TEFECİ

3.7K 322 69
                                    


Kitaba verdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim. Kitabın gelecek bölümünden yayınlanacak kesitlerini vs görmek için beni tik toktan takip edebilirsiniz.
Tik tok: roya19307
Herkese iyi okumalar.

________________________________

Kapı tıklatıldı.
"Hazır mısın"

Eylülün sesiyle kapıya döndüm.
"Gel Eylül hazırım."

Eylül kapıyı açıp içeri girince tam anlamıyla alıcı bir gözle beni süzdü.
"Kuzu çok seksi bi şey olmuşsun klüpten sonraki durak belli oldu desene"

Anlamamıştım. O da zaten bakışlarımdan anlamadığımı anlamıştı.

"Ya anlasana kızım yatak olayları nınınını işte. Bakalım bu gecenin şanslısı kim olacak."

Ayağa kalkıp yüzümü buruşturdum.
"Saçmalama ya ne yatağı"

"Aynada kendine bakmadın herhalde seksi bir erkekle bi gece hiç fena olmaz."

Eylüle sadece burun kıvırmakta yetinip boy aynasının karşısına geçtim.
Açık sözlü birisiydin ve kendimi de beğenirdim. Gerçekten çok güzel olmuştum. Üzerimde sade siyah mini bir elbise vardı kolumun üstüne kadar uzanan elbiseyle aynı renk ve kumaşta eldivenler takmıştım sade ama şık bir elbiseydi. Altıma elbiseyle uyumlu siyah topuklu ayakkabılar vardı. Boyunma küçük kalpli, pırlanta kolye takmıştım. Hafif allık, rimel ve bordo rujla gerçekten de güzel görünüyordum.

Eylüle döndüğümde onun parlak, pembeye yatık mini bir elbise giydiğini gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylüle döndüğümde onun parlak, pembeye yatık mini bir elbise giydiğini gördüm. O benim aksime kolye yerine halka küpeler takmıştı. Pembe allık ve hafif kırmızı bir ruj sürmüştü. O da çok güzel görünüyordu.

"Sende muhteşem görünüyorsun erkekleri es geçip kendi gecemizi kendimiz şanslı bir hale getirebiliriz" dedim alayla.
Bu sefer yüzünü buruşturan o olmuştu.

"Seni bilmem ama benim yönelimin kaslı, yakışıklı mı yakışıklı erkekler. Şansına küs gecemi seninle geçiremem"
Dedi ve yanağımdan makas aldı. Gülerek odanın kapısına ilerledim.
Bu gün babamın gidişinin yaklaşık 1 haftasıydı ve ben tabikide gece kulübüne gidecektim. Bu fırsatı iyi değerlendirmeliydim. Eylül burada yaşadığı için yakınlarda bir kulüp biliyordu.
Saat 10a geliyordu. Ve biz evden anca çıkıyorduk
Hemen bir taksiye atlayıp Eylülün dediği kulübe gittik. Kimliklerimizi verip içeri girdik. Antalya'da gittiklerime kıyasla daha küçük bir yerdi ama yinede güzel görünüyordu. Ben alkollü fakat hafif bir kokteyl söylemiştim. Eylül benim aksime direkt ağır bir viskiyle başlamıştı. Akıllanmaz bir kızdı.
Aradan yaklaşık 1 saat geçmişti Eylül çoktan sarhoş olmuştu. Birimizin aklının başında olması için ben çok ta içki tüketmemiştim.
Eylül kolumu dürtünce gözlerimi dans eden kalabalıktan çekip ona çevirdim.
Bir şeyler mırıldanıyordu.

SELENOPHİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin