🫶9🫶

301 27 0
                                    

Там стояв Чімін.

Рov Чімін

Я прокинувся від стукоту у двері, але не надав цьому значення. Пройшло хвилин 5 і я все-таки вирішив підвестися. Спустився вниз. Пішов на кухню. Заварив чай. Проходжу коридор. Застигаю на місці. Юнгі та якась омега цілуються. Я був здивований. Хоча... чого тут дивуватися. Це Мін Юнгі. Глава мафії. Мене використав як підстилку. Я закохався. Просто взяв і закохався. У мене падає чашка і розбивається в брязкіт. Вони відсторонилися і повернулися до мене.

POV Юнгі.

-Чімін я ... - Не встиг я домовити як мене перебили.

-Ні. Нічого не кажи. Не треба.

Він втік від мене і зачинився у ванній кімнаті.

-Бляти.

-Юні. Ну ти чого. За нього щось переживаєш. Він же просто підстил....

Омега не встиг домовитись. Я дав гарну луску.

-Заткнися. Я сказав не приходити чи я тебе вб'ю? Казав? ГОВОРИВ Я

-Т..Так говорив.

-ТАК ЯКОГО ХУЯ ТИ ПРИПЕРСЯ. ПРОВАЛЮЙ.

Він втік. Я пішов до Чіміна.
- Чімін відкрий. Відкрий, бо гірше буде. Чімін блять. Я зараз зламаю Двері-тиша - Ну гаразд. Ти сам цього захотів.

Я вибив двері. Підвівся. Встав у ступор. Я не знаю що робити. Я в шоці. Мені страшно. Мені вперше дуже страшно. Я боюсь за когось. Тільки не він. Будь ласка.

Pov Чімін

Я зайшов у ванну. Я стою, дивлюсь у дзеркало і плачу. Я жахливий. Я не потрібне кошеня, яке використовували і викинули. Побачив бритву. Задумався. Набрав воду у ванну. Мені не страшно. Я вирішив це зробити. Не шкодуватиму. Це точно. Перший поріз- ні чого не відчуваю, окрім печіння. Другий. Третій. П'ятий. На обох руках по 5 порізів. Повіки важчають. Я засинаю. Засинаю вічним сном. Останні що я пам'ятаю як хтось виламав двері.

Pov Юнгі

-Ні. Ні Чімін. Гей, чуєш. Не вмирай.

Швидка. Потрібно зателефонувати. Коли я зателефонував витяг його з ванни. Швидка приїхала за 10 хвилин. Довго. Це для мене довго. Кожна хвилина дорога. Я можу його втратити. Ні. Не дозволю. Коли ми доїхали до лікарні, Чіму відвезли до реанімації. Минуло 3 години.Довгих  3 години. Нарешті виходить лікар.

-Ну як він? Говоріть будь ласка.

-КМХ. Він...

Я закохався у ніжного котика🐱 Where stories live. Discover now