seventeen

18.8K 425 48
                                    

Calum, gözünün önünde kendini dağıtmışçasına dans eden Alyssa'yı büyük bir keyifle izliyordu. Luke'a bu parti için büyük bir teşekkür borçluydu. O olmasa asla Alyssa'yla böyle olamazdı.

Calum söz verdiği gibi Luigi kostümü giymişti, Alyssa'da Bayan Luigi olmuştu. Ama tabii ki kendinden beklenileni yaparak fazla seksi bir Bayan Luigi olmuştu.

Bütün gece içmiş, dans etmiş, kahkaha atmışlardı. Calum Alyssa'nın gerçekten eğlenceli biri olduğunu düşünüyordu. Tabii aklı gecenin sonunda Alyssa'nın canının lolipop çekeceği andaydı.

Alyssa sonunda pisten ayrılıp sarsak adımlarla Calum'ın yanına ulaştı. Kendini onun kollarına bir anda bıraktı, Tanrı'ya şükür ki Calum onu anında yakalamıştı.

"Ally?"

"Calum, hadi yukarı çıkalım," derken dudaklarını ısırarak kollarını Calum'ın boynuna doladı. Calum onu kucağına aldığında artık daha rahattı. "Sanırım canım lolipop çekiyor."

Odaya geldiklerinde her şey fazla hızlı gelişti. Alyssa Calum'ı yatağa yatırıp dizlerine oturdu ve yavaşça pantolonunu sıyırdı. Calum gittikçe sabırsızlaşıyor ve sertleşiyordu. Yavaş hareketlerden nefret ederdi ama Alyssa gerçekten yavaştı.

Alyssa'nın parmakları Calum'ın baksırını bulduğunda duraksadı. Calum bir sorun olduğunu sanarak ona baktı ama dudaklarına çoktan yumuşak baskı oturmuştu.

Alyssa Calum'a kısa bir öpücük verip Calum'ı soyma işlemine devam etti. Sonunda baksırı da dizlerine kadar indiğinde Calum her şeyiyle Alyssa'nın karşısındaydı.

Tamamen yaramazlık peşinde olduğundan eğilip dudaklarını onun etrafında gezdirdi. Gittikçe sertleştiğini hissediyordu. Calum kalçalarını kaldırarak kendini ona itmeye çalıştı.

"Sen ve küçük arkadaşın, rahat durmalısınız," diyerek kıkırdayan Alyssa'yı birden altına alıp sabaha kadar bağırtmamak için kendini zor tutuyordu.

Alyssa avuçlarına alıp birkaç hareketle Calum'ı kendinden tamamen geçirdi. Yumuşak elleri büyük bir ustalıkla Calum'ı okşuyordu.

Sonunda Alyssa'nın dudaklarını kendi etrafında hissettiğinde gerçekten yabani olan bir ses çıkardı. Kızın dil darbeleri, dişlerini sürtmesi ve dudaklarını üzerine tamamen kapatması nefesini kesiyordu.

Kalçalarını kaldırarak kendini ona itmeye çalıştığında bunun işe yaramadığını farketti. Bu yüzden elini kızın saçlarına geçirip onu kendine bastırdı.

"Alyssa, sikeyim, bu, harika," diye kesik kesik inlediğini duymak Alyssa'yı memnun etmişti. Eh, Calum ondan memnun olmalıydı.

Sonunda Calum'ın titremelerini hisseden Alyssa geri çekildi. El hareketlerini devam ettirerek onun sona gelmesini sağladı. Calum'ın titreyerek inleyen bedeninin yanına kendini bıraktı.

Birkaç dakika sonra Calum onu belinden tutup kendine çekti ve altında sıkıştırdı. Dudaklarını ona konuşma hakkı vermeden dudaklarına kapattı. Büyük bir açlıkla onu istiyordu.

Uzun öpücüğünün ardından elleri Alyssa'nın kıyafetini çıkarmaya yönelmişti ki Alyssa onu durdurup geri çekildi.

"Canım sadece lolipop çekti, Calum. Unutma. Ödülün sadece buydu," diyerek Calum'ı elinden tutup yanına çekti. Yatırıp onun göğüsüne çıktıktam sonra yoegun bedenini Calum'ın üzerine yatırıp gözlerini kapattı. Kalp atışlarını duyarak uyumak, iyi hissettirmişti.

lollipop ╬ hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin