1.Siyah hayaller

5 0 3
                                    

Her zaman her şeyi idare etmeye çalışan bir insanım.Her şey planladığım gibi olmak zorunda sanki,bir şey istediğim gibi olmadığında kendime zarar veriyor,sinir krizleri geçiriyorum.Çizdiğim yollardan sapmamalı,kendimi hapsettiğim duvarlardan çıkmamalı,yeni insanlara kendimi açmamalı,hiç kimseye güvenmemeli,hayallerimi her zaman stabil tutmalıydım.Çok saçma değil mi? Her çocuk küçükken güzel,bazen komik bazen tehlikeli hayaller kurar.
Bense biraz farklıydım.Çocukken bile hayallerimi kısıtlardım.Hiç bir zaman öyle tozpembe hayallerim olmadı.Bazen kendi kendime gıcık olur hayal dünyamı zorlardım.Her kesde olan o toz pembe hayallerden istiyordum bende.Zorla bir şeyler uydururdum.Benim hayallerim gerçekciydi çünkü.Korkardım diğerlerine söylemekten.Hiç kimseye kendimi açmazdım.Bir kaç kere bazı hayallerimden bahsetmiştim.Aldığım tepkiler hayal kırıklığından başka bir şey yaratmadı bende.Çocuktum ben.Hayallerime destek oluna bilirdi,heveslendirile bilirdim,onlara gülüb geçilebilirdi,belki umursanmamalıydı ama dalga geçilmemeliydi hayallerimle.Onlar küçük düşürülmemeliydi.Bir çocuğun hazinesi hayalleridir.Özür dilerim yalnış ifade etdim.Hayaller bir çocuğun hazinesi değil yaşam sebebidir.Hayaller ilk zaman diğerlerine küçük,o çocuklara ise çok büyük gözükür.Yavaş yavaş çocuğun gözünde hayaller küçülür,etrafındakilereyse çok büyük,imkansız görünmeye başlar.Benim hayallerim de daha çook küçücükdüler aynı benim gibi.Belki büyüklerin olmalıydılar ama yinede benimle büyümeli olgunlaşmalı,yapabileceğim seviyeye gelmeliydiler.Dediğim gibi hayallerim hiç bir zaman toz pembe olmadı,olamadı.Bazen çok üzülüyorum.Bende böyle hayallere sahib olsaydım ya da hayallerime destek olunsaydı nolurdu acaba? diye düşünüyorum.Sonra diyorum belki de farkım budur.Diğer çocuklar gibi dünyanın yalnız toz pembeden ibaret olmadığını öğrendiğimde hayal kırıklığına uğramadım.Çünkü zaten her zaman biliyordum.Bu dünya toz pembe olduğu kadar mat siyah.Mutluluk olduğu kadar,hatta mutluluktan daha fazla acı,üzüntü kalp kırıklıkları var.Benim hayallerim bence en güzellerindendi.Onlar farkedilmeyi bekliyordular.O hayalleri her kesten korudum.Kalbimdeki ya da aklımdaki odalardan birinde korunuyorlar.Onları hayata geçirmek için her şeyi yapacağım.Farkındayım artık birer çocuk değilim.Belki onlar hayallerime sahib çıkmadılar ama ben hayallerimi korumasını,büyütmesini bilirim.Onlar benim hayallerimi küçümsediler.Bir gün ben hayallerimi gerçekleştirdiğimde onlar karşımda kendi kendilerini küçümseyecekler.

Ntype lerim♥️

Diğerlerine gerek yok siz kendi hayallerinizi koruyun onları kendinizle beraber büyüdün.
Gün geldiğinde onlar sizi yaşadan tek şey ola bilir ;)

~NemeNyx🖇

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Just Feelings🖇...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin