Hello ,I'm comeback with this Story.
So , kalau theres an any typo . I'm sorry. follow me here guys.If this Story tunggang langgang, sorry okey ?
And books ni dah ready untuk di baca . Memang i dah restok bebanyak
Happy reading ^-^
Pada tahun lalu , ada satu wabak penyakit yang menyebabkan hampir satu dunia terhuru Hara. Covid-19.
wabak itu sudah makin hilang akhir akhir ini.
Pelajar pelajar di suruh untuk sekolah secara online.
Dari Junkyu 13 menuju ke 16 sekarang.
Sudah 3 tahun berlalu . Sekarang dunia sudah kembali seperti biasa .
Tahu tahu ,dua tahun lagi Junkyu sudah mahu habis waktu remajanya dan menuju alam dewasa.
Junkyu berada di kelasnya 4-5 a
"Anyeong ,Junkyu !"
Panggil Hyunsuk yang sedang mentari buku pelajaran seterusnya."Anyeong, asal ?"
Junkyu yang dipanggil pun duduk di tempat asalnya , bersebelahan dengan meja Hyunsuk yang berada tepat di sebelah tingkap."Kau dah siap kerja Math ?"
Soal Hyunsuk"Owh ! Dah , kacang je"
Junkyu lalu mengambil susu yang dia selitkan pada begnya.Tuk
Slurpp"Ah~ sedap la susu ni"
Junkyu sambung minum"Aku nak pinjam buku math !"
Hyunsuk terus berdiri meminta untuk meminjam buku latihan math Junkyu."Ambik a"
"Sikit je lagi. Soalan last je aku tak siap"
Hyunsuk terus mengambil buku yang berada di atas meja Junkyu.BUK !
Terdengar suara pintu kelas dibuka seluas luasnya dengan kuat.
Kelas belum mula , lagipun masa sekarang terlalu awal.
Beberapa orang di dalam kelas tersebut mengalihkan pandangan pada seorang lelaki.
Tinggi , kacak , dingin.
Budak kelas 4-5 b , pandai budaknya tapi nakal.Itu sahaja yang Junkyu tahu.
Dia lelaki yang sangat terkenal di sekolah akibat kenakalan yang tidak dapat di kontrol.
Even cikgu pun give up.
"H-haruto ?"
Tercengang Junkyu di buatnya."siapa yang ambik kunci motor aku ?"
Soal Haruto lalu masuk ke dalam kelas.Semua masih tercengang melainkan Junkyu yang sedang menoleh boleh ke kanan ke kiri.
Haruto mengalihkan perhatiannya pada Junkyu yang sedang menoleh noleh.
Apa lagi ? Haruto terus mendekati Junkyu yang sedang bingung.
"kau ?"
SoalnyaSah sah lah Junkyu tak ambik , sebab dari tadi dia dekat dalam kelas.
"Eh , tuduh tuduh lak . Bukan la"
Junkyu Meng side eye Haruto."cakap betul betul"
Haruto mencengkam koler Junkyu dengan kasar.Rip !
"EY RUTO ! HABIS KOYAK"
Junkyu menepis tangan Haruto dari kolernya , lalu segera ke tandas menukar baju . Setiap pelajar di wajibkan membawa baju lebih ,takut jadi apa apa. Tapi disimpan di dalam loker.
YOU ARE READING
My unexpected Boyfriend [Harukyu]18+✓
Fanfiction-malay- (Happy ending ?) "if he's alive, luck. if he's die, fate" -park jihoon "i miss you, kim junkyu" -watanabe haruto