-continue-Sebab ...Jihoon , dia sendiri yang sebarkan . Tapi dia tidak mengaku yang dia sendiri terlibat dalam perbuatan itu.
Junkyu masih tidak tahu.
Jihoon juga tidak memberi tahu kepada Sunghoon .Sekarang pelajar lain sedang belajar di dalam kelas . Sama sahaja seperti Junkyu yang sedang asik membuat latihan yang cikgu beri.
Tok tok !
Bunyi pintu di ketuk. Selepas itu pintu terbuka dengan luas.
Terpapar wajah lelaki yang lahir pada 80an .
Lee Jeohyun
Guru disiplin sekolah menengah gwa-nim ."oh- anyeong sesaem"
Cikgu yang ada di dalam kelas tersebut menunduk hormat."anyeong"
Senyuman terukir"boleh saya cari urm Kim Junkyu ?"
Jeohyun melihat kertas yang menuliskan nama nama yang terlibat."saya"
Junkyu mengangkat tangannya dan berdiri."sini"
kata Jeohyun.Junkyu berlari kecil ke Jeohyun.
Jeohyun menyuruh untuk mengikutnya .
tiba di bilik pengetua
Junkyu sudah nampak dari jauh kelibat Sunghoon dan Haruto.
"masuk"
Kata Jeohyun dingin."berapa kali kau nak buat hal lagi ? Dah banyak kali kau buat masaalah tapi tak seteruk ni ! Anak orang ni tau tak !?"
Marah pengetua."ck , kalau aku cerita pun kau tak tahu lah perasaan aku . kerja kau , nak bangkitkan sekolah ni . tapi kau sendiri macam syiling , 'bermuka dua'
kau keluar dengan jalang , mabuk hampir setiap malam , berjudi and banyak lagi lah . Even kau yang bunuh mak dia kan ? Siap rogol lagi"
Sunghoon menjawab , dan bila dia mahu menyentuh kata kata terakhir . Dia mengarahkan jari telunjuknya ke arah Junkyu.Junkyu yang di tunjuk pun menunduk.
Junkyu baru tau , siapa yang membunuh ibunya sendiri.
Tiga orang yang lain hanya membuat muka tegang. Mereka juga tahu pasal pengetua mereka.
Manakala Jeohyun membuka mata selebarnya. 'terkejut' itu sahaja yang dia mahu katakan.
Junkyu mula mengalirkan air matanya.
"m-macam mana ?"
Gagap pengetua itu."Ya ! Lee Minhoon Alias pengetua sekolah ni ! , Bapak aku Polis la."
Kata Jihoon menyilang tangan di depan dadanya."ck , semua orang tak tahu pasal kau . Sebab ? Ada 3 orang yang sama nama macam kau , sampai sekarang tak tahu lagi but. Polis dah tahu lah ! Sehelai Rambut yang terjatuh atas lantai rumah Junkyu.. berisi DNA kau la !"
Sambung Jihoon.Minhoon sudah tidak tahu mahu membuat apa lagi.
"nasib je anak kau dengan bini kau tu tak terjadi apa apa , diorang bukannya tahu pun. Lee Minho ! Classmate aku , dia berusaha berlajar pandai pandai . Semata-mata ? Nak banggakan kau , tapi kau tak layan pun dia . Kesian."
Jihoon menceritakan segala-galanya."Lee Youngho , perempuan yang sanggup berkorban time berbadan dua walaupun kau tak ada di sisi dia time tu"
Sambung JihoonMacam mana dia tahu ? Sebab ayahnya sendiri kenal dengan Lee Minhoon ni dari dulu . Minhoon ni yang paling psycho. Tapi dia cuba untuk menyembunyikannya.
"Sial punya Jiwoon!"
Maki Minhoon dia mengambil pisau lipat yang terselit di bahagian sofa."Ck , anggap ni balas dendam aku terhadap dia . Darah daging dari dia sendiri"
Kata Minhoon sambil membuka pisau tersebut.
YOU ARE READING
My unexpected Boyfriend [Harukyu]18+✓
Fanfiction-malay- (Happy ending ?) "if he's alive, luck. if he's die, fate" -park jihoon "i miss you, kim junkyu" -watanabe haruto