9. Rész!

99 9 1
                                    

Jungkook szemszöge:




El mentünk a cuccaimért. Majd Mig Yoongi ki ment telefonálni én addig fel hívtam Chanyeolt.
- Szia mond!
Taehyungnak kell dolgoznom.
- Hogy? De miért?
Az apám tartozott neki! És nekem kell törlesztenem!
- Jó! Oké figyelj , tedd azt amit mond! Ne ellenkezz vele. Csak tedd amit mond és nem lesz semmi baj!
Miért hazudtál nekem? Van fogalmad róla mennyire bíztam benned?
- Jungkook.... Én..
Most le kell tennem! Majd beszélünk. Ezzel bontottam a hívást , és ki indultam a csomagaimmal az autóhoz ahol Yoongi várt. Nem volt sok cuccom.






- Csak ennyi? Kérdezi Yoongi.
Igen csak ennyi. - Rendben , akkor induljunk!
Vissza indultunk a bírtokra. Majd Yoongi meg mutatta a szobám. Érdekes mivel pont Taehyung irodájához van közel.
- Figyelj. Most nekem el kell mennem! Rendezkedj be , és keresd meg a főnököt mert beszélni akar veled!
Bólintottam. Ezzel el is hagyta a szobát! Ki pakoltam a cuccom. Majd le ültem az ágyra és hátra döltem rá!
Izzad a tenyerem. Valamit szereznem kell , ez így nem lesz jó!
Fel álltam az ágyról és elindúltam meg keresni Taehyungot.
Körbe néztem  majd nem az egész házat de nem találtam sehól. Kurva nagy ez a ház , majd ki mentem a hátsó udvarra ez is kibaszott nagy! Majd meg láttám a medencénél 3 lányt napozni és oda mentem hozzájuk. Vihogós ribancok.. mondtam magamban az egész udvar tőlük zeng!








Láttátok a főnököt?
- Annyira cuki! Igen nagyon cuki el sem tudom hinni!
Mi van ezekkel? Hé! Láttátok a főnököt?
- Ohh ne mond el sem tudom hinni! Hahaha..
A fasz ki van! Rühes lotyók! Majd bele rúgtam az asztalba.
Mi a fasz? Most min vagy így kibukva?
Erre már fel figyelnek.
Rajtad kis kurva! Fel emeltem a kezem és intettem az újjammal hogy jöjjön ide!
- Hé nem beszélhetsz velünk így! Mondta a másik ribanc!
Ohh dehogy is nem! Mondtam neki ,  És a másik oda jött hozzám.
Mi ütött belétek? Mondtam nekik. Mi a francot csináltok? Na.. had kérdezzek valamit!
Hogy szoktál gazdálkodni? Kérdezem a velem szemben állót!
- Tessék?






Gazdálkodni.. Taehyung fizet neked nem? Bólint fel vont szemöldökkel és ajakkal.
Mit csinálsz a pénzel? Kérdeztem tőle.
- El költöm! Mondja ki egyszerűen.
Mit szoktál venni?
- Cipőt.  Jó és? Szép cipőt! Klassz , hát még?
- Új cicit! Szólal meg a másik és meg gyömöszöli a melleit!
És egész szépre sikerült mondtam neki finntorogva.
- Mire akarsz kilyukadni? Kérdezi a velem szemben álló! - Nem érünk rá estig!
Arra célzok , Hogy még nagyából 2 évig kurválkodhattok kedvetekre , mielőtt besétál a bejárati ajtón keresztül egy csapat csinosabb és fiatalabb ribkó. Na és utána mi marad neked? Egy szekrény , tele régi cipővel. Meg egy szakadt punci! ÁM ha "pinám" lenne! Valamint ilyen seggem!





És ilyen csöcsöm! Nézek a másikra. Majd vissza a velem szemben állóra.  Akkor milliomos lennék!
De a jóisten egy löncsel álldott meg és rugalmasságal. Ugy hogy.... Léptem közel hozzá es meg fogtam mind 2 vállát!  Válaszólj a kérdésemre! Komolyitottam be az arcom ugyanis kurva idegesítőek és kattogok is az anyag hiány miatt! Különben esküszöm neked. Akkora nagy ordas pofont kapsz , hogy a csinos popsidon jön ki az új cicid! Húzom mosolyra a szám! Világos? Kérdeztem tőle. Hol van Taehyung? Májd látom ahogy mögém néz! Ugyanis pont egy magasak vagyunk. És hátra fordulok. - Itt vagyok Jungkook.  És tapsólni kezd! - Ez asztán igen! Mondja Taehyung. Yoongi is mellette áll és látom hogy féloldalas mosolyra húzza a száját.

Most mi van? Kérdeztem magamban

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Most mi van? Kérdeztem magamban.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 03, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

PszichoactivOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz