Sekarang Junkyu otw balik ke rumahnya ,Haruto sibuk kerja selepas balik dari sekolah.Macam biasa , Haruto bekerja sebagai pelayan club.
Sedang dia sibuk mengemas meja . Dia ternampak kelibat Jihoon dari Jauh.
Dia berniat untuk menegur Jihoon , tetapi dia ternampak seorang gadis bersama Jihoon. Tak silap namanya Henny ? Lee Hen min ?
Haruto hanya memerhatikan pergerakan mereka , hingga mereka memesan bilik .
Haruto sudah mula curiga , sebaik sahaja mereka masuk ke dalam bilik . Haruto pun lalu di depan bilik itu untuk mengambil peralatan lain , tetapi yang Haruto dengar adalah suara kecupan dan desahan.
Haruto agak pelik kerana Jihoon juga sudah berkencan dengan Hyunsuk .
Jihoon Cheating or something ?Haruto terus termenung di hadapan pintu itu. Lalu tersedar akibat rakan kerjanya memanggilnya.
Sudah beberapa minit mereka berdua bermesraan di dalam bilik itu.
Haruto terdiam kerana Jihoon dan perempuan itu sudah keluar dari bilik.
Haruto hanya memerhatikan Jihoon yang sedang sibuk membetulkan seluar dan bajunya.
Dia sudah tidak tahan , jadi dia datang untuk menyergah Jihoon.
PLAKK
BUKKKKK"YA ! PARK JIHOON !? APA KAU BUAT ! KESIAN LAH DEKAT CHOI HYUNSUK"
jerit Haruto sambil mencerkam koler baju Jihoon."ck , apa hak kau ?"
Haruto berdiam diri dia juga memandang ke arah Henny . Dia perasan ada kesan Love bite pada leher Henny.
"WOI ANAK SETAN ! JALANG TAK GUNA"
BUK ! BUK !
"SSTT ! ARGH ! Sakit la !"
Ringis Henny sambil mengusap perutnya yang di tendang Haruto."kau buat apa pun , takkan jadi apa apa lah. Aku dah keluar dekat dalam"
kata Jihoon"kau nak aku sunatkan kau ke sial !? Jaga lah barang kau tu elok elok ! Untuk masa depan kau jugak !"
Bentak Haruto.Jihoon stuned to speaK.
"ck"
Lalu meninggalkan Haruto begitu sahaja."Kau nak aku bangunkan kau punya pulak ke ?"
Goda Henny.Plak !
"jaga maruah kau setan ! Takde orang nak ingatkan kau ke ? Sian"
Haruto blah dari situ dan sambung kerja nya.~•~•~•~
Sementara Junkyu dan Hyunsuk sedang mengulang kaji pelajaran kerana dua hari lagi akan ada ujian awal tahun.
"Ck , hadeh.. aku tak paham la"
Rungut Hyunsuk .Sekarang mereka sedang mengulangkaji pelajaran Matematik.
"Senang je , kau kena bahagi yang ni lepastu kali dengan nombor yang ada"
Terang Junkyu."Eumm, gomawo"
Hyunsuk melanjutkan pengajian nya."Weh Hyunsuk , Ni maksud dia apa ?"
Soal Junkyu yang mengulang kaji tentang bahasa Inggeris."Unexpected ? Dia macam 'tidak dijangka' lah kiranya"
Balas Hyunsuk.Skip tentang sedikit kisah pembelajaran mereka.
Dringg....
Tiba masa pulang .
YOU ARE READING
My unexpected Boyfriend [Harukyu]18+✓
Fanfic-malay- (Happy ending ?) "if he's alive, luck. if he's die, fate" -park jihoon "i miss you, kim junkyu" -watanabe haruto