8. Rész!

84 8 0
                                    

Jungkook szemszöge:




Egyedül vagyok.
Nincs senkim.... Egyedül Chanyeol maradt akihez fordúlhatok , viszont ő hazudott nekem.
Anyagom sincs! Mi a faszt kezdek így? A fejem majd szét hasad.




Csengőre lettem figyelmes. Ki lehet az? Ki nyitom az ajtót , és szemben áll velem egy férfi majd át nyújt nekem egy borítékot. Kérdőn nézek rá , de el veszem tőle majd meg hajól. És én is viszonzom majd ahogy távolodik be csukom az ajtót.




Be érve a nappaliba teszem a borítékot a dohányzó asztalra - s a vele szemben lévő kanapéra ülök!
Sokáig szemezek a borítékkal. Majd elhatározom hogy kinyitom annak tartalmát. El olvasom és nagyra tátott szemekkel nézem a levelet amire apám tarozási összege van írva feketén fehéren. Még is hogy fogom ezt ki fizetni? Kérdem magamtól miközben homlokom fogom és hátra vetem magam , hogy a kanapé megtámassza hátamat.





Le van írva a cím ahova mennem kell.
Muszáj lessz elmennem! Meg kell az illetővel beszélnem hogy én ezt nem tudom ki fizetni. Esetleg ha szerzek egy munkát. De akkor életem végéig dolgoznom kell. Mi jöhet még?





Elmentem lezuhanyozni , Majd felöltöztem. És elindultam a címre!
Ismerős nekem ez a hely. Mikor oda értem a hatalmas vaskapuhoz 2 gorilla megálított. Majd át matattak mintha lenne nálam fegyver..... Mondtam miközben meg forgattam szemeim.
- Tiszta! Bemehet.
Chh.. Be mentem a vaskapun. Na ne... Ezt ne!
Ez a bírtok annak a féregnek a bírtoka.. Taehyung - é!  - Megérkeztél? Szól hozzám a sebes arcú.
Láthatod.. vágom rá , - Hm.. gyere a főnök már vár!
Nem hiszem el hogy az apám miatt neki tartozom. Ahogy beléptem a hatalmas villába ami szinte kastély. Elámültam. Mikor utoljára itt voltam nem tudtam szét nézni mivel a szökésemmel voltam elfoglalva.





Fel mentünk a lépcsön ami az óriási nappalival szemben van. Majd jobra kanyarodva értünk egy ajtóhoz. Gondolom ez az ő irodája.
A férfi ki nyitotta az ajtós és beimitált.
Taehyung ahogy meglátott azonnal fel állt a székéből. - Hát itt vagy!  Közeledik hozzám. Elárúlnád még is miért kell vissza fizetnem nekem a halott apám tartozását neked? Vonom kérdőre.




- Cica... Tudod nem vagyok egy türelmes ember! Nem szeretem ha így beszélnek velem.. Mellesleg rajtad kívül nincs más aki vissza adná a pénzem. Nem így van?
Még is hogy gondoltad? Nincs munka helyem. Hogyan tudnák én neked vissza fizetni annyi pénzt? (900 millió won) Az őrült apám nem értem hogy tudott kérni tőled ennyi pénzt.
- Nos , van rá megoldás hogy vissza tudd fizetni nekem a pénzt!






És még is mi lenne az? Kérdeztem tőle.
- Dolgozz nekem!
Dolgozzak neked? Még is mit kezdenél velem? Egy szerencsétlen vagyok!
- Hallottam hogy nagyon okos vagy. Páratlan képességeid vannak!
Chanyeol... Mondtam magamban , milyen munka lenne?
- Bármit amit kiadok neked te kérdés nélkül elfogadod. Mind1 hogy milyen munka.
Viszont ki kell képezni.
Yoongi majd oda add neked egy szerződést amiben le van írva minden amit tudnod kell. Majd írd alá. Más  választásod amugy sincs.





Tehát Yoongi ide adta nekem a szerződést. Amit gondosan elolvastam.
Majd aláírtam. És most? Nézek Taehyungra , - Most pedig ide költözől. Kapsz egy szobát. Yoongi majd mindenről tájékoztat. A dolgaidért haza mehetsz.
Beszélnem kell Chanyeollal. Minél hamább! Mondtam magamban. Majd meghajóltunk és ki mentünk az irodából.




És újra a nyakamba ugrott valaki.
Kicsit távolabb mentem hogy jobban megtudjam nézni. És újra az ezüst hajú fiú van elöttem!
- Végre hogy itt vagy! Tapsól örömében.
- Hova készültök? Kérdezi az ezüst hajú Yoongit. - Jimin! Ne most... Tehát Jiminnek hívják.






- Jaj már bátyó. Mehetek veletek? Kérdezi Jimin.
- Szó sem lehet róla. Taehyung ki is herélne engem! Ti testvérek vagytok? Szólaltam én is most már meg.
- Igen. Taehyung , Yoongi , és én testvérek vagyunk. Mondja Jimin.
- Ideje indulnunk. Mondja Yoongi. Én csak bólintok és indulunk ki a hatalmas bejárati ajtón.
Sürgösen beszélnem kell Chanyeollal!

PszichoactivOù les histoires vivent. Découvrez maintenant