4. Rész!

104 7 0
                                    

Taehyung szemszöge:

Miután el ment a fiú , szóltam Yoonginak nézzen utána!
Én addig eljátszadozom! Fel megyek az irodámba , és már ott vár egy szőkeség.. Ahogy belépek az ajtón el kezdem ki engedni a nyakkendőm! Majd le veszem magamról. Az ingem újját feltüröm. Ki gombolom felső 3 gombom. Nézem ahogy a szőkeség ki vetkőzik apró bugyijából igen rövid és alig takaro ruhácskáját felcsúsztatja csípőjére! Fordulj meg! Parancsolom neki. Teszi is amit mondok! Meg fordúl. Fenekénél állok és kemény merevedésem oda nyomom! Majd elkapom a nyakát. És lenyomom az asztalra hogy hasaljon ezúttal be pucsítson nekem! Nyakát elengedem. És az övem ki csattolom , nadrágom gombját kiengedem. És ezúttal szabad utat kap farkam ami hozzá simúl két combja közzé! E cselekedetemre felnyög.

Nem játszadozom durván belé hatolok! És azonnal el kezdem döngetni! Haját fel tekerem kezemre , s másik kezemmel vállát fogom meg! Erősebb döféseimtől sikoja zeng az egész irodában. Érzem hogy kezdek a csúcs felé törni. Majd kihúzódom belőle és szembe fordítom magammal.. Térdre! Szólítom fel parancsomra. Majd letérdel és tudja hogy mi a dolga. Két keze közzé fogja farkam és végignyal hosszomon majd tetejét körbenyalja. És bevezeti szájába! Hajába belemarkolok és dúrván le engedem magam torkára! Ezzel öklendezést váltok ki belőle ami kurvára nem érdekel , és durván baszni kezdem a száját. Szeméből köny foly ami jobban beindít majd egy morgással el élvezem szájába!
Ellököm magamtól és csak ül a földön és csak a padlót nézi.. Takarodj! Mondom neki. És már azonnal is távozik az irodámból.

Leülök a bőr székembe és az asztal előtt bekapcsolom laptopom és kezdeném el a félbe hagyott munkám de kopogást hallok meg az ajtón túl.
Gyere.. szólalok fel , majd látom ahogy Yoongi jön be az ajtón és meghajól. Igen? - Itt vannak az adatok a fiúról. Majd át nyújt nekem egy dossziét!
Nézzük - mondtam. Majd kivettem a papírokat a dossziéból. Egy fénykét ami nevét és születését feltárja. Jeon Jungkook! Hmm.. hümmögöm el magam majd szemem nem tudom le venni a képéről. A bőre hó fehér , a szája rózsaszínben pompázik! A haja éj fekete! El merengésemből Yoongi hoz visza! - Érdekes ugye? Gyönyörű!
Az előttem állóra emelem szemem! Gyílkostekintetem miatt lehajta a fejét. Ketté választom a magán életet a munkával. Yoongi hiába testvérem! Munka az munka. Majd meghajól és ki megy az ajtón! Vissza nézek a képre és a szám jobb sarkára egy vigyor húzódik.


Meg hallom ahogy üzenet jött a telefonomra!
Feloldom , és Jin küldött nekem egy videot majd beszámolót írt a fiúról hogy hól járt és hova ment.
- Miután ki menekült a területről Namjoon vette fel az autójaval és elindultak a városba!
A városban ki szált a kocsiból. Majd elindúlt a the night club - ba. Ott Chanyeollal találkozott! Aki némi drogott adott neki! 1 fecskendő heroint , 1 tasak kokaint , És egy pak herbált.
Majd elhagyta a clubbot és haza ment.
Othon beadta maganak a heroint! Majd elaludt.
Video csattólva fent ⬆️

Szóval drog függő. És az én egyik klubbomba ment. Majd írtam egy SMS-t Jin -nek.

Me: Milyen kapcsolatban áll Chanyeollal?

JIN: Baráti kapcsolat! Semmi több. Egyben ellátja némi pénzel és kábító szerekkel!

Me: Folytasd a munkád!

Majd megnéztem a videót ahogy Jungkook belövi magát és bódúlt állapotba esik. Majd könnyek folynak le az arcán , és sír!
Mégis miért van erre szüksége? Namjoon miért szállította be az autójába? Kérdezem magamtól. Ezt majd számonkérem tőle! Majd alvó állapotba teszem a telefonom és le rakom az asztalra! Majd újból elkezdem dolgozni a laptopomon.





Jungkook szemszöge:


Reggel a szemembe vakító fény szökik ami az ablakból jön be és világítja be a helyiséget!
Kezzemmel megdörzsölöm szemeim.
Majd elindulok a fürdőbe , és megfürdöm.
Miután elvégeztem a dolgom felöltöztem! Beültem a fotelbe. És tekertem egy cigit. Majd elkezdtem szívni.



*** Time Skyp ***


Miután elmúlt a hatása , elszívtam egy sima cigit. Fel vettem a kabátom és elindultam Chanyeolhoz!
Felszáltam a buszra ami abban az utcában tesz le ahol a klub található.
Elindultam és miután oda értem be mentem.

Célom egyből Chanyeol irodája volt , beléptem az ajtón. Chanyeol pont evett!
Приятного аппетита! ( Jó étvágyat! ) - mondtam neki.
- Спасибо. Приходите и садитесь есть! ( Köszönöm. Gyere ülj le enni!)
Я не прошу! Можем ли мы поговорить между 4 глазами? ( Nem kérek! Tudnánk beszélni 4 szem közt? )

- Да, конечно! ( Igen , persze! ) Minho meny ki! Szólt a férfinak, majd az tette is amit mondott és ki ment a helyiségből.
Я думаю... они смотрят! ( Azt hiszem... Figyelnek! )
- Так вот почему ты говоришь со мной по-русски. ( Szóval ezért beszélsz velem oroszúl. )
- Что случилось? ( Mi történt? )
Вчера меня и моего отца похитили какие-то люди в костюмах! ( Tegnap engem és az apám elrabólt néhány öltönyös férfi! ) Ahogy ezt ki mondtam felegyenesedett a székében és minden tevékenységet abba hagyott amit eddig csinált!

- А вы узнали, куда вас повезли, к кому и зачем? ( És meg tudtad hogy, hova vittek vagy kihez és miért? )
Нет. папа просто сказал мне молчать. И ничего не говори! И был человек, который выморозил дерьмо из меня! ( Nem. csak annyit mondott apa hogy maradjak csöndben. És ne mondjak semmit! És volt ott egy férfi akitől a szar is meg fagyott bennem! )

- Это мог быть только кто-то. ( Az csak egy valaki lehett. )
Kérdőn néztem rá..
- Глава мафии страны. Ким Тэхён! ( Az ország Maffia feje. Kim Taehyung! )
Где ты его вообще покупаешь? (Mégis honnan veszed?) Kim Taehyung.. mondom magamban!
- Немногие вымораживают из тебя дерьмо! Ты не боишься смерти! ни от кого другого. И не только ты вымораживаешь дерьмо из этого человека! ( Nem sok embertől fagy meg a szar benned! Te nem félsz a haláltól! sem mástól. És attól az embertől nem csak benned fagy meg a szar! ) - Mondta. Majd elgondolkoztam. Tudnál adni egy kis pénzt?
- Mennyi kellen?

743.33 wond ( 200.000 ft) mondtam. Majd bólintott és a széfjéből kivette a pénzt , és ide adta nekem! Majd végig néz rajtam.
- Eszel te rendesen?
Persze. Ne atyáskodj felettem!
- Csak nem akarom hogy bajod legyen! Szinte öcsémnek tekintelek!
Jó rendben. Ne agódj! Majd jelentkezem. Majd megöleltem és elhagytam az épületet. A friss levegó megcsapta az orrom , majd vettem egy nagy levegőt.
Akkor induljunk!

PszichoactivOù les histoires vivent. Découvrez maintenant