Μερος14ο:Παιδι μου??

87 8 2
                                    

??:παιδι μου γλυκό....
Π:Μπαμπά??
??:Ναι!!ναι γλυκε μου
Π:Τι στον ΚΟΡΑΚΑ κανεις εδώ γαμω την τρέλα μου??
??:Μιλάς αλήθεια εσύ τώρα??Ήρθα να σε πάρω πίσω!Γιατί έφυγες απότομα??Η Φρόσω περιμένει...
(Ναι...σίγουρα θα λέτε wtf??κι όμως...αν θυμηθείτε τι έγινε με τον πατερα του και τα προξενιά..
Θα .. .καταλαβετε!!)
Π:Δεν θέλω τη σκατοΦροσω γαμωτη μου!!Θέλω  την Ηλέκτρα!! Με αυτή  είμαι ευτυχισμένος!! Αυτή Με κανει ευτυχισμένο!!Ουτε εσύ, ουτε και η Φρόσω!!!Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έφυγα απο το σπίτι!!!όλο προξενιά και βλακειες.... Άντε σπίτι με την γυναικουλα σου και παρατά με!!Έχω την γιαγιά,τον παππού και την Ηλέκτρα!!!....
Επικράτησε σιγή....
Πατέρας:.....αχ...αχ....ποσο αλλαξές...
Παν:Τι;;;;;;Άλλαξα??αχχαχα καλό.Άλλαξα εννοεις,πως κατάλαβα τα δικαιώματα μου ??Δεν ζούμε στο 1800!!Για να μου κανεις προξενιά!!!
Πατ:Εγώ νοιαζομαι για σένα....
Παν:Το κανεις Μόνο για τα δισεκατομμύρια που είναι γραμμένα στο όνομα της!!!!Σε άκουσα να το λες!!Δεν μπορείς να μου πεις ψέματα!!
Πατ:Δεν εχεις αποδείξεις!!
Παν:αχχαχαχαχ...εγώ είμαι πολύ πιο έξυπνος και προνοητικός απο σένα η τον πατερα της Φρόσως...
Τσεκαρε βιντεακι ....
Του έδειξε το βίντεο που έλεγε αυτο το πράγμα.
Πατ:Κι όμως...εχεις....ααχχαχα...ωραία... Φεύγω....
Ξαφνικα όλα slow motion.
Ο πατέρας γυρνάει αργα με ενα όπλο στο χερι.Η Ηλέκτρα το βλέπει και τρέχει.Ο πατέρας σημαδεύει τον Πανό.Πυροβολεί.Παρα τρίχα να τον πετύχει .Ευτυχώς η Ηλέκτρα Μπαίνει μπροστά του.Την πετυχαίνει στο χερι .Αρχίζει να τρέχει.Τσουπ!Η αστυνομία!!μέσα κι αυτοος.
Ηλ pov:
Δεν θα τον αφηνα να πεθάνει.
.....όχι όχι...έκανε τοοσα πολλά για εμένα.... Μπαίνω μπροστά του!πόνος...λιποθυμω απο τον πόνο ....ακούω ενα "Ηλέκτρα!!!!!!" Και βλέπω τον Πανό να δακρύζει απο πάνω μου....Μετα....τίποτα...δεν θύμαμε..τι-πο-τα....

Ξυπνω στο νοσοκομειο....εντατική
...Ακούω γιατρούς να λένε...τέλος....η εγχειρηση...μην ξυπνήσει...ξύπνησε...ένεση..
Οοχι...με ναρκωσαν...ακουω κλάματα...
Η μάνα μου,ο πατέρας μου και...Πανό.??
Κατάφερνω να αρθρωσω τη λεξη..
Ηλ:Πανό!!
Μετα μαυρο.

Απο οτι έμαθα ήμουν 2 μέρες λιποθυμη.Οκ....ξυπνω..

<<μωρο μου??Ζωή μου??Λατρεία μου καρδιά μου...>>
Ο Πάνος...
Με πιάνουν τα κλαματα...
<<Σσσσσ>>
Μαυρο!!Πααλι....

Αυτά για σμρ παιδιά τα λεμεεεεε

Μιχαλης η θανατος??Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang