ten

23.4K 510 133
                                    

Güzel Kalçalı: Calum

Güzel Kalçalı: Tanrım

Güzel Kalçalı: Başım çatlıyor

Güzel Kalçalı: Ayrıca yanımda çıplak bir herif yatıyor

Güzel Kalçalı: Çıplağım

Güzel Kalçalı: En son mesajını gördüm az önce

Güzel Kalçalı: Sikeyim, neler olduğunu biliyor musun?

Göt Deliği: Odada bir yerlere bak ve otelin ismini bul

Güzel Kalçalı: Lisa Otel

Alyssa başını yavaşça çevirdiğinde yanında yatan esmer herifi incelemeye başladı ama başaramadı. Onunla yatmış mıydı? Sadece Jessica'nın ısrarlarıyla bara gitmişlerdi. Yanlarında kızların da olmasına rağmen saat geçtikçe dağılmışlardı. Hayley ve Melanie fazla kalamadan kalkmıştı. Jessica'da zaten çok geçmeden sarhoş olmuş ve yılışacak bir herif bulup Alyssa'nın yanından uzaklaşmıştı. Tek kaldığında Calum'a olan siniri artmış, ard arda bardakları midesine indirmesine neden olmuştu. Dün gece cama yasladığı Tracy aklına geldikçe kuduruyordu. Bir insan nasıl bu kadar piç olabilirdi? Ona inanamıyordu. Her gün -hatta bazen günde iki kere- sürtükleri beceriyordu. Üstelik bunu hiç acımadan, kimseyi düşünmeden yapıyordu. Neden bu kadar kalpsizdi ki?

Sarhoş olduktan sonrası fazla bulanıktı zihninde. Yanına gelen esmer-yanında yatan piç- ona edepsiz tekliflerde bulunmuştu. Reddetmek istesede sarhoş beyni ve Calum'ı andıran teni bunu engellemişti. Eh, sonrası zaten karanlıktı.

Dakikalar geçmek bilmezken koridordan gelen bağırmalar ve kapı sesleri sonrasında biri kapıya tekmeyi geçirerek açtı. Calum'ın sinirli bakışları odayı taradığında gözleri buluştu. Zaten bakışlarından anlamıştı, karşısındaki kızın olduğunu.

"Orospu çocuğu, orospu çocuğu, orospu çocuğu! Şimdi seni sikeceğim!" diye bağırarak yanlarına gelip bir anda uyuyan adamı tutup kaldırdı. Alyssa çığlık attığında Calum'ın tek ilgilendiği şey yere yatırıp yumrukladığı adamdı. Gözlerinden yaşlar akmaya başladığında yorganı daha da fazla kendine çekip vücudunu saklamaya çalıştı.

Calum, "Ona dokundun mu?!" diye bağırdığında adamın uyandığını ancak farketmişti.

"Ne, ne diyorsun sen?! Bırak beni! Sana ne oluyor?!" diye haykırarak Calum'ı üzerinden atmaya çalıştı ama olmadı.

"Sana sorduğumu cevapla!"

"Şu yataktaki sürtüğü mü diyorsun? Ah, tam becerecektim ki kusmaya başladı. Birlikte banyo yapmak zorunda kaldık. Eh, o kusarken beceremezdim."

"Piç!" diye haykırarak onu tuttu ve başını sertçe yere vurdu. Ardından kalkıp Alyssa'ya baktı. Gözlerini üzerinde gezdirirken birkaç saniye duraksadı. Ardından yerdeki çamaşırlarını üzerine giydirip kendi gömleğini Alyssa'nın etrafına sardı.

"C-Calum," diye kekelediğinde korkmuş olan kıza "Sus," diye sertçe cevap verip kucakladı. Otelden çıkarıp kapının önündeki arabasına bindirdi. Yol boyunca konuşmadılar. Alyssa Calum'ın kucağına sinmişti, Calum bu şekilde zorda olsa sürmeyi başarıyordu.

Araba durduğunda etrafa bakacak cesareti kendinde bulamadı kız.

"İyi misin?"

"Sana gece ne dediğimi bilmiyorum. Ne yaptıysam, özür dilerim. Kendimde değildim." Mırıltıları dudaklarından çıktıktan sonra başını kaldırıp zorlukla yüzüne baktı Calum'ın.

"Sorun değil, sadece ne kadar büyük bir orospu çocuğu olduğumdan bahsettik," dediğinde kızı güldürmeyi başardı. Ancak kız aksini iddia etmeyecekti. Tam olarak öyleydi.

"Calum, gitsem iyi olacak. Yani... bu şekilde duramayacağım," diye mırıldandı tekrar. Ama bu kez sesi daha güçlüydü.

"Evini tarif et," diyen Calum'a başını iki yana salladı. Calum'ın yana attığı kendi çantasından telefonunu alıp Jessica'ya kendisini alması için mesaj bırakıp yerlerini yazdı. "Neden ben götüremiyorum?"

"Tanrı aşkına, bu tanışma bile daha çok erken!" diye dövündü Alyssa. Planları farklıydı. İlk görüşmeleri böyle olmamalıydı.

"Neden Alyssa? Bana mantıklı tek bir şey söyle!" diye bağırdı Calum. Çünkü mantıklı bir şey yoktu. Kendinden utanması için tek bir nedeni bile yoktu kızın. Vücudu mükemmeldi, her erkeğin isteyeceği şekildeydi. Gözleri masmavi, saçları kıvırcıktı. O, idealin bile çok daha üstündeydi. Oradan bakıldığında tanrıçaları andırıyordu.

Jessica arabanın camına vurduğunda büyü bozuldu. Alyssa çantasını alıp arabadan inmeden önce Calum onu durdurdu ve yanaklarından tutup kendine baktırdı. Bir anda dudaklarını birleştirip ona mükemmel bir kısa öpücük bahşetti. Ayrıldıklarında Calum gülümsüyordu. Dudaklarını ısırıp karşısındaki tanrıçaya baktı. "Tanıştığımıza memnun oldum, Bayan Tanrıça."

Alyssa buruk gülümsemesiyle arabadan anında indi ve kendini Jessica'nın arabasına bıraktı. Jessica arabayı sürmeye başladığında Alyssa'nın buruk gülüşü, yerini şeytani gülümsemesine bırakmıştı.

lollipop ╬ hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin