جیمین:با ئەم شەرابەشت بەمێ(بەرداخە شەرابەکەی کرد بە دەمی یۆنگیەوە دواتر شەرابەکەی تەواو بوو یۆنگی ئارەقی کردەوە ئارەزوی بەرز بۆیەوە)یۆنگی:ئاه جیمین(جیمین چوو بۆ گەرماوەکە جلێکی کراوەی لەبەر کرد و هاتە دەرەوە یۆنگی ئاوا بینی)
جیمین:ئم بەڕێز یۆنگی بیستمان بەتەمای لەگەڵ جەیا شوێک بەسەر ببەی(چوو لەسە قاچی یۆنگی دانیشت)
یۆنگی:جیمین بەتەمای چی نەفرەتیەکیت(بە ئارەزوەوە وتی)
جیمین:هیچ تەنها کەمێک ئاقڵت ئەکەم ئەڵێی چی(لێوی نزیکی لێوی یۆنگی کردەوە یۆنگی ویستی ماچی بکات بەڵام جیمین لێوی دور خستەوە).
جیمین:ئم ئم بزانین ئێستا جەی هێت ڕزگارت بکات(هەستا لە باوشی یۆنگی لەبەر چجاوی یۆنگیا خۆی گوڕی جلەکانی خۆی لەبەر کردەوە یۆنگی خەریبوو ئەمرد)..
یۆنگی:جیمین دەستم بکەوە
جیمین:بۆ خۆم دۆزیوەتەوە(دەرگای ژوری یۆنگی کرایەوە)
هیۆنجین:چی ڕوو ئەیات(بە شۆکەوە)
یۆنگی:هیۆنجین وەرە بمکەوە
جیمین:نەکەی بیکەیتەوە(هیۆنجین بەقسەی جیمینی نەکرد چوو یۆنگی کردەوە)
یۆنگی:سپاس هیۆنجین جیمین بگرە تا گەرماو ئەڕۆم کەمێکی کە یەمەوە(هیۆنجین جیمینی گرت تا نەڕوات)
جیمین:بەرم بە بڕۆم سەیرکە فلێکس بە تەنیایە ئەترسێ
هیۆنجین:نا نیە من ئەڕۆم بۆ لای
جیمین:دە هیۆجین بەرم بە هەتا یۆنگی نەهاتۆتەوە ئەگینا ئەمشەو ئەمرم لە ژێریا
هیۆنجین:خەمت نەبێ خۆی بەتاڵ ئەکاتەوە ئینجا یەتە دەرەوە
دوای کەمێک یۆنگی هاتە دەرەوە لە گەرماوەکە
یۆنگی:تەواو هیۆنجین وازی لێ بێنە بڕۆ(هیۆنجین چوە دەرەوە یۆنگی چوو دەرگاکەی کلیل یا کلیلەکەی کردە شوێنێکی بەرزەوە تا جیمین دەستی نەیگاتێ)
یۆنگی:ئینجا ئێستا چیت لێ بکەم همم(چوە نزیکی جیمین جیمین سەری دانەواند خۆی کویت کرد)
جیمین:هیچ سەیر کە من تەنها پێم ناخۆش بوو کە وتت لەگەڵ ئەو کوڕەیا ئەبم ئەو ناشرینە ویستی بێتە باوشت(لە ئاخیرەکەیا خۆی تورە کرد بەس کویت بوو)
یۆنگی:تۆ غیرەت کرد یانی منت خۆشەوێ(جمین سەری بەبەڵێ جوڵاند و سەیری یۆنگی کرد)
یۆنگی:ئەک بە ساقەت بم(ملی جیمینی گرت وو بە تونی ماچی لێوی کرد دوای دور کەوتەوە جیمین پێکەنی).
یۆنگی:هەرچەنە ئەوەی کە بە سەرت هێنام زۆر ناخۆش بوو بە قەینا لێت خۆش ئەبم(جیمین باوشی کرد بە یۆنگیا و لێوی نا بە لێویەوە ماچی یەکیان ئەکرد)
YOU ARE READING
Mr. Jeon was in love.✔ taekook
Acciónتای:بەڕێزم ئەتوانی یارمەتیم بدەی(کاتێ کوڕەکە ویستی بچێتە ناو کۆمپانیاکەی) جیۆن:بەڵێ شتێکت ئەویس(کاتێ سەیری چاوەکانی ئەو کورە جوانەی ئەکرد کە داوای یارمەتی لێ کرد) تای:من تازە هاتومەتەوە واتا شارەزای ئێرە نیم چونکە بیرم نەماوە ئوتێلێک لەم نزیکانەیە ت...