corba

31 5 4
                                    

Basim agriyor.

Neredeyim lan ben.Kacirildim mi acaba..

Oda tanıdık gibi aslında ama diye gozumu gezdiriyorum odada. Bir yandan da sizmadan once neler oldugunu hatirlamaya calisiyorum. Tum vucudum uyusmus. Bankta uyuyakalmamis miydim ben.
, neden yatakta uyandim ki simdi? Tam hareketlenip kalkacakken yanimda birinin yattigini fark ediyorum.

YANİMDA BİRİNİN YATTİGİNİ FARK EDİYORUM.

Korka korka arkami donecekken konusmalar geliyor aklima yavas yavas. Ve yine tanidik mis gibi bir koku.

Allahim lutfen, lutfen bekledigim kisi olsun bana sarilan. Gordugum her sey acliktan yarattigim halisunasyonlar olsun...

Ve donuyorum sonunda

Arkami donmemle bana sarilmis , lila sacli ve yorgunluktan goz cevresi kizarmis en yakinimi gordugum anda gozlerim doluyor yine. Neden tanrim , neden oynuyorsun bana bu oyunu?

"Chifuyu"

Uykulu ve sersem haliyle ne oldugunu cozmeye calisan arkadasima bakiyorum benim bile anlayamadigim bir duyguyla.

Bekledigim kisi olmadigi icin deli gibi uzulmustum tabi. Ama bana kirgin , kizgin oldugunu dusunup benle bir daha konusmayacagini dusunupte bunun yuzunden gunlerce agladigim arkadasim oldugunu gorunce unutmustum anlik uzgunlugu.

"Takashi"

"Opusecek miyiz oglum niye burnumun dibindesin"

Al iste amina koydun romantik ortamin.

"Op dersen operim valla"

Ben gulup halimizle dalga gececegim anda diklesip sarildi bana Takashi.

"Yemez bana her seyle tasak gecip insanlara iyiymis gozukme numaralarin , nasil meraklandirdin beni haberin var degil mi"

Gulmeye hazirlanan suratimdan silinen gulucuk , yerini yavas yavas titreyen dudaklara ve yine her zaman oldugu gibi dolu gozlere birakmisti yerini. Ama dolmakla kalmayacakti gozlerim bu sefer.

En yakin arkadasima sarilip canim cikana ve goz pinarlarim kuruyana kadar aglamaya basladim. Takashi de beni biliyor , ne sarilmayi birakiyor ne de yuzume bakmaya calisiyordu.

Ne kadar sure orada o sekilde kaldigimizi bilmiyorum. En son aglamami durdurup diger iliskilerimdeki gibi bencil olmamak icin Takashi'yi daha cok merakta birakmamayi sectim ve bir seyler sayiklamaya calistim. Lakin ne soylersem soyleyim kelimeler hickiriklara donusuyordu.

"Konu ne olursa olsun haksizken bile senin yanindayim Fuyu , kendini zorlamana falan gerek yok .Agla sadece "

Bundan sonra da yaklasik yirmi dakika kadar aglamaya devam ettim. Gozlerim yaniyordu artik. Gerci bastaki halime gore cok daha rahattim ama sakinlesmeye ihtiyacim vardi artik. Tam o sirada da Takashi bunu fark etmis olacak ki geri cekilip gozumdeki yaslari sildi ve omuzlarimdan tutup beni geri yatirdi.

"Biraz dinlen on dakika icinde geliyorum , bir yere kaybolma yiyecek bir seyler yapacagim"

Ve ben o odadan cikip gidisini izlerken bile kalkip gitmeye halim yok diyemistim.

(...)

"YARDİM EDİN , LUTFEN"

Bir elinde bebegi , diger elinde bebek cantasi olan kadin oylece kalmisti kaldirimin dibinde. Suan ne yapmasi gerektigi hakkinda en ufak bir fikri yoktu ve tek yapabildigi goz yasi dokmekti umutsuzca.

Kucagindaki bebegi mi , kendini mi yoksa yerde oylece duran genc cocugun kanli bedenini mi dusunecekti ; bilemiyordu.
__

Kisa olur dedim ama ben bu bolumleri boyle yazmaya devam edersem yetmisinci bolumde final veririz

TorafuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin