Selamlarrr komşularımmmm.
Size biraz daha geç kaldım.Özür dilerim.
Hayatımın yörüngesi biraz tuhaf ilerliyor da...
Ama hiç bir şeye engel değil.Bu arada beni instagramdan takip etmek isterseniz theeeilayyy hesabımı takip edebilirsiniz.Sohbet etmek isterseniz ya da kitap hakkında sorular sorarsınız ama ben spoi vermem djxjshzha
Hem kitap bölümleri için geri sayım ya da alıntı paylaşımı yaparım isterseniz.
İyi okumalar.
Tekrardan buraya yazayım.
İnstagram;theeeilayyy
🧚♀️🧚♀️🧚♀️
Kaya ile yörüngemiz bize şaşkınlıkla bakan o kişideydi.Bu kişinin elbette kim olduğunu gayet iyi biliyorum.Yusufi.
Kumam olurdu kendileri.Hep gece o iğrenç sesiyle, şarkı söylediği geceleri saymazsak kumamla tanışmak kötü bir olay olmazdı bence.
Yere düşürdüğü şeye baktığımda bir poşet ve yerde eriyen bir adet dondurma gördüm.
"Tüh be,magnum mu aldın bir de?" dedim suratımı buruşturarak.Ah be magnum.Yusufi onun ne kadar pahalı olduğundan haberin var mı acaba?
"Ya evet!Sizi görmeyi beklemiyordum!" dedi suratını buruşturup bize baktı sonra yere düşürdüğü dondurmasına hüzünle baktı.Kafasını birden kaldırıp bana bakınca anlık olduğum yerde sıçradım."Bacım sen kimsin?"
"Ben Kay-" diyecektim ki Kaya bey lafımı böldü. "Bana yazan ve sana sürekli sektiren kız." dedi.Yo,ben Yusuf'a hiç bi' zaman sektirmemiştim.
Yusuf'un gözleri anlık şaşkınlıkla büyüdü,"Sen o kız mısın?" dedi.
"Yalnız afedersin ama ben Yusuf'a sektirmedim." dedim Kaya'ya bakarak sonra Yusuf'a dönüp, "Yani birazcık," diyerek Yusuf'u baştan aşağı süzdüm.
"Yalnız kırdın beni." dedi Yusuf.
"Ay özür dilerim ama sesin berbat yani Yusufi." Yanımda hafif öksürme sesi gelince Kaya'ya yandan bakış attım.
"Yalan mı söyleyeyim Kaya." dedim.
"Yok yalan söyle demedim ama," Sonra kafasını eğip Yusuf'un duyamayacağı bir şekilde konuştu,"Sesine laf edilmesini sevmiyor.Yoksa laf atarsak ağzımıza bir güzel-" diyecekti ki.
"Aaa!" dedim birden ve gülmeye başladım Yusuf'un çoktan çatılmış kaşları yine şaşkınlığını belli etti. "Ya ben çok şakacı bir insanımdır da." dedim aptal gibi gülmeye devam ederken.
"Ha,anladım." dedi o da gülerek."Bu arada siz ikiniz hayırdır?"
"Çok uzun bir hikaye biliyor musun?" dedim.
"Nasıl yani?" dedi.
"Ben karakolluk olunca Kaya'da sağolsun kurtardı beni."
Yusuf'un kaşları yine çatıldı.Yusufi kaşların kopacak sabit tut kaşlarını.
Yusuf gülerek Kaya'ya doğru ilerledi Kaya'yı omzundan tutup ilerlemeye başladı "Ha-ha, bir dakika müsade verir misin?" dedi.Beni katil mi sanmıştı bu aptal?Kaya ile sırtlarını bana çevirdiler Yusuf bir şey söylüyordu ama ses yankı yaptığı için bende dediklerini duya biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU KOMŞUM
Novela JuvenilHayatım onu görünce yörüngesini değiştirmişti. Korkulara,kâbuslara rağmen,onun varlığını hissetmek tüm sesleri susturmuştu. Ben Kumsal Atasöz. Eğer kalbimin sesini duyacaksan duy Kaya.