Clara była nową dziewczyną Tobiego. Kiedy po raz pierwszy spotkali się w kawiarni, wydawała się być bardzo nieśmiała i zamknięta w sobie. Tobi zaczął z nią rozmawiać, ale Clara nie chciała zbyt wiele mówić o sobie. Dopiero po kilku dniach udało mu się dowiedzieć, że Clara miała bardzo trudne dzieciństwo.
Clara urodziła się w biednej rodzinie. Jej ojciec był alkoholikiem i często był agresywny wobec matki Clary. Clara była świadkiem wielu awantur i bójek między rodzicami. Często musiała ukrywać się w swoim pokoju, aby uniknąć przemocy.
Kiedy Clara miała 10 lat, jej ojciec zginął w wypadku samochodowym. Matka Clary była zdruzgotana i zaczęła coraz więcej pić. Clara musiała teraz zajmować się swoją matką i młodszym bratem. Często nie było jedzenia w domu, a rachunki były nieopłacone.
Clara zaczęła mieć problemy w szkole. Nie miała pieniędzy na nowe ubrania i buty, więc często była wyśmiewana przez innych uczniów. Była też bardzo nieśmiała ale dzięki tobiemu otworzyła się na świat. Tobi był dla niej troskliwy, ale nie aż tak jak dla Luisy.
Tobi pewnego dnia przyszedł do domu Clary. Zapoznał się z jej mamą (tak samo jak z rodziną Luisy). Tobi odczuwał emocje powiązane z wspomnieniami sprzed kilku miesięcy. Mama Luisy wydawała się inna - była ładnie ubrana i uczesana, całkiem inna niż z opisu Clary. Tobi wypił herbatkę oraz zjadł pyszne ciasto marchewkowe przygotowane przez Clarę. To był dość miły wieczór spędzony w domu swojej ukochanej.
CZYTASZ
~Can't stop loving you ~
Novela JuvenilKsiążka dla młodzieży o miłości, która się zakończyła, ale nadal trwa... Wkrocz do miłosći Luisy i Tobiego. [ przeznaczone dla czytelników 13-14+]