نامجون:وەرە با بچینە ژورەکەمان(بە شەیتانی وتی)
جین:تۆ بڕۆ منیش کەمێک شەراب ئەهێنم(بە شەیتانی وتی نامجون چوە سەرەوە جینیش شورابەکەی برد و چوە سەرەوە بۆ ژورەکەی خۆیو نامجون)
جین:نامجون(چوە باوشی نامجوون کاتێ نامجون لەسەر بیدەکە دانیشتبوو)
نامجون:گیانەکەم(دەستی ئەهێنا بە ڕومەتی جینا)
جین:من ئەمەوێت تای و جۆنکووک ئاشت بنەوە چونکە دڵنیام تای ئاشقی جۆنکووک بوە
نامجون:منیش پێم باشە خۆشەویستەکەم(بە یەک جوڵە جینی پاڵخست و خۆی چوە سەری)
جین:خۆشەویستەکەت تۆ ئەوێت ئێستا(نامجون لە لێوی نزیک بۆیەوە لێوی نا بەلێوی جینەوە بە هێواشی ماچی ئەکرد وردە وردە ماچەکەی بردە خوارەوە بۆ لی پەڵەت لەسەر جێ ئەهێشت دوای دور کەوتەوە بلوسەکەی جینی دا کەند وە هی خۆشی دواتر پانتۆڵەکەی خۆی داکەند وە هی جینیش)
جین:نام هێواش بە باشە
نامجون:ئممم ئەوەیان دیار نیە بڕوا ناکەم بەرگە بگرم(جینی خستە سەر دەم بە هێواشی ئەندامی خستە سمتی جینەوە جین ناڵەیەکی بە ئازاری کرد توون دۆشەکەی بیدەکەی گرت نامجوون بە هێواشی دەستی کرد بە جوڵە)
جین:ئاهه ئمم(بە ئازارەوە)
لای تای
pov taehyong
هههه گوێم لە سەوتی جینە تۆ بڵێی چەن گوناح بێ ئای منیش بیری جۆنکووک ئەکەم ئایە بەڕاستی ئاشقی بوم بۆچی غیرەی لێ ئەکەم ئااا نەفرەت من ئاشقی بووم چی بکەم ئایە لەگەڵیا بم نا ئاوا نابێ من واه ئەو شەوانەی کە لە گەڵیا بەسەرم ئەبرد هەستەکەم ئارەزوم بەرز بۆیەوە ویستم بچم بۆ گەرماوەکە بەڵام دەنگی پەنجەرەکە هات منیش چوم پەردەکەم لابرد ئەوە جۆنکووکە پەنجەرەکەم کردەوە یەکسەر هاتە ژورەوە
end pov taehyong
تای:چی ئەکەی لێرە جۆنکووک(بە پرسیارەوە)
جۆنکووک:هاتوم بۆ لای تۆ(چوو دەرگاکەی کلیل یا)
تای:چی ئەکەی جۆنکووک بۆ دەرگا کلیل ئەیەیت(چوو تا دەرگاکە بکاتەوە بەڵام جۆنکووک کەمەری گرت و بەخۆیەوە نوسان)
جۆنکووک:جۆنکووک بەساقەت بێ باشە(ماچیکی کورتی لێوی کرد تایش خۆی حاڵی باش نەبوو)
تای:جۆنکووک دورکەوە(جۆنکووک تونتر گرتی و زیاتر بە خۆیەوە نوساند وای کرد ئەندامیان بەر یەک بکەوێ)
جۆنکووک:تای پێویستم پێتە(بە ئارەزوەوە)
تای:جۆنکووک واز بێنە نوەکە جین بێت(خەریبوو ئەویش کونترۆڵی لە دەست ئەیا جۆنکووک هەستی پێ کردبوو)
جۆنکووک:تای تۆش ئەوەت ئەوێ من ئەزانم(دەستی ئەیا لە تای .تای خۆی نەگرت لێوی نا بە لێوی جۆنکووکەوە جۆنکووک لە ژێر لێوێوە بزەیەکی کرد و ماچەکەی گۆڕیەوە بە دەم ماچەکەوە جلەکانی یەکیان داکەند)
YOU ARE READING
Mr. Jeon was in love.✔ taekook
Actionتای:بەڕێزم ئەتوانی یارمەتیم بدەی(کاتێ کوڕەکە ویستی بچێتە ناو کۆمپانیاکەی) جیۆن:بەڵێ شتێکت ئەویس(کاتێ سەیری چاوەکانی ئەو کورە جوانەی ئەکرد کە داوای یارمەتی لێ کرد) تای:من تازە هاتومەتەوە واتا شارەزای ئێرە نیم چونکە بیرم نەماوە ئوتێلێک لەم نزیکانەیە ت...