Μερος 19ο:Φονισσα!!!

135 11 5
                                    

"Καλημέρα μωρακι μου"
"Καλημέρα αγγελουδι μου"
Κάπως έτσι ξεκινούν οι μέρες μας ....με μια γλυκιά καλημέρα........
Αλεξια:Μαμααααα κατεβα γρήγορα κάτω έλα να δεις!!!
Κοιταχτηκαμε και κατέβηκαμε και οι δυο κάτω.
Και οκ...το τι αντικρισαμε....
Αλ:Μαμά κοιτά η γιαγιά είναι στην τηλεοραση!!!!!!
Για φόνο κατηγορείται η κ.Παπαλεξίου.Σύμφωνα με τις πηγές μας δολοφόνησε 10 άντρες και 2 γυναίκες.Τώρα βρίσκεται στο αστυνομικό τμήμα ,κρατούμενη. Θα σας κρατήσουμε ενημερους για περισσότερα.>>
Οκ....εγώ:με ανοιχτό το στόμα
Ο Πάνος: Είχε κλείσει τα ματια του με τα χέρια του και ξεφυσουσε.
Η Αλεξία δεν είχε καταλάβει τίποτα,παλι καλα δηλαδή.
Ηλ:Αλεξία αγάπη μου πήγαινε να παίξεις.Πανό είσαι καλά??
Π:Ηλέκτρα..... Θυμάσαι όταν πρώτογνωριστηκαμε έτσι?
Ηλ:Ξεχνιούνται τέτοιες αναμνήσεις???....
Π:κκμμμ...σου ειχα πει πως μας παράτησε για ενα γκομενο....η μάνα Μου ...θυμάσαι έτσι????
Ηλ:....ναι...??
Π:Τώρα κατάλαβα πως δεν ηταν ο γκομενος....είχε κανει κι άλλους φόνους....είναι...ΦΟΝΙΣΣΑ.....
Για αυτο έφυγε....δεν ξέρω....
Ηλ:Ηρέμησε..
Π:Τι να ηρεμησω?????Το παιδι κινδυνευει!!!!
Ντριιιιιιννννν.........ντριιιιιννν

Τα βλέμματα μας είχαν καρφωθει στο κινητό του Πανου το οποίο είχε αρχίσει να δονείται....
Ντριιινννν......
Ηλ:Δεν θα το σηκώσεις??
Π:Ναι??
(Γιαγια):Ελα πουλακι Μου...μην ανησυχειτε όλα είναι ψέματα εγω-
Το κλείσε.
Τον κοιτουσα.Τα ματια του είχαν μια παράξενη απογοήτευση, σαν παράπονο........ Ηταν απαίσια...αυτά τα υπέροχα ματάκια που ερωτεύτηκα είχαν τώρα πια βουρκωσει....
Ήθελα να ξέσπασω σε δυνατό κλάμα... Δεν ήθελα όμως να τον κάνω χειρότερα. Καθομασταν όρθιοι. Δεν μιλούσαμε.Μονο...μονο...
Απλα...εκει...Ξαφνικα οι ματιές μας ενώθηκαν.Ανατριχιασα...ένιωσα τον πόνο του.Τον πλησίασα...Του χαιδεψα το μάγουλο και τον φιλησα....δεν ήξερα τι άλλο να κανω...και παλι αυτο όμως δεν βοήθησε.....ένιωθα τα χειλη του να τρέμουν.....Αποτραβηχτηκα κ εχωσα το κεφάλι μου σ ενα μαξιλάρι.
Αλ:Μπαμπά μπαμπά κοιτά τι ζωγράφισα!!!Εγώ κ η γιαγιά μαζί!χέρι χερι.
Εντάξει.....δεν υπήρχε χειρότερο πράγμα να συμβεί αυτή τη στιγμη...... Έμεινε να την κοιτάζει... Τη ζωγραφιά...μια τη ζωγραφια,μια την Αλέξια...τα ματάκια της έλαμπαν από Χαρα.....φφφ...δεν ξέρω τι να κάνω .......
Τον πλησιαζω και προσπαθώ να κρατήσω τα δάκρυα μου.
Ηλ:Πανό...σε αγαπάω...σ αγαπάω πολύ και οτι θες είμαι εδώ ,εδώ δίπλα σου γιατί σ αγαπώ και...μπορείς να μου πεις τα πάντα ηρέμησε.
Και όχι!!γιατί??να το ενα δάκρυ πωω και τ άλλο και τ άλλο....
Εγώ να έχω πλανταξει κ αυτός να χαμογελά....
Ηλ:γιατί χαμογελας??
Π:Γιατί μόλις θυμήθηκα οτι έχω και το μωρο μου και το άλλο μωρο μου.....και τα αγαπώ πολύ....
Αυτή η συζήτηση τελειωσε μ ενα φιλί..... Πάλι....ε τι να κάνουμε!!!τρελενομαι για τα φιλια του!!!ωωω...
Π:Πάμε μια βόλτα???
Α:Ναιιιιιι!!!!!!!!
Ηλ:Αμα σε κανει καλυτερα!
Και τότε όλα slow motion.(ναι ξέρω σας έχω πριξει με τα slow motion..)
Ανοίγω την πόρτα και....βλέπω ενα ματωμένο προσωπο,ανακατεμένα μαλλια,και σκισμένα ρουχα...
Ακούω ενα:Γιαγιααααααα!!!!!!!
Τοτε το ένστικτο μου ξύπνησε.Τρέχω κ αρπάζω την Αλέξια να μην ακουμπήσει τη φόνισσα!!
Ο Πάνος.... Τι να σας περιγράψω τώρα;;; Τι???τι???να σας πω το βλέμμα του;; Εεε λοιπόν ηταν βουρκωμενο,απογοητευμένο,αηδιασμένο....την καρδιά του?? Χτυπούσε σαν τρελή!!!
Γ(γιαγιά):Δεν θα μ αφήσετε να μπω???
Π:φυ....φυ...
Γ:Τι;
Π:Φύγε μακρια απο το παιδι και τη γυναικα μου.
Τραύλιζε.......είχε πάθει σοκ....
Ηλ:Σε παρακαλώ....
Π:Ηλέκτρα!!!Φύγε μέσα!
Έφυγα με σκυμμένο το κεφάλι....τι να κάνω...πήρα και το παιδί... Και τότε....
Αστυνομικος:Η κύρια είναι αθώα.Έγινε λάθος. Συγγνώμη για την αναστάτωση.
Γ:Ναι!!!
Ασ:Έρχεσται λιγο κύρια??
Γ:μα φυσικά.
Ασ:Μόλις έχασες δέκα χιλιάρικα άχρηστη!!
Γ:ελααα ρε Μιχάλη μου......
ασ(μιχ):Σκασε....πήγαινε μέσα και κάνε το γρήγορα.....
Γ:οκ...
Γ:Ψηλά τα χέρια !!!!!
Ηλ: ε όχι!!!
Γ:σκασε.Μιχάληηηηηηηη.
Μιχ:Γεια σου μωρο μου.Μου ελειψες.με μια κινηση μας δένουν και τους τρεις.
Με πλησιάζει ο Μιχάλης και με πιάνει απο τη μέση.
Μιχ:Καιρο έχουμε να τα πούμε μωρακι μου και μου ελειψες πολυυ.
Ηλ:Δεν είμαι μωρακι σου!!!!
Παπ!!και το χαστουκι!
Ηλ:τώρα την εβαψες!!!!
Τον κλοτσαω πετάει τι όπλο το παιρνει ο Πάνος και τους πυροβόλα και τους δυο.
Αυτο ήταν!!!!λυθηκαμε και αγκαλιαστηκαμε.....τέλος!!!

Να και το τελευταιο Παρτ.....ελπίζω να σας άρεσε η ιστορια μου!!!votes comments!!!Φιλιαααα

Μιχαλης η θανατος??Where stories live. Discover now