Sayın izleyiciler yeni bölüme hoşgeldiniz! Bugün tekrar 5 çiftimiz var ama tek fark hepsi birbirini tanıyor! Çok heyecan verici değil mi?
İtsuki'den;
Gözlerimi açarak etrafıma baktım hızlıca garip bir odadadaki yataktan kalkarak küçük bembeyaz odayı incelemeye başladım yatakta yatan diğer bedeni görmemle gözlerim şaşkınlıkla büyürken hızlıca yanına eğildim "shiro iyi misin" yanağını okşadığım anda gözlerini açmasıyla derin bir nefes alıp odada gözlerimi gezdirdim bembeyaz sade bir odada sadece küçük çift kişilik bir yatak ve tavana yakın dizayn edilmiş televizyona bakarak küçük odaya yetltendim kalkıp odanın içindeki kapıyı açarak odaya nazaran daha küçük görünen tuvaleti inceleyip sinirle soludum nereye düşmüştüm ben böyle tahminimce odadan çıkmak için konulan kapıya bakıp açmaya çalıştım ki zaten ilkte açılmasını beklemek salaklıktı biraz geriye gidip sertçe omzumla vurunca bir şey olmadığını görerek daha sert çarpıcakken shironun sesiyle ona döndüm "bak" yanına yaklaşarak açılmış televizyon ekranını görünce donakalmıştım diğerleri de burdaydı ama başka odalarda ve taminimce onlar da bizi görüyordu "ne saçma iş bu nereye düştük biz?"
Evet sayın izleyiciler yarışmacılarımız birbirini gördü ve oyunu başlatma zamanı forget mi 2. Sezona hoşgeldiniz bakalım bu seferki yarışmacılar ne yapacak bildiğiniz üzere bu odalar hiçbir canlının açamayacağı şekilde dizayn edildi kısaca sizlere oyunu terar özet geçeyim herhangi bir kabin sizler eşliğinde seçiliyor ve yarışmacıların hepsi birbirini tanıyor aynı odada olanların tek özelliği sevgili olmamalı sizler kabini seçtikten sonra diğerleri ve o kabindeki kişiler oylarını kullanıyor ve on çok oy alana elveda ediyoruz şimdi hepinizden 5 kabin arasından birini seçmesini istiyorum bol şanslar!
Kaşlarım yavaşca çatılırken shiroya dönmüştüm "ne oyunu bu"
"Bilmiyorum itsuki sayın seyirciler diye başladığına göre televizyon programındayız hemde hepimiz ve bu çok saçma"
"Sakin ol" yanağını öperek sakinleşmesi için yatağa oturttum burda neler dönüyor bilmesem de anlayacaktım ve bu saçma oyunu bozacaktım.
Ben itsuki ve bu forget me denen oyunun sonu olacaktım
_______________________________
Evet kısa yazdım ilk bölümün günahı olmazmış kafamda daha güzel toparlayıp ilerleteceğim offff Sude bölümü görünce çok mutlu olucak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget me
Mystery / Thrillersevgilim ile kendi kurgusak karakterlerimize kitap yazdım boş boş yorum yapacaklar okumasın, engellerim.