Ömer=Yasmin benim yeni aldığım tişört nerde?
Yasmin=Ben nerden bileyim abi
Ömer=Sarp mı aldı?
Yasmin=Bilmiyorum kendi işini kendin hallet Ömer
Ömer=Ömer kim tanımıyorum ben
Yasmin=Aramızda sadece 1 yaş var
Ömer=Olabilir, bu senin abin olduğum gerçeğini değiştirmiyorYasmin Ömer'in dolabına bakmaya başladı. Ömer'in aradığı tişörtü bulup çıkardı.
Yasmin=Körsün sen
Ömer=Benimle düzgün konuş Yasmin
Yasmin=Ney yalan mı önündeki şeyi görmüyorsunÖmer yaklaşıp kardeşinin saçını bozdu
Yasmin=YA ABİ! Yeni düzleştirdim!
Ömer=Bişey olmaz abim
Yasmin=Of bak seninle konuşcaklarim vardı konuşmayacam senle
Ömer=Tamam güzelim sadece şakaydı hadi gel sarılalımÖmer kollarını iki yana açtı Yasmin yüzünü buruşturdu sonra gülümseyip Ömer'e sarıldı.
Ömer=Aferin hadi anlat
Yasmin=yiyecek birşeyler hazırladım onları alalım öyle anlatırım
Ömer=iyi tamamYasminin hazırladığı şeyleri aldılar ve salonadaki masaya oturdular. Yasmin doruk hakkında birşeyler anlatıyor ömereden fikir almaya çalışıyordu. Yaklaşık 2 saat sevgilileri hakkında konuşup dertleşmişlerdi birazda dedikodu yapmışlardı. Yasmin bu anı ölümsüzleştirelim diyerek birkaç selfie çekti. Seçtiği bir taneyi storysine ekledi.
Süsen'den
Süsen Yasminin attığı storyi gördüğünde gülmeye başladı.
Süsen=Yicem şimdi bunları yaa
Dedi kendi kendine ve süsen hemen Ömer'i aradı. Tabiki Ömer hemen açtı.
"Benim güzel sevgilimm" dedi Ömer "Aşkım çok tatlısınız". " -sınız derken ben tatlıyım anlamında dedin dimi güzelim" çocuk mızmızlandı. "Ömer kardeşinide kıskanma" "kıskanmıyorum.. sadece beni daha çok sevmeni istiyorum" "Ben seni zaten çok seviyorum " "Olsun Süsen, ben daha fazla sevgi istiyorum hem şuan Yasmin yanımda yok beni ne kadar sevdiğini anlatabilirsin" cilveli bir ses tonuyla konuştu çocuk. "Ya Ömer sen çok fenasin" "Dinliyorum sevgilim hadi anlatt" "Seni çok seviyorum Ömer... Herşeyden, herkesten çok seviyorum benim en değerlim hep sendin ve sen olucaksın sonsuza kadar bu böyle olucak." Kız derin bir nefes alıp devam etti. "Gerçekten sen istersen bütün hayatım senin olsun kafasındayım her zaman, senin için herşeyi göze aldım ben konu sen olunca hep kalbimi dinledim. Biliyorum sana kötü şeylerde yaptım seni kırdım, üzdüm belki senden bişeyler sakladım ama ben bunu senin için yaptım." Ömer kızın söylediği şeyle huzursu olmuştu. "Sevgilim tamam kötü şeyler konuşma herşey geçmişte kaldı ben unuttum hepsini..."dedi çocuk. "Belki geçmemiştir" süsen bunu söylerken sesi biraz kısılmıştı. "Nasıl?" Dedi çocuk "geçmedi mi süsen? biz konuşup hallettik sanıyorum herşeyi, ben mi kırdım seni neden böyle söylüyorsun" "Ömer sen bişey yapmadın ne yaptıysam ben yaptım.. sen sadece beni çok sevdin"dedi kız "Ben kendimi kötü hissettim. " "Sevgilim hayır kendini kötü hissetme, ya sen bana gelsene özledim seni"dedi kız çocuk üzülünce hemen konuyu değiştirdi. "özledin mi gerçekten?" "Özledim sevgilim" "İyi o zaman akşama hazır ol biraz dışarda takılırız sonra sana geçeriz" "Tamam olurr" "Seni seviyorum güzelim" "Ben seni daha çok seviyorum" dedi kız.
Telefonu kapattılar.
Geçen 2 saatin ardından Ömer hazırlanmaya başladı hava oldukça soğuktu kalın giyindi ve süseni almak için evden çıktı. Süsen de hazırlandı üzerine en klasiğinden siyah sweatshirt ve siyah bir tayt giydi. Süsen kendini huzursuz hissediyordu 2 hafta sonra mevzuniyet balosu vardı içindeki kötü his her neyse süsenin hayatını daha zorlaştırıyordum. Ömer'in onu aramasıyla aşağıdan çantasını alıp evden çıktı kapının önünde çocuğu görmesiyle yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu. Çocuğun yanına koşar adım gitti bahçe kapısından çıkıp kollarını çocuğun boynuna sarıldı. Ömerde sıkıca Süsene sarıldı.
Ömer=Ne kadar güzel olmuşsun sen
Süsen=Her zaman ki halim sevgilim normal bir kombin işte sweat ve tayt
Ömer=Ama içinde sen çok güzel görünüyorsun
Süsen=O senin gözlerinin güzelliği sevgilim, hadi gidelim..
Ömer=Gidelim bebeğimÖmer Süsen'nin elini tuttu ve güzel bir cafeye oturdular.
Ömer=Sıcak bir tatlı yiyelim mi?
Süsen=Olur sevgilim yiyelim.Siparişleri verdiler.
Ömer=Ee Süsen
Süsen=Ee Ömer?
Ömer=Nasılsın, iyi misin?
Süsen=Çok şükür iyi olmaya çalışıyorum, sen?
Ömer=İyi değilimSüsen gözlerini kisti ve Ömer'e baktı.
Süsen=Neyin var?
Ömer=Bilmem senin neyin varsa benim sıkıntım o?
Süsen=Ömer bişeyim yok gerçektenÖmer Süsen'nin elini tuttu.
Ömer=Ben hissediyorum süsen bir sıkıntı var bana anlatmıyorsun
Süsen yutkundu
Süsen=Yok.. yok benim bir sıkıntım yok
Ömer=Emin misin?
Süsen=Eminim aşkım
Ömer=Süsen her ne olursa olsun bana anlatabilirsin biliyorsun dimi? eğer çok kızacağim bişeysede söyle çözelim ben seni her türlü affederim seni..
Süsen=Biliyorum sevgilim bişey olursa anlaticam sana
Ömer=Anlaştık mı?Ömer o kadar tatlı sormuştu ki süsen gülümseyip Ömer'in elini daha sıkı tuttu.
Süsen=Anlaştık
Ömer Süsen'nin elini tuttup öptü, daha sonra tatlıları geldi kahve içtiler. Ömer tabletini çıkarıp annesinin özel siparişlerini kontrol etti. Daha sonra Yasmin Ömer'i arayıp attığı şeye bakmasını istedi Ömer yasminle mesajlasmaya başladı susende bunu fırsat bilip Ömer'in fotoğrafını çekti. O kadar tatlı çıkmıştı ki bu fotoğrafı herkesin görmesini istedi süsen ve storysine ekledi.
Ömer işini bitirip Süsen'e geri döndü. Sohbet etmeye başladılar bir süre sonra sıkılıp eve gitmeye karar verdiler. Eve gittiler bir film açıp izlemeye başladılar.