بەیانی لە کۆمپانیاتای:نامجون هیۆنگ ئیشمان پێتە(کاتێ جین و تای چونە بوردەم نامجون نامجون سەری لەسەر پەڕاوەکان هەڵگرت سەیری ئەو دوانەی کرد)
نامجون:چی ئیشێک(کاتێ پاڵی یایەوە بە کورسی ئۆفیسەکەی)
جین:ئێ هینەجۆنکووک ئەناسیت ئەها تای بۆی باس کردین وە ئێستاش هاوبەشمانە
نامجون:ئا ئەناسم ئێ
تای:من بوم بە خشەویستی جین
نامجون:چییی
جین:ئێ نا یانی لەبەر جۆنکووک بۆ ئەوەی واز لە تای بێنێ خۆت ئەزانی ئەو مافیایە هەموو شتێکی لە دەست یەت
نامجون:تۆ خۆت وەک و تۆپێک دەرخستوە(بە زۆر پێکەنینی ڕاگرتبوو)
تای:نامجون هیۆنگ باوەڕ ناکەی بەس ئەو زۆر ۆیاوانە دەر ئەکەوت
نامجون:یانی خۆشەویستەکەی من ئاوا بوە(جین سەیری کرد)
تای:ئێ هیۆنگ پێویستە تۆش لای ئەوان دورکەویتەوە لە جین باشە وە من باجێتان بێڵم(تای ڕۆی)
نامجون:وەرە ئێرە بیرم کردوی زۆر(ئیشارەتی بۆ سەر قاچی کرد جینیش چوو لەوێ دانیشت)
جین:منیش پێت چۆنە ئەمشەو پێکەوە بین(بە نازەوە دەستی ئەهێنا بە سەر سنی نامجونا)..
نامجون:من لە ئێستاوە بەپەرۆشم بۆ ئەم شەو(جین بە نازەوە دەستی بردە خوارەوەی نامجون دەستی یا لە ئەندامی نامجون چاوەکانی داخست)
جین:کاریگەر بوی(ویستی هەستی لەسەر قاچەکانی بەڵام نامجون دەستی لە کەمەری ئاڵاند و لێوی نا بە لێوی جینەوە بە خێرای ماچی ئەکردوو ئەی مژی جینیش لەگەڵی ئەگۆڕیەوە پێنج خولەک بەردەوام بوون تا ئەو کاتەی پێویستیان بە هاناسە بوو دورکەوتنەوە لە یەکتر).
نامجوون:من ئێستا پێویستم پێتە(جین سەری بە نەخێر جوڵاند)
جین:ئم ئم لێرە نابێ وە ئێوارە جۆنکووک بانگێشی کردوین بۆ ماڵەکەی بۆیە پێویستە بچین(هەستا لە باوشی نامجوون)
نامجون:باشە بەڵام شەو پێویستە ئامادە بی باشە(جین شەرمی کرد)
جین:هەموو شتێک بۆ تۆ دەی با من بچم بەلای کارەکانمەوە(چوە دەرەوە لە ئۆفیسەکەی نامجون)
ئێوارە
نامجون:دەی تای درەنگە وەرە خوارەوە(بە هاوارەوە)
جین:ئا بەس بزانم ئەو هەموو کاتەت بۆ چیە دەی وەرە(بە هاوارەوە)
تای:هاتم هاتم(کاتێ لەسەر قادرمەکان هاتە خوارەوە)
نامجون:واه چەن جوانی کوڕەکەم
تای:ئەی چۆن من هەر خۆم جوانم(بە فیزەوە)
جین:دەی با بڕۆین درەنگە
YOU ARE READING
Mr. Jeon was in love.✔ taekook
Actionتای:بەڕێزم ئەتوانی یارمەتیم بدەی(کاتێ کوڕەکە ویستی بچێتە ناو کۆمپانیاکەی) جیۆن:بەڵێ شتێکت ئەویس(کاتێ سەیری چاوەکانی ئەو کورە جوانەی ئەکرد کە داوای یارمەتی لێ کرد) تای:من تازە هاتومەتەوە واتا شارەزای ئێرە نیم چونکە بیرم نەماوە ئوتێلێک لەم نزیکانەیە ت...