bank

41 7 3
                                    

Skyycx (Rindou)
Chifuyu
Biraz daha şu siktiğimin mesajlarına bakmazsan Mitsuya fanzetili gangli sikecek bizi
Niye meraklandırıyosun oğlum hepimizi
Kaç gün önce sabahın köründe çıkmışsın evden Baji görmüş
Ulaşamıyoruz sana
Tek iletişim kurduğun şu şizofren o da konuşmuyor hiç birimizle
Döndün mü eve

Starbooiii
efsanelere bisey olmaz asko ablan star
digerlerine soyle tassagimj yesinler
canim babamin gonlunu alirim ben 😉

Skyycx
Lan pezevenk bi gün ölüp kalacaksın köşebaşlarında efsanelere bişey olmaz diye farketmeyeceğiz seni
Neyse dikkat et kendine
Açsan gel tıkınak biseyler

Starbooiii
disardayim simdi
ugrarim sonra

Skyycx
DISARDA MISIN
FUYU SACMALAMA OGLUM SAAT SABAHIN BESİ
TASSAK GECİYOSUN DİMİ
HAVA EKSİ YİRMİ DERECE

starbooiii tarafından görüldü*

ABI SEN OLDURUCEKSIN BENI BI GUN

Rindou ile olan sohbetten cikip diger tum arkadaslarimdan gelen endiseli mesajlarin biriktigi gelen kutuma baktim kisaca.

Vucut isimla biraz olsun isittigim bank bile bana yabanci gelmeye baslamisti bi anda.

Neden cok umurlarindaymisim gibi davraniyorlardi ki.

Gozlerim kasiniyor uykudan , burada uyusam hasta olur muyum acaba...

Ya da siktir et hastaligi amina koyayim. Hasta degilken mukemmel mi yasiyorum sanki.

Gozlerime agirlik cokuyor iyice , saga mi yikilsam sola mi derken kaybediyorum kendimi. Uyanmadan once hatirladigim tek sey perdeli gozlerimin altindan bulanikca gordugum yorgun gozler ve ustumdeki tanidik ceket. Mis gibi de kokuyor. Doyamiyorum kokuyu icime cekmeye. Ama tanidik olan tek sey ceket degil gibi. Saclari iki renk mi yoksa ben ozlemden halisunasyon mu gormeye basladim. Neler oluyor...

Ne kadar zaman gecti bilmiyorum ama hala bilincim kapali sanirim. Gozlerimi acacak kadar iyi hissetmiyorum sanki kendimi. Ama ugultulu bi ses geliyor kulaklarima. İki kisinin konusmasi gibi sanki. Anlamaya calisirken icim urperiyor , titriyorum garip bi sekilde. Kucaginda oldugum adama daha da siginiyorum,sirnastikca sirnasiyorum sicacik kucagina. Sesleri hala tam anlayamiyorum ama hic istemedigim bir sey oluyor o anda.

Son kez sarilir gibi sarildigim kucak ileri dogru bir adim atiyor ve buyuk ihtimal karsida duran adama uzatiyor beni. Yine tanidik bir koku. Ozledigim ve beni seven tek kisiye ait oldugunu bildigim bi koku eminim. Bi kac ay once beni seven tek kisi degildi belki ama girmiyorum oraya.

Bu sefer diger kucaga geciyorum. Yine sicacik. Ama eski kucaktaki sefkat beni cehennemden bile daha guclu isitiyordu sanki. Hareketlerden tahmin ettigim kadariyla ustumdeki ceket kucaginda oldugum kisi tarafindan kaldiriliyordu tam. Ta ki duyulan sese kadar.

"Kalsin , ustune koydugum anda gulumsemeye basladi. Uyanip farkina varana kadar gulumsesin. Ona iyi bak."

Kucaginda oldugum kisi duraksayip geri kapatti ceketi ustume. Ama az onceki sicaklik nereye kaybolmustu ?

Donuyorum , tir tir titriyorum.. Yardim istemek icin gozlerimi actigimdaysa arkasi donuk , merdivenlerden inen bir siluetle karsilasiyorum. Siyahlara karismis sari saclari ve ustundeki buyuk ihtimal az once uzerinde ceket olan kisa kollu tisort yine dolduruyor acilmayan gozlerimi, yine siginiyorum sicak kollara. Beni birakmak istemez gibi de sariyor beni o kollar. Git gide benden uzaklasan siluete yapabildigim tek sey , sessizce son gidisine arkasindan aglayarak bakmak oluyor. Gitme demek istiyorum. Sıkı sıkı sarilip boynunu koklamak istiyorum. Doyamayacagimi her ne kadar bilsem de doyana kadar cekmek istiyorum kokusunu icime.

Ama biliyorum bu artik imkansizin da otesi.

__

bolumler kisa oluyo ama uzun yazsam bundan da kotu olur

TorafuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin