Markete girmesini engelleyerek hızla ona doğru koştum ve belinden çekip tenha bir ara sokağa soktum.
Gözlerindeki endişe ve şaşırma duygusunu gördüm.
L: Naptığını sanıyorsun sen! diyerek bana bağırınca onu kendime dahada yaklaştırıp sıkıca sardım belini ve sarıldım. Beni ittirmeye çalıştı ancak başarısız oldu.
R: Sadece 10 dakikam var. Lütfen güzel değerlendirelim. Senin için 12 dakika kalıp o etkinlikten çıktım. Her şeyi uzun uzun anlatacağım ama şimdi değil. Özür dilerim Lisa. Özür dilerim.
Gözlerini bana sabitlemişti. Yavaşca eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdım. Başka tepki vermesede ikna olmuş olacak ki o da aynı özlemle beni öpmeye başladı. Sadece saatlerdir görüşmesekte aylardır ayrıymış gibiydik. Onu öpmeye devam ederek yavaşça yere çöktük ve öpüşmemizi devam ettirdik.
İkimizde nefes nefese kaldığımız için geri çekilmiştik ama sadece birkaç saniye sonra tekrar onu öpmeye başladım. Bu sefer araya dillerimizde araya karışmıştı. Dilini ısırıp dudaklarımı çektim ve bir şerit gibi boynundan başlayarak açıkta olan her yerini öptüm. Saçlarımı koklarken büyük bir istekle dudaklarımı öpmeye başladı Lisa. Aynı istekle karşılık verdim ve ellerimi zorlukla üstünden içeriye soktum ve göğüslerini sıkmaya başladım. Aynı sertlikle Lisa,pantolonumun içinden ellerini sokup kalçalarımı sıkmaya başladı. Tanrılar adına şükürler olsun ki kimse bu sokaktan geçmiyordu.
Dayanamayıp üzerindeki tişörtü çıkarttım ve sutyenini hafifçe açıp göğüslerini yalamaya ve uçlarını ısırmaya başladım. Küçük iniltiler çıkarıp kalçalarımla oynaşmaya devam etti. Üzerini değiştirmişti,öyle kalmak istememişti. Malesefki bu anı sonlandırmak zorunda olduğum için pantolonumu düzelttim ve onunla beraber ayağa kalktım.
R: Eve git,After Party'de yaklaşık 20 dakika hatta 5 dakika kalacağım ve eve geleceğim. Daha fazlasını istiyorum Lily,bu bana yetmedi.
L: Tamam,diyip dudaklarıma son bir buse bıraktı ve üstünü giyindi.
Bende koşarak ordan ayrılıp arabama bindim.
[Kısa oldu üzgünümm]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlü Kız [Chaelisa]
Teen Fiction"ben senin şöhretin ve linçlerin altında ezilirim anlsana artık!" "ama ben seni her zaman korurum Lalisa."