Jednak mimo sukcesów zawodowych, Tobi nie mógł całkowicie zapomnieć o Luisie. Często myślał o niej i tęsknił za ich wspólnymi chwilami. Postanowił więc skonfrontować się z tym uczuciem i podjąć decyzję, która pozwoli mu przejść do kolejnego etapu życia.
Pierwszym krokiem, jaki podjęła Luisa, było skoncentrowanie się na swojej pracy. Luisa była utalentowaną projektantką mody i miała wiele pomysłów, które chciała zrealizować. Postanowiła założyć własną markę i rozpocząć pracę nad swoją pierwszą kolekcją. Spędzała godziny w pracowni, rysując szkice, dobierając materiały i tworząc prototypy. Praca ta pozwalała jej oderwać się od smutku i skupić na czymś pozytywnym.
W międzyczasie Luisa zaczęła również angażować się w różne działania społeczne. Zawsze miała w sobie ogromną empatię i chęć pomagania innym. Zaczęła wolontariuszyć w schronisku dla bezdomnych zwierząt, gdzie pomagała w opiece nad psami i kotami.
CZYTASZ
~Can't stop loving you ~
Ficção AdolescenteKsiążka dla młodzieży o miłości, która się zakończyła, ale nadal trwa... Wkrocz do miłosći Luisy i Tobiego. [ przeznaczone dla czytelników 13-14+]