Eve gelmiştim . Hemen odama koştum. Bugün telefonumu unuttuğum için bayağı bir mesaj gelmişti. Hatta 11/E den gelmişti. Ee ben orda yöneticiyim fakat Mert'i neden eklemiyorum:)
Aslında eklememekte doğru yapıyorum. Çünkü daha yeni Betül'den ayrıldı. Zaten o kızı sevmiyorum,sevmemek değil nefret ediyorum demek daha doğru olur. Neden sevmiyorum?
Çünkü okula ilk başladığım zaman üstüme yürüdü,işte ona abla diyecekmişim:)
Bide artislik taslıyormuşum.Ne de komik bir kız.Annem aşağıdan bağırdı:
Eylül! Bakkala gitmen gerek."Neden?"dedim isteksizce.
Annem:
"Hadi!!" DediNe yapıyım zorundayım:)
Altıma bir kot geçirdim üstüme de pembe bir kazak saçımı da dağınık bir topuz yaptım. Ve bakkalın yolunu tuttum.
Tam bakkala vardığım da parayı almadığımı fark ettim. Güçlü bir "offf"çektim. Zaten yürümeyi de pek sevmem bi de üstüne parayı unutmak süper oldu.
Bakkalda işimi hallettim. Tam bakkaldan çıkıyordum ki önüme Mert ve Can çıktı.
Fark etmemiş gibi yürüyordum.Mert bana dik dik bakıyordu."keşke bana seslense"diye içimden geçirmemle Mert bana seslendi.
"Eylül!"
"Aaa ! Mert napıyorsun"
"Iyiyim de sen burda mı oturuyordun?"
"Eh işte biraz ileride"
Tam böyle konuşurken Can koşturarak bulunduğumuz yerden uzaklaştı.
Mert'de arkadaşı olduğu için"tamam o zaman sonra görüşürüz " dedi. Ve Can'ın arkasından koşmaya başladı.
Bende Mert'in arkasından üzülerek "bye, Mert" dedim.
Akşam olmuştu. Tam uzanırken bilinmeyen bir numara bana mesaj attı. Mesajda da bu yazıyordu:" bir daha Mertle konuşma"
Bunu kim atmış olabilirdi. Hiç ama hiç kimse aklıma gelmiyordu. Bu mesajı atan kişi ciddimiydi? Yoksa şaka mı yapıyordu?Boşverip yatağıma yattım. Zaten 5 dakika sonunda uyuya kalmışım.
Sabah alarmsız uyandım, hayret.
Içimden "inşallah iyi bir gün geçiririm" diye söylendim.Sınıfa girdiğimde sınıf sessizdi. Hemen Esra'ın yanına gittim ve " Esra sınıfta neler oluyor" diye sordum.
Esra da "OLAY!!!!"dedi bağırdı.
Bende" ne olayı ya?" dedim
Esra'dan çıt bile çıkmadı.Iki ders saati geçti.Mert ne bana bakıyor ne de benimle konuşuyordu Can'da aynı şekilde.
1-dün gece mesaj atan bilinmeyen
2-olay
3-Mert'de ki tuhaflıklarAklım el vermiyor.Neler oluyor?Bir tek ben mi bilmiyorum yaaa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Aşk
ChickLitSahip çıkmak, en büyük sevgi belitisidir.Kim istemez ki sahiplenmeyi. Sadece sevdiğin birinin olmayı. Sadece onu düşünmek . iyi mi kötü mü merak etmek. Sevdiğini göstermek, inandırmak. Gerçek aşkın aslında çok yakında olduğunu öğrenince şok olmak...