Ink'in bakış açısı:
Her saniye daha da artıyordu. Kırmızı ae sayısı. Bir hastalık gibi yayılıyordu. Ancak hepsine yetişemiyordum. Aralarında en önemlisi olduğunu düşündüğüm için UnderTale'i yanıma aldım.
Gittikçe artıyor. Onları kurtaramıyorum. Çok fazlalar. Bu şekilde devam ederse kısa süre içerisinde bütün çoklu evreni ele geçirecek.
Ancak bu şeyin ne olduğuna dair en ufak bir fikrim yok.Dream geri geldi.
"Hey Ink, neler olduğunu bilmek istemezsin."
"Lütfen anlat, acilen bir şeyler yapmamız lazım."
"Ae'lerdeki bir çok kişi normalinden daha agresif. Gitmiş olduğum tüm her yerde gökyüzü kırmızı renkte. Ayrıca..."
"Ayrıca ne?"
"Çoğu sana kızgın Ink. Her biri isyan ediyor."
"Kızgınlar? Ama ben hiç bir şey yapmadım."
"Sorun da bu zaten. Onları neden kurtarmadığını soruyorlar."
Hepsini nasıl kurtarabilirim? Bu kırmızı ae'ler sabit durmuyor. Her dakika daha fazlası ortaya çıkıyor. Bu iş beni cidden çok yoruyor. Nasıl düzelteceğimi bile bilmiyorum.
"Dream, ben ne yapacağımı bilmiyorum."
"Sence sıfırlayabilir miyiz?"
"Sıfırlayabilmek için öncelikle bunun kaynağını bulmalıyız. Dikkatini çeken başka ne oldu?"
"Uhm, karışmış gibiydiler."
"Nasıl yani?"
"Gidip kendin görsen daha iyi."
Dream'in bunu söylemesi beni daha çok meraklandırdı. Biraz tereddüt ederekten bir portal açtım ChessTale'e. Artık o da kırmızı ae'lerden biriydi.
Dream bana endişeli bir ifade ile bakıyordu. Portala atlamadan önce son kez ona baktım. Sanki bana bol şans diliyordu. Sanırsam bana kızgın olmalarından dolayı. Bakalım beni ne bekliyor.
Portaldan geçince kendimi Snowdin'de buldum. Gökyüzü kırmızı renk. FlowerFell!Frisk ile karşılaştım. Daha sonra Outer!Sans. StoryShift!Chara ? Ve buraya ait olmayan daha bir çok şey ile.
Her biri tek bir ae haline gelmişti.
Her biri bana göz deviriyordu. Bana bağırıyorlardı. Çeşitli şeyler fırlatıyorlardı.
"Seni burada istemiyoruz!!"
"Git buradan seni pis yaratıcı!"
"Senin yüzünden bu durumdayız!!"
Hakaretler ediyorlardı. Yanlış yaptığım bir şey olmamasına rağmen.
Bir kısmı bana saldırmaya çalıştı. Kendimi zor kurtardım diyebilirim. Başka bir ae'ye portal açtım. Bu sefer kırmızı olanlardan AfterTale. Ancak farklı bir yere gelmedim. Olduğum yere tekrar ışınlandım. Başka bir tane daha denedim. Sonuç aynı. Hiç bir değişiklik yok.
Farklı ae'leri seçsem bile yine aynı yerdeyim.
Sağıma dönsem HeavenTale, soluma dönsem ReaperTale ve daha bir çoğu.
"Heyy!! Aptal yaratıcı, şaheserine mi bakıyorsun?"
"Hepimizi öldürse daha iyiydi!"
"Bu şekilde yaşamak istemiyorum anlıyor musun?"
"Eminim bizden nefret ediyordur."
Söylediklerini duymamaya çalışıyorum. Gerçekten çok agresifler. Neredeyse beni destekleyen hiç kimseyi duymadım. Onlardan bunları duymak beni üzüyor. Şu an bu söyledikleri onların düşünceleri değil. Yoluma devam etmeli ve araştırmalıyım.
Doodle-Sphere geri dönecekken biri beni durdurdu.
"Nereye gidiyorsun?"
Core!Frisk dedi. O da burada. Bu olaydan etkilenmiş gibi gözükmüyor.
"Tüm bu olanları düzeltmem gerek."
"Herkes senden nefret ediyor."
"Biliyorum."
"Onları Omega zaman çizelgesine götürmek isterdim ama bunu yapabileceğimi sanmıyorum."
"Şuanlık burada kalmaları en iyisi. Her şeyi düzelteceğim."
"Öyle diyorsan."
Doodle-Sphere bir portal açtım. Dream hala oradaydı. Ancak pek iyi görünmüyor. Hemen yanına koştum.
"Dream, iyi misin?"
"Bu olumsuzluk beni çok kötü etkiliyor."
"Merak etme, biraz daha dayan, bir yolunu bulacağım."
Bunu nasıl düzeltebileceğime dair gram fikrim yok. Onları kaybetmekten korkuyorum.
Çok korkuyorum.
Var olmamayı diledim.
Bunlar benim suçum mu?
Hayır, kendime gelmeliyim. Bildiklerimi bir gözden geçireyim.
Ae'lerin her biri birleşmiş.
Her biri fazlasıyla agresif.
Benden nefret ediyorlar.
Kodları bozulmuş.Kodları düzeltebilecek birisini tanıyor muyum? Belki ama beni görmek istediğini pek sanmam. Ama görmek isteyeceği birisini tanıyorum. Pekala, umarım fikrim işe yarar.
Az çok Error404'ü tanıyorsam kodlarla ilgili geniş bir bilgisi var. Özellikle bozulmuş olan kodları düzeltebileceğini düşünüyorum. Ancak beni pek sevmiyor. Pft. Ama belki Error ile beraber anlaşabilirler. Düşman olabilirler ama bazen birbirlerine destek oluyorlar. Ayrıca bu sefer konumuz çoklu evrenin kaderi ile ilgili.
"Ink, ne hakkında düşünüyorsun?"
Heh, Dream'in hala burada olduğunu unutmuşum.
"Sanırsam bir çözüm yolu buldum. Sen burada kalıp ae'lerle ilgilenebilir misin?"
"Elimden geleni yaparım."
Pekala, şimdi gidip öncelikle Error'u ikna etmeliyim.
------------
601 kelime! Umarım beğenmişsinizdir.
Mutlu kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KAVGA BAŞLAT - Errorink
FanfictionAlternatif evrenler arasında savaş çıktı. . Dengeyi korumak adına yaratıcı ve yok edicimiz çabalıyor. . En güçlü olan mı kazanır? Yoksa kazanacağına inanan mı? . Göreceğiz. ~ -Errorink ship