Taehyung szemszöge:
Reggel 7 óra van. Az irodámban a bőrszékemben ülök. Kibaszott Namjoon túl messzire ment!
Nem tűröm senkinek az engedetlenséget , főleg azt nem hogy hozzáérjenek ahoz amit én kiszemeltem magamnak!
Kopogásra lettem figyelmes. Fel állok , majd meg fordulok az ablakhoz és egy Gyere be - t hangoztatok el. - Főnök. Hallom meg Namjoon hangját... ÜLJ LE! emelem fel a hangom majd felé fordulok. Tette amit mondok. Majd lassú léptekkel indulok felé. Mondtam neked valamit Namjoon! Elengedted magad.. Ki a faszom vagy te hogy ellenszegülsz a szavamnak? Állok most már előtte és gyilkos arcom - s tekintetem rá szegem.
- S...senki.. v..vagyok. mondja dadogva! HOOZZÁÁ ÉRTÉL! Kiabálom természet feletti mély hangomon! - S..Ssajnálom uram! Csak meg sajnáltam. Előrántom a fegyverem és felé célzom!Ilyedt tekintete rám vetődik. Rázni kezdi a fejét és bocsánatért esedezik. - Uram nagyon sa... Mondatát nem tudta be fejezni mert a pisztojommal behúztam neki egyet! Majd még egyet! Majd még egyet. Meg... Ütés! ... Mondtam.... Ütés!... Neked... Ütés!... Hogy.... Ütés.... Ne... Ütés!... Vess...ütés!.... Rá... Ütés!... Szemeeeeeet.... Üvöltöttem a végét majd egy nagyobb erővel még egyszer mértem a pisztojommal egy ütést az orrára! Ekkor kicsapódott az ajtó. Hoseok és Yoongi törtek be rajta szinte! és lefogtak. Jobb oldalamon Yoongi , még a balon pedig Hoseok! - Taehyung állj le még megölöd! Mondta Hoseok.
- Mit müvelsz? Teljesen szét verted a képét!
Minden csupa vér. Namjoon rendesen hánnya a vért!. Meg mondtam te gennyláda! Ne nyúlj ahoz ami az enyém! Most pedig tünj el a szemem elöl. Majd akkor gyere ha szólítalak! Parancsolom Namjoonak! Aki ahogy fel tud tápászkodni azzonal ki megy az irodámból.
Hívjatok valakit hogy takarítsa fel ennek a faszopónak innen a kibaszott vérét! - Mi a fasz.. miért csináltad ezt Taehyung? Kérdezi Yoongi. Tegnap hozzáért Jungkookhoz! Mondom ki dühösen! Faszom! Kiabálom el magam. - Nyugodj le! El intézted már amit mondtam? Kérdezem Yoongit. - Igen! Elküldtem neki az összeget amivel az apja tartozott neked. Így rá utalva arra hogy dolgozzon neked. Így törleszthet. Remek! Jiminnel mi van? Kérdezem Hoseokot. - Minden rendben. Egészséges ő is és a baba is! Csak.. nem tudok mellette lenni egyfolytában. És magányos! Társaságra vágyik. Tegnap láttam ahogy a fiút meg látta oda szaladt hozzá és megölelte. Biztos nagyon örülni fog a társaságának.
Abban biztos vagyok. Válaszolok Hoseoknak!Sziasztok elég rövid rész. De nincs sok időm az írásra , Amint tudom be pótolom! Addig is jó olvasást 😊
YOU ARE READING
Pszichoactiv
RomanceSötét? Nem... Világos? Nem.... A nagy semmi! Csak fekszem! És merengek... Szívom , majd bent tartom.. Ki fújom. És érzem hogy szállok! Testem elengedem könnyebb mint egy madár tóll amit a szél fúj és csak szabadon szál ide oda.. A nevem Jeon Jungk...