~~TANIŞMA~~

240 7 0
                                    

Evet lise 3.sınıfa başlıyordum.Artık kendime göre olan aşkı bulmalıydım.Annem aşağıdan bağırıyordu.Kardeşimin sesini de kulağıma işittim ve sonra babam seslendi"hadi kızım okula geç kalacaksın" dedi.Gözlerimi devirerek aşağıya indim.

Kahvaltı adeta harikaydı fakat lanet olası okul yeniden başlıyordu.Okul koşuşturmaları ıyyyy.Ne olursa olsun bütün engelleri aşarak o aşkı bulacaktım.

Her neyse kahvaltımı güzel bir şekilde yaptım,okul kıyafetlerimi giydim ve okulun yolunu tuttum.Hee söylemeyi unuttum babamın işi yüzünden farklı bir şehire geldik ve yeni bir okulda eğitim görmeye başlıyorum.Insanlar iyi mi? Kötü mü? Hiç bir fikrim yok.

Vee yeni hayat başlıyor...
Sonunda merak ettiğim o sınıfa girdim 11/E . Sınıfın içine girdiğim zaman 3. Dünya Savaşı olduğunu sanmıştım . Soldan 4. sıra boştu bende oraya geçtim ve oturdum.Arka çaprazımda oturan bir grup vardı.O grupta olan bir çocuğu çok begenmiştim.Arkamdaki Yağız ve Burak beğendim çocuğun ismini söylediler.Çocuğun ismi MERT mış.

Yeşil gözlü ve esmerdi.Onun yanında oturan bir çocuk vardı.Tanıyor gibi gelmişti bana nedense.O da esmerdi ama Mert kadar olmasa da.O çocuğun ismi de CAN mış.Mert'i bu kadar beğenmemin sebebi hayatımda gördüğüm en yakışıklı çocuk olmasıydı.Sıralama yaparsak 2.gelen kişi ise Can'dı.

Bir hafta kadar zaman geçti.Beden eğitimi dersinin başkanlarını belirliyorduk.Canla ilk olarak orda konuşmaya başladım.Can ve Mert çok iyi arkadaşlarmış,ayrılmaz ikili olan Yağız ve Burak söylediler.Fakat aklımda bir soru vardı.Mert oyunu kime verdi?

Okula başlayalı bir haftadan fazla olmuştu.Kimin ne olduğunu hemen hemen kavramıştım.Bir tek Mert dışında.O hala benim için gizliydi.

Aklımda hep o vardı.Birisini tanısam yanına gönderip benim hakkım da olan düşüncelerini öğrenecektim fakat hiç ama hiç tanıdığım yok!

Aslında aşıkta olmamıştım sadece beğenmiştim fakat neden böyle hissediyordum? Cidden hiç bir fikrim yoktu.

Can'ı da hep bana bakarken yakalıyordum.Neler oluyordu?
Içimden "bu okul beni zorlayacak diye geçirdim." HEMDE COOK.

Kıskanç AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin