دوای دوو هەفتەجۆنکووک:نەفرەت ئەوە خەریکی چی نەفرەتیەکە(بە توڕەی سەیری ئەو وێنەیەی ئەکرد کە بۆیان ناردوە تایهیۆنگ لەگەڵ کچێکا ماچ ئەکەن)
جۆنکووک:ئەو خیانەتی کرد بەڵام بۆچی ئێمە منداڵێکمان هەیە بەڵام ئەو خەریکی چیی نەفرەتیەکە(چاوەکانی سور سور بوبونەوە لە توڕەیا)
دوای دوو هەفتەی تر
ئەمڕۆ تایهیۆنگ یەتەوە لە دەرگا درا جۆنکووک کردیە بینی تایهیۆنگ ە تای باوشی کرد بە جۆنکووکا جۆنکووک باوشەکەی نەگۆڕیە زۆر بە ساردی وتی
جۆنکووک:بەخێر بێیتەوە(بە ساردی وتی و چوە ژورەوە تایهیۆنگ شۆک بوو بە ڕەفتارەکانی جۆنکووک بەڵام قسەی نەکرد چوو بۆ لای نیکۆلاس لە باوشی گرت و تێر بۆنی کرد و ماچی کرد)
تای:کوڕە نازدارەکەم چۆنی هەناسەکەم(ماچی نیکۆلایسی ئەکرد)
جۆنکووک:ئەم نەفرەتیە چیە تای(کاتێ وینەکانی فڕێیایە سەر مێزەکە تایش هەڵی گرت زۆر با ئاسای سەیری ئەکردن)
تای:تۆش باوەڕت کرد وا نیە ئەوە من نیم
جۆنکووک:ئەگەر تۆ نەبی کێیە(بە توڕەی)
تای:ئەوە خۆشەویستی سکرتێرەکەمەوە
جۆنکووک:درۆ بۆ کێ ئەکەی
تای:جۆنکووک من کەی قژم ڕەشە ئێستا لەبەر ئەوە ساردی لەگەڵما(جۆنکووک شۆک بوو بە گومژەی خۆی کە باوەڕی بەو وینەیە کردوە چۆنکە تای قژی زەردە)
جۆنکووک:ئای تای من نازانم چۆن باوەڕم بەوە کرد(بە تونی باوشی کرد بە تایهیۆنگا . تایهیۆنگیش گۆڕیەوە)
تای:کێشە نیە بەڵام من بەوە لێت خۆش نابم ها(بە مەکرد و نازەوە)
جۆنکووک:چیت ئەوێ لێم همم(تای دەستی بردە خوارەوە بۆ ئەندامی جۆنکووک جۆنکووک ئەوەی ناودەمی قوت یایەوە و سەری بۆ سەرەوە برد)
تای:ئەوەنە کاریگەر بوی جۆنکووک هەستی پێ ئەکەم کە چۆن ڕەق بوە
جۆنکووک:ئمم تۆ داوای ئەوە ئەکەیت خاتوو یۆنگ(خزمەتکارەکە هات)
جۆنکووک:ئاگات لە نیکۆلاس بێ بیبە ژورەکەی بیخەوێنە وە دواتر خۆشت ئەتوانی بڕۆیتەوە(تایهیۆنگی وە بوک هەڵگرت و بردیە سەرەوە)
تای:جۆنکووک دامنێ من ئەوەم ناوێ ئێستا
تب:ئیستا کات شەوە
جۆنکووک:دەی بێدەنگ بە من ئەمەوێ خەتای خۆو بوو(جۆنکووک دەرگاکەی بە قاچ کردەوە هەر بە قاچیش دای خست)
تای:باشە تۆ بۆستە جارێ من هیلاکم با بۆ ڕۆژێکی کە بێت
جۆنکووک:نیە همممن ئیستا ئەمەوێ
تای:باشە تۆ واز ناهێنی بەڵام با لە گەرماوەکە بیکەین
جۆنکووک:تۆ ئەمر بکە(دەستی تایهیۆنگی گرت و چون بۆ گەرماوەکە جۆنکووک یەکسەر لێوی نا بە لێوی تایهیۆنگەوە بە دڕندانە ماچی ئەکرد بە دەم ماچەکەوە جلەکانی یەکیان دائەکەند دوای کەمێک ڕوت بوون تای ڕوی کردە ئەودیو جۆنکووک بە هێواشی ئەندامی کردە سمتی تایەوە تای ناڵەیەکی بەرزی کرد)
تای:ئای نافرەت بە ئازارە(بە ناڵەوە جۆنکووک دەستی کرد بە جوڵە تای هەر ناڵەی ئەکرد دوای نیو سەعات ئەندامی دەر کرد تای ڕوی کردە جۆنکووک و لەسەر ئەژنۆ دانیشت جۆنکووک دوو پەنجەی خستە دەمی تایەوە تای هێڵنجی دواتر جۆنکووک پەندەی دەر کرد تای ئەندامی جۆنکووکی کردە دەمیەوە ئەی مژی و زمانی پیا ئەهێنا جۆنکووکیش ناڵەی پیاوانەی ئەکرد تا ئاوەکەی هاتەوە هەموی چوە دەمی تایەوە)
تای:ئەوە سوێرە(کاتێ تفی کردەوە)
جۆنکووک:دەی با خۆمان بشۆین
stop
ڤۆت و کۆمەنت بکەن ببورن بە هەڵە ڕێنوسیەکانیشم بایییی
YOU ARE READING
Mr. Jeon was in love.✔ taekook
Aksiyonتای:بەڕێزم ئەتوانی یارمەتیم بدەی(کاتێ کوڕەکە ویستی بچێتە ناو کۆمپانیاکەی) جیۆن:بەڵێ شتێکت ئەویس(کاتێ سەیری چاوەکانی ئەو کورە جوانەی ئەکرد کە داوای یارمەتی لێ کرد) تای:من تازە هاتومەتەوە واتا شارەزای ئێرە نیم چونکە بیرم نەماوە ئوتێلێک لەم نزیکانەیە ت...