DENEYELİM

2K 171 147
                                    

Kitaba verdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim. Kitabın gelecek bölümünden yayınlanacak kesitlerini vs görmek için beni tik toktan takip edebilirsiniz.
Tik tok: roya19307
Herkese iyi okumalar.

_________________________________

"Ne?"

Aralın sorduğu soruya hazırlıksız yakalanmıştım.

"Kalsan olmaz mı?"

Ne saçmalıyordu bu salak herif? Sinirle söylendim.

"Bunu söylemek yeni mi aklına geliyor Aral?"

"Bengi.."

Elimi kaldırdım.

"Lütfen git. Kararımı çoktan verdim."

İçerden Eylüle seslendim.

"Eylül çıkıyorum ben."

Eylül girdiği odadan çıktı. Ortamdaki gerilimi hemen fark etmişti. Sessizce mırıldandı.

"Gidiyor musun?"

Kafamı sallayıp ona sarıldım.

"Gidiyorum. Kendine iyi bak."

O da artık vazgeçiremeyeceğini anlamış olacak ki çaresizce sarıldı.

"Kendine dikkat et inince ara beni."

Ondan ayrılıp kafamı salladım. Bavullarımı elime aldıktan sonra Arala bir kere daha bakmadan asansöre ilerledim. Peşimden geldiğini biliyordum. Eylül yavaşça kapıyı kapattı. Delikten bizi izlediğine eminim. Asansör geldiğinde bindim Aral da arkamdan bindi. Ben 0 kata bassamda o uzanıp tüm katlara basınca çatık kaşlarla ona döndüm.

"Napıyorsun be?"

Umursamazca arkasına yaslandı.

"Zaman kazanıyorum."

Kollarımı önümde birleştirdim.

"Zaman kazansanda bir şey değişmeyecek."

Kafasını salladı.

"Belli olmaz."

Kafamı sen iflah olmazsın der gibi salladım.

"Aral ne istiyorsun?"

"Kalmanı."

Asansör bir sonraki katta durdu. Kollarımı indirdim.

"Aral artık çok geç. Her şey hazır. Gidiyorum, kalamam. Senin gel gitlerinle olmaz."

Aral kafasını salladı.

"Bak ben emin değildim tamam mı? Bana sevgili falan garip geliyor. Anlamıyorsun. Ben bir askerim. Senin istediğin gibi her istediğinde gezemeyiz, konuşamayız, görüşemeyiz."

Kafamı salladım. Asansör inmeye devam etti.

"Bahane.."

Sözümü kesti.

"Değil. Bengi babanı ne kadar sevdiğini, özlediğini görmüyor muyum sanıyorsun? Babanı hala özlüyorsun sen. Yanında ama özlüyorsun. Ben sana bunu yaşatmak istemiyorum."

Arkama yasladım.

"Şimdi ne değişti."

Asansör durdu. Aral derin nefes alıp bir süre sessiz kaldı. Asansör kapandı ve inmeye devam etti.

"Gidiyorsun. Bencillik yapıp ne bileyim deneyebiliriz dedim."

Kafamı salladım.

"Geç artık Aral. Tayinimi aldırdım, bilet aldım, aileme haber verdim. Buradaki hayatımı sonlandırdım."

SELENOPHİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin