Μερος 5ο:Μια νεα ζωη

143 10 2
                                    

Η Ηλέκτρα είχε κλείσει τα ματια της και περιμενε να τη σκοτώσει.
Όχι.Ένας αστυνομικος είχε ακουσει τις φωνές και είχε δει το όπλο.Έτσι πήρε το όπλο απο τον Μιχαλη .Ο Μιχάλης στην προσπάθεια του να σκοτώσει την Ηλέκτρα παρα που ο αστυνομικός του κρατούσε το χερι ,πυροβόλησε στο ταβάνι.Η Ηλέκτρα έπαθε εγκεφαλικό σοκ και έπεσε λιποθύμησε και αναίσθητη .Ο Μιχάλης έτρεξε να ξεφυγει απο τον αστυνομικό, ο οποίος τον έχασε.Φυσικά αφού πρωτα ευχαρίστησε την γιαγιά που πήρε μέρος σε όλο αυτό.Όλα ηταν σχεδιασμένα μια βδομάδα πριν.......

"Μα που βρίσκομαι??" ρώτησε η Ηλεκτρα εναν γιατρό."Γιατί είμαι στο νοσοκομειο??"
Όπως καταλαβατε,η Ηλέκτρα έπασχε τώρα πια απο αμνησία.Το δυνατό σοκ που έπαθε την έκανε να ξεχάσει ενα μέρος των αναμνήσεων της προσωρινά,για 5 χρόνια.
Η Ηλέκτρα χρειαζόταν φροντιδα.Ευτυχώς θυμόταν τα βασικά:αριθμούς τηλεφώνου,γονεις,τόπο ,ημ.γέννησης κλπ .
Έτσι ο γιατρός κάλεσε τους γονεις της και ήρθαν να την πάρουν.Αποφάσισαν αυτά τα πεντε χρόνια η Ηλέκτρα να μείνει μαζί τους, γιατί άλλο ενα σοκ μπορεί να αποβεί μοιραίο.
Αυτά τα 5 χρόνια ο Μιχάλης την παρακολουθουσε.Συνεχώς.Την ακολουθούσε χωρίς αυτή να το ξέρει.Σχεδίαζε πως θα την σκοτώσει ,η έστω να της προκαλέσει κι άλλο σοκ ...
Τον 3ο χρονο,είχαν μια μικρή συζήτηση, οπου ο Μιχαλης την συνάντησε "τυχαία" στον δρόμο.
Μιχ:Γεια σου μωρο μου,ερωτα μου...τι κανεις;
Ηλ:Γνωριζομαστε?
Μιχ:Μωρο μου εγώ είμαι το αγόρι σου!
Ηλ:Μην προσπαθείς να με εκμεταλλευτεις.....
Μιχ:ρε μωρο...δεν με θυμάσαι;;σήμερα δεν έχουμε επέτειο και θα πηγαίναμε σπίτι μου???
Ηλ:Εμμ....δεν σε γνωρίζω...
Την κολλάει στον τοίχο,όπως τοτε μήπως και θυμηθεί.
Ηλ:Ααα!Τι κανεις;;;
Μιχ:Όπως παλιά μωρο...Ο Μιχάλης είμαι...
.......Τοτε έρχονται αναμνήσεις στο μυαλό της :η σχολική γιορτη,το πλοιο,το όπλο να την σημαδεύει...
Ηλ:ΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Το σοκ ξαναήρθε.Τρέχει πανικόβλητη στο σπίτι ενω αυτός την κυνηγάει.Ευτυχώς την χάνει κι ετσι γυρνάει ασφαλής.Πάλι δεν θυμάται τίποτα απο οτι έγινε. Μονο που το σοκ την έκανε να λιποθυμήσει σοβαρά.Ευτυχώς,μετα απο καμια ωρα συνήλθε.

Τα χρόνια περνούσαν,τα πεντε χρόνια.... Η Ηλέκτρα βρήκε ενα καλό παιδι,αληθινο,τεσταρισμενο από μάνα και πατερα Ηλέκτρας φυσικά και ο γάμος γίνεται σε εναν μήνα.Η Ηλέκτρα μετα το γαμο θα έχει παλι την μνήμη της.

Ετοιμασίες,νυφικα,κομμωτήρια,μακιγιάζ,τραπέζια,στολίσκοι,εκκλησία,προσκλήσεις,κουμπάροι,παρανυφακια,όλα έτοιμα.Κουμπαροι είναι Κάτι ξαδέρφια της Ηλέκτρας.

Παραμονή του γάμου.Η Ηλέκτρα κοιτάζεται στον καθρέφτη με το νυφικό και η γονεις της τημ καμαρωνουν.42 χρονων άνθρωποι!νεοτατοι.Η Ηλέκτρα 21.Νέα παντρεύεται,όμως ο γαμπρός είναι ενα μανουλομαναρο με τέλειο χαρακτήρα.Παντρεύονται απο αγάπη.

Ο γάμος αύριο!! Τα λέμε !!!μην είστε όμως και τόσο χαρούμενοι!!....

Μιχαλης η θανατος??Where stories live. Discover now