🫶10🫶

293 27 0
                                    

-КМХ. Він у кретичному стані. Якби ви спізнилися хоча б на хвилину він би помер.

-До нього можна?

-Не бажано йому потрібен пок..

-Так пофіг. Я хочу до нього-прокричав мін.

-Добре проходьте.

-Я можу залишитися з ним на ніч?

-Ох. Гаразд. Залишайтеся.

-Дякую лікарю .

Я зірвався з місця і побіг до палати. Я стою біля неї. Боюся відчинити двері. Відчинив. Мій Чіміні лежить блідий і не рухатиметься. Мій. Я це зрозумів. Зрозумів що ми істинні. Я закохався у нього. Я закохався в це ніжне кошеня.

-Чімінії. Кошеня, я люблю тебе. Чуєш? Кохаю. І не кому не віддам. Прости мене. Я не хотів цілуватися з ним. Це він стрибнув на мене. Не гнівайся. Я дуже злякався за тебе. Ти моє життя.

Pov автор

Юнгі це говорив, а Чімін слухав. Він йому подобається. Пак теж закоханий у нього.

-Я теж люблю тебе - прохрипів Чім.

-Чімін? Ти прокинувся. Я так переживав. Я думав що не встигну і ти ... ти помреш - у Юна скотилася сльоза.

-Вибач. Я думав, що не потрібен тобі.

-Дурний! Дурна дитина. Моя дитина.

-Твій-Злегка посміхнувся Чім.

- Давай я домовлюся і ми поїмо додому. Хочеш?

-Угу.

-Тоді лежи тут, а я схожу до твого лікаря і домовлюся.

Чімін лежав і чекав коли повернутись його коханий. Минуло 10 хвилин. У двері увірвався Юнгі.

-Я домовився. Збирайся.

-Допоможеш?

-Звичайно.

Поки Мін відстібав Чіміна від апаратів вони зустрілися очима. Вони довго не відривалися. Погляд упав на губи. Секунди. 5. 10. Мін потягнувся за поцілунком і Чім відповів. Поцілунок був ніжним і кожен із них вкладав усе своє кохання. Їх перервав стукіт у двері. Коли вона відкрилася там були...

Я закохався у ніжного котика🐱 Where stories live. Discover now