בנים..

116 9 0
                                    

לא רציתי לענות..
הוא אומנם אחי הגדול אבל הוא לא חייב לדעת עליי הכל מהכל.
השפלתי את מבטי והוא הרים מיד את סנטרי "חיימשלי אין לך מה להיות מובכת. זה אני. אח שלך הגדול" "אבל.. אתה תרצה לזיין אותם.." "מה? אני?" צחקקתי "נישבע,אני לא אזיין אף אחד, רק תגידי" "אז... היום בים..............."
סיפרתי לו על כל מה שקרה בים.
מהרגע שהתחלתי לדבר, הרגשתי שאני חייבת לשפוך הכל.
סיפרתי לו מה הלך בים ולפני שהתחלתי לדבר על אבישי הוא קטע אותי "ידעתי! ידעתי שאתם חבורה של מזדיינים!" אמר ונראה עצבני ומבולבל "שליו!" "אני לא מבין! עמית הבן זונה הזה נישק אותך ואז את שקד?!" "כן! אבל זאת לא נקודה!" "אמ.. מה הנקודה?" "הוא בסוף התנצל ואמר שהיא זאת שנישקה אותו ולא הוא אותה." "אני עדיין בשוק שהתנשקת עם בן בלי אישור שלי" "למה אני צריכה אישור?" שאלתי בעצבים והוא עשה לי מבט של 'תרגעי'.
"ו.. אבישי? מי זה?" "אמא ספרה לך כבר?.." "על אבישי?" "כן" "לא" "אז איך אתה יודע מי זה!?" שאלתי מבולבלת "סתיו" "מה סתיו?!" "סתיו שלחה לך הודעה בקשר לאבישי" הוא אמר וישר הסתכלתי בטלפון "שיט, אני אהרוג אותה!" "מה אכפת לי, מי זה אבישי?!" "אל תרים עליי את הקול!" "מי שואל אותך?!" "טוב אז ביי" אמרתי וקמתי מהמיטה.
מיד הוא אחז בזורעי ואמר "אייריס, דברי" התיישבתי חזרה על המיטה ואמרתי "אז... אמא.. היא.. יוצאת כבר תקופה עם מישהו ו-" אמרתי הכל מהר והוא קטע אותי "אמא יוצאת עם מישהו?!" צעק בבהלה "כן.." "מה היא כבר זרקה את אבא!?" הוא אמר, צעק*
והורידים שלו החלו לבלוט.
"זאת לא הנקודה! דביל" "בחיים אל תקראי לי דביל חתיכת מזדיינת" "נשבעת לך שעוד מילה אחת אני הולכת ולא מספרת לך בחיים על אבישי!" איימתי בשיא העצבים והוא נרגע "דברי" "אז... המישהו הזה שהיא יוצאת איתו..
יש לו בן ובת והבן הוא אבישי.." "וואטדאפק?!" "כן..." השפלתי את מבטי לעבר הבובת סטיץ' שהייתה על רגליי.
"אייריס, אני לא מסכים לך חבר." אמר בישירות לאחר כמה שניות של שתיקה מביכה.
"אני לא שואלת אותך" אמרתי ושילבתי את ידיי על חזי.
"נגיד" אמר בגלגול עיניים והתעצבנתי.
"אני שונאת אותך" מלמלתי "את חולה עליי" "היית מת!" אמרתי עצבנית וקמתי מהמיטה.
"לילה טוב" אמרתי עצבנית ויצאתי מהחדר בטריקת דלת.

מאז מה שקרה אתמול, החלטתי לקחת על עצמי 2 דברים.:
1.לא להראות רגשות (אני בדרךכלל לא מראה ככ אבל עכשיו אני רוצה בכלל לא להראות. זה סתם הורס לי את החיים).
2.להפסיק להתאהב.
זה יהיה קשה.
אבל אני יודעת שאני מסוגלת.

"אייריס. יש לנו שיחה ארוכה" שמעתי בעמעום ופקחתי מעט את עיניי "בוקר טוב גם לך" אמרתי וקלטתי שאני עדיין מחבקת את הבובה שאבישי הביא לי.  ששפשפתי את עיניי והוא שוב התחיל לחפור "טוב נו קומי." "למה לי?"
"אייריס." אמר בקול נוקשה "עזוב אותי! נו באמאשך!" אמרתי
צעקתי* עצבנית.
הוא הסיר מימני את השמיכה וצעקתי "מפגר! קפו לי אדיוט!" "שפה אייריס. שפה." אמר בהתנשאות וגלגלתי עיניים.
"ותורידי את הפיג'מה המזדיינת הזאת." אמר עצבני והתגרתי בו "טוב אם אתה ככ מתעקש" הרמתי את הלמטה של החולצה והוא ישר צעק "מטומטמת! לא לזה התכוונתי!" אמר וכיסה את עיניו.
צחקתי צחוק מתגלגל והוא ישר העביר נושא "אגב,את צריכה להוציא את מקס לטיול. להית' " אמר ויצא מין החדר.
גלגלתי לעצמי עיניים וקמתי מהמיטה.
צחצחתי שיניים זריז ועשיתי את כל האירגוני בוקר שלי.
החלטתי לצאת גם על הדרך לריצה אז לבשתי חליפת ספורט בצבע תכלת שהיא פאקינג א ל ו ה י ת!

מֵעֵבֶר Where stories live. Discover now