Y/N:Ne
Felix:Shifting yaptığını biliyorum Y/N!
Y/N:Yongbok sen ne saçmalıyosu-
Felix:Life app'ını gördüm Y/N.Yalvarırım gitme.Hayatımda birkez bir kişiye sırılsıklam aşık olmuşken gitme.
Y/N:Felix ben...
B-ben sana s-söylemediğim i-için üzgünüm.
Felix:Sorun değil meleğim.
Y/N:Diğerleri de biliyormu?
Felix:Evet aşkım.
Y/N:Ne tepki verdiler?
Felix:İlk bayağı üzüldük.Ç-Çünki seni kaybetmek istemiyorduk Y/N.Başka evrenlere gitmeni istemiyorduk.O kağıtı yakmak istedik.
Y/N:Ne,ben b-bu evrene shiftingle geldim
Felix:Yoo gerçek dünya burası
Y/N:Yongbok sen şakamısın?
Felix:Gerçekten
Ordan duyduğum şokla koşarak uzaklaştım.Yani ben şimdi shiftingi başaramamış,gerçek evrendemi başarmıştım?
Felix:Y/n nereye?!
Y/N:Bekle Yongbok!
Gerçekten burası gerçek evrende scriptime herkes mutlu yazmıştım ama herzaman ki gibi toplumun suratı asıkdı.Gözlerim büyüdü ve Felix'in yanına geldim.
Y/N:Felix...
O zaman ben sizin eve nasıl geldi?
Felix:Y/n JYP seçmelerinde seni gördük ve sen bizim gruba gelmiştin unuttun mu?
Chan:Çocuklar nerdeydiniz siz!
Felix kulağıma fısıldadı.
"Sonra konuşalım"
Chan:Neler oluyor burda?
Felix:Yok bişi Chan Hyung.
Chan:İyi,fanlarla buluşcaz hadi gelin.
Y/N:Peki Hyung.
Yoldayken çok düşündüm.Harbiden ben gerçek Dünya'damıydım?
En sonunda varınca tüm düşüncelerimi bir kenara attım ve bunun daha iyi bir şey olduğuna karar verip boşverdim.Herşey akıcı olacaktı.
Fanlarla buluştuğumuzda hepsi çığlık atıyordu tebessüm ettim.Ateez'de burdaydı herşey harikaydı.Bir zaman sonra Ateez'den en yakın arkadaşım Woonyoung,Felix ve ben kafeye gitmeye karar verdik.Diğerleride lokantaya falan gidecekmiş.Biz hemen rastgele bir kafeye gittik.Çok eğleniyorduk.Daha sonra kahvelerimizi almaya karar verdik.Ben Türk kahvesi denilen Türk kahvesini almaya karar verdim(çko mantıklu) yaklaşık 1 saat sonra kafeden çıktık çıkmasına,ama etrafımız gazetecilerle dolmuştu.
"Bayan Y/N,Felix ile ilişkiniz nasıl gidiyor"
"Kafede napıyordunuz"
Hemen hızlıca ordan koşmaya çalışırken hepimizin durmasıyla...
Üç bıçak,üç kişinin kanı,üç kişinin yere yığılması...
Napıyonuz leğnnn şok oldunuz dimii size özür amaçlı district 9 konserinin tamamını veriyorum üşenmeden vericem hbsgkj4kropğ3
alın bb <143
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHİFTİNG//SKZ İLE HAYAL ET
FanfictionBirgün shifting deniyoruz ve başarıyoruz UYARI:Oppacı değilim amk linçleyecekseniz okumayın