Stresten ve gerginlikten kendimi gerçeklikten soyutlamışken biri arkamdan gelip omzuma elini koyunca korkmuştum ve irkilmiştim dokunan kişiye kafamı hızla çevirip gözlerine baktım. Nefreti ,siniri şaşkınlığı gösteren o gözler bu sefer bana alaycı bir bakış atıyordu, ben Adeni birine hiç sevgi dolu veya şefkatle baktığını görmemiştim. Ama gözlerinin isminin anlamını tam olarak taşıması biraz sinir bozucu olsa da kendisinin sinir bozucu olduğunu hatırladım. Sadece gözlerine baksam gerçekten sinir bozucu biri olmadığını düşünebilirdim tabi birde eğer davalarımız çakışmasaydı. Mahkeme de kendisi yırtıcı bir hayvan gibi pençelerini üstüme atıyordu onun yarasını iyileştirip geri atak yapmak beni çok yoruyordu iyi bir avukattı, fakat ben daha iyiydim. Bu statüye gelmek için her şeyi yapmıştım ve sonunda başarmıştım. O ise babasının desteği ve statüsü ile kolayca benim konumuma gelebilmişti. Elini yüzümde saladığında
"Ela dava dosyasında ki yanlışını yakaladım" dedi o anda zaten dağınık olan kafam alt üst olmuştu tepkim biraz sert olduğu için aden bana garip bir şekilde bakıyordu.
Ne saçmalıyorsun sen Aden?
"Evet görev alanında doktor olmalıymış fakat çalışanlarla konuştum görev alanında doktoru bırak ilk yardım seti bile yokmuş Elacım"
Siktir ne nasıl hayır olamaz şirket bana yalan söyleyecek kadar aptal değildir dimi hayır bunu bana bildirmeleri lazımdı dimi yalan mı söylüyor , tuzak mı kuruyor?
Evet biliyorum Adencim bu konu hakkında savunmam var ama beni bu kadar özlediysen dava hakkında saçma kanıtlarla gelmene gerek yok diyip gülümsedim içimde fırtınalar kopsada bunun bilmesine gerek yoktu.
Aden bana boş gözlerle baktıktan sonra masamdan ayrılıp kapıya yöneldi ofisten çıktığı anda gizem sandalyesini masama çekti"Siz kesin seviştiniz bana söylemiyorsunuz dimi böyle enemy to lovers filan olayı oldu kabul et Ela ya"
-Ya kızım salak mısın söyleme şöyle şeyleri ofiste birisi duyucak gerçek sanıcak soruşturma açılacak aa
Gizem gözlerini devirirken ben endişe ediyordum çünkü zaten bir sevgilim vardı ve eşcinsel değildim, eşcinsel olsam bile sevişeceğim son insan Aden olurdu her halde.
Akşam iş çıkış saatimden biraz geç çıkmıştım Adenin dediği yanlışı düzeltmeye çalışırken başım çatlamıştı sonuç olarak hiç bir şey yapamamıştım ve bu benim sinirimi bozuyordu arabama binerken hala davayı düşünüyordum o kadar dalgındım ki , Alpere beklediğimden erken geleceğini söylememiştim bu aralar ilişkimiz kötüye doğru gidiyordu ve ben bunu düzeltmek istiyordum Alper hayattımda güvendiğim ve güzel olan tek şeydi onu da kaybedemezdim. Kapı şifresini girdiğim anda tanıdık bir sesin inlemelerini duydum bir kadının inlemerini duydum.
O an bütün kan beynime sıçramıştı ne olduğunu anlayamadan yatak odama girdim ve orda Aden ve Alperi sevişirken gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesim (gxg)
Teen FictionBenim üstüm olman hiç bir şey değiştirmiyor yatakta ağlayan sen oluyorsun.