Επιστροφή.

29 4 0
                                    

Ο Λόρη είχε ένα ελάττωμα.
Έπινε.
Έπινε πολύ.
Είχε όμως αυτό που λέμε...καλό μεθύσι.
Συνέχιζε να είναι γλυκός, ευχάριστος, κ αστείος...μόνο που όλα αυτά τα έκανε παραπατώντας και χωρίς να θυμάται τις περισσότερες από τις ανοησίες που έλεγε ή έκανε την προηγούμενη ημέρα.
Γενικά, λόγω όλων των αξιοπρόσεκτων χαρακτηριστικών του, οι γυναίκες τον καταδίωκαν και λόγω του ποτού οι γονείς τους τον απέρριπταν.
Εξαιτίας αυτών, ο Λόρη είχε φτάσει στην ηλικία των 32 ετών χωρίς να έχει καμία ιδιαίτερα σταθερή σχέση, χωρίς καμία επιθυμία να κυνηγήσει κάτι τέτοιο, χωρίς διάθεση να αποκτήσει παιδιά. Με τον μπαμπά μου κάθε φορά που του έλεγε πως: "Ξέρεις εγώ στην ηλικία σου είχα 9 χρονών παιδί", να παίρνει ως απάντηση το ονειρεμένο γέλιο του Λόρη.
"Δηλαδή μου λες ότι έχω τώρα έπρεπε να έχω παιδί σχεδόν 10 χρονών...δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση φίλε μου", έλεγε.

Τώρα ...
Ας μιλήσουμε λίγο για μένα.
Είμαι μια εξαιρετικά όμορφη κοπέλα, με πάρα πολύ εντυπωσιακό πρόσωπο, ευγενική, σοβαρή αλλά και ευχάριστη, έξυπνη και εκδηλωτική.(μετριοπάθεια όπως διακρίνετε)
Λατρεύω πράγματα όπως η μουσική, ο κινηματογράφος, το θέατρο, η συγγραφή, η λογοτεχνία και η ζωγραφική. Μεγάλη μου αγάπη επίσης, είναι κ το αντικείμενο σπουδών μου, η Νομική, όπου μόλις τελείωσα το δεύτερο έτος κ ετοιμάζομαι να επιστρέψω στη μικρή που πόλη, για τις καλοκαιρινές διακοπές.
Όπως το υπολογίζω...είχα να δω τον Λόρη ακριβώς 3 χρόνια...τη χρονιά που έδινα πανελλαδικές δεν έτυχε καθόλου...μετά το πρώτο έτος πέρασα τις διακοπές μου στην Ιταλία.
Δυστυχώς φέτος, ο θείος μου δεν θα μπορούσε να με φιλοξενήσει λόγω οικογενειακών του θεμάτων, οπότε θέλοντας κ μη, κατέληξα στον τόπο καταγωγής μου...
Καλοκαίρι ξανά στην μικρή μου πόλη.
Παλιοί φίλοι, γνώριμα μέρη, ενοχλητικοί γείτονες.
Τι άλλο να ζητήσει κανείς...
Αλλά μάλλον δεν είχα προβλέψει πως όλα τα παραπάνω δε θα μου ήταν αρκετά τελικά...

In my mindWhere stories live. Discover now